Gå til innhold

Vil jeg bli mindre?


Anbefalte innlegg

Dette er bra.

 

Kjenner jeg blir motivert av å lese det du skriver,

for det værste jeg sliter med er motivasjonen, men jeg tror det hjelper å se resultater. Bare holde ut et par uker i starten.

 

Det er også tidsperspektivet som er et problem med lang pendlervei til jobb og sene kvelder.

 

Har skaffet meg en ergometersykkel som jeg skal starte på for å få opp litt kondis, deretter jogge 5-6 km to til tre ganger i uka når det blir enklere føre ute. Trener håndball to ganger i uka i tillegg.

 

Maten er ikke et like stort problem, men det er begrensingene jeg må jobbe med.

 

 

MEN, har du noen begynner tips som du har oppdaget underveis som har gjort underverker for motivasjonen? i tillegg til de som står i starten av innleggene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

80,4 kg

 

Hei, Slystr!

Det som gjorde mest for motivasjonen var å se resultater på vekta og at andre sa jeg begynte å se veldig slank ut. Ellers så var det godt å se at f.eks gamle bukser passet igjen og at jeg på bilder faktisk kunne stolt se på meg selv og være fornøyd med hvordan jeg så ut.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Hei alle der ute som måtte finne på å lese i denne tråden! Kostholdet og treningen jeg gjennomgikk gjorde meg slank og fin igjen, og jeg nyter det gode liv om dagen.

 

Men jeg vil også ha en fin kropp. Kompisene mine sier jeg er for slank, altfor tynn over skuldre, for små armer osv.

 

Derfor vuderer jeg å begynne å satse på å bygge muskler med hjelp fra mr. protein tilskudd! Jeg vil gå opp igjen i vekt, men det er det samme bare kroppen ser veltrent og bra ut, men jeg lurer på om det bare er å trene 4-5 ganger i uka med det samme kostholdet jeg har hatt til nå også ta protein-shake før og etter trening også bli mr. universe?

 

Og vil fettet som er på kroppen bli erstattet av muskler? Greide aldri å slanke bort absoulutt alt ved kondistrening og strengt kosthold.. Spesielt på magen er det igjen litt enda!

 

Takker på forhånd for alt av svar som forhåpentligvis kommer! Tar imot alle tilbakemeldinger med stor takk!!

Lenke til kommentar

Fettet vil ikke bli gjort om til muskler under en eventuell bulk.

 

Proteintillskudd er ikke magisk og du kan ikke forvente at du bare kan legge til dette så er kostholdet ditt perfekt for muskelbygging.

Det som er viktigst når du skal bygge muskler er å innta mer energi enn du forbruker slik at kroppen har overskudd til å bygge musklene.

Du vil ikke trenge mer en tre ganger i uka for å få god framgang med program som stronglifts, RYP og lignende.

Lenke til kommentar

4 dager med styrketrening, og en dag med cardio? Få hjelp med å bygge to programmer som belaster forskjellige muskelgrupper. På den måten får du inn nok restitusjon. Du bør ikke kjøre beinhard styrketrening på samme muskelgruppe to dager på rad, da får ikke kroppen tid til å bygge muskler i etterkant av treningsøkten. Cardio er også bra, både for helsa og for å sørge for at du ikke blir en sånn kar som er stor, sterk og ikke orker løpe mer enn 400 meter av gangen. Evt kan du teste en dag i uka med ashtanga yoga e.l. istedet for cardio? En skikkelig strekke/bevegelighets-greie hindrer at du blir en sånn vuggende beefcake som vi alle ser på med en blanding av ærefrykt og latter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...