Jump to content

Gutt1994

Medlemmer
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0
  1. Har ikke kommet nær kjøleribb, og alle vifter er på
  2. Hei jeg lurer på om noen av dere har en formening om hva jeg burde velge til surroundanlegg med forsterker, med bass og diskanthøyalere og de tingene, prislapp rundt 6-7 tusen
  3. Hei, Jeg støvsugde akkurat pcen,uten å være nær noen komponenter. eneste direkte kontakt med viftene, når jeg nå starter pcen stopper den på microsoft corporation. og noen ganger stopper den i OS hva kan feilen være? har prøvd å koble av å på satakablene til hardiskene, tatt ut strømmen.
  4. Har en Acer 17'' pc, en 7720z modell, Den har en tendens til å skru seg av etter 1 time (hvis den har vært av i en dag) Når jeg da prøver å skru den på med en gang vil den skru seg av før den er helt på. Jeg må nå vente i 30 min før jeg kan skru den på og den varer da i 30 min. Men den blir heller ikke noe varm toppen 30-40 grader tenker jeg, er fingertemp. Den er heller ikke tom før strøm, jeg har prøvd med både 64 bit og 32 bit win 7 hva kan feilen være?
  5. Jeg er en gutt på 15 år 184 høy og 90 kilo. som trener 4 ganger svømming og 5 ganger spenst i uka. trener ikke i helgene. På styrke trener jeg Dag 1 Oppvarming: rolig benkpress (opptil 15 x 50kg) [bryst] Benkpress (x3) 10,8,6 (tungt) Skråbenk (x3) 10,8,6 (tungt) flatbenk med hantler (x1) 10 (tungt) Litt skråbenk med hantler. (x1) 10 (tungt) flatbenk med hantler (x1) 12 (lett) [sKULDRE] 3 min pause Skulderpress med manualer (x3) 10.8.6 Stående sideløft med manualer (x3) 10,8,6 [TRISEP] 3 min pause Trisep maskin nedtrekk (x3) 10,8,6 Bak-albue løft (x3) 10,8,6 Dag 2/4 [puls 171] 30 min med 60-70% puls. Uke 1: gåing maskin 2.spinning.3 trapp maskin. Start på nytt [bein løft] x30 på siste hold ca 15 cm over bakken i 30 sek 3 min pause [situps] 20.30.40.50. 30 sek pause per [situps ] annen vær side 20,30,40,50. 30 sek pause per [situps] 20.30.40.50. 30 sek pause per Dag 3 Oppvarming:knebøy [beinpress / Knebøy] (x3) 10,8,6 [underbeinløft] (x3) 10,10,10 Etter 3 uker bytt ut med sissy squats. Tøy i 3 min. [Liggende Legg curl] (x3) 10,8,6 [stående Legg curl] (x3) etter tre uker [sittende tå hev]. 10,10,10,8,6 [Dag 5] RYGG: [Nedterkk bredt på kazza]. (x3) 10,8,6 Etter 3 uker bytt til pullups. [Enarms hantel løft], rett rygg (x3) 10,8,6 (per arm) [sittende roing] (x3) 10,8,6 [Framoverbøyd sidehev med hantler] (x3) 10,10,10 BICEPS: [ståendre barbell curl] (x3) 10,8,6 Etter 3 uker bytt til stående. [sittende kontrolert manual løft] (x3) 10,8,6 Bytt til stående etter 3 uker UNDERARM: Vektstang håndledd løft. (x3) 10,8,6 Reversert håndflaten ned (x3) 10,8,6' Så har full body trenings program. Kostholdet er Frokost 7:30 3 solsikke brødskiver som oftest noe syltetøy eller ost. med whey 100 protein shake (3dl melk 1 scoop protein) Lønsj:10:00 2 skiver med forkjellig pålegg, aldri noe nugatti eller noe lønsj: 12:00 4 brødskiver, kl 2 er jeg veldig sulten mat før trening 14:00 3 brødskiver eller noe middags mat med protein shake, samme dose ( er også sulten når jeg kommer hjem) trening fra 15:00-18:30 ca, da er det 2 timer svømming og 1 time og 30 min stryke. har med mandler og proteinshake(den jeg tar på morgenen) da og. Men tar også en G-recoery, (som han der jeg kjøpe sier at det er den mest heavye av de shakene som man tar etter trening, er ca 500-600ca 150g pulver med 7dl vann) hjemme kl 7 da er det middag 7-8 ett sted. så tar jeg 1 skive rundt halv 11 så legger jeg meg 11 ( blir sulten ca 2 timer etter jeg har spist, spiser aldri når jeg ikke er sulten) Med dette kostholdet og treningen kan jeg ikke kjønne at jeg ikke mister magefett. noen gode råd?
  6. Når du sier dårlig kroppsholdning hva mener du da? Er det noe farlig? Tok Benk og Mark max i dag, blei jo ikke helt 100% max men så mye jeg klarte den dagen og da blei det 75kg benk 125g mark (1 repp)
  7. takk for tipset. trener lite markløft, har egnetlig aldri MAXA. kan prøve til torsdagen Ja vet det er mye brød. skal bytte ut med egg og mer kylling. (med egg, mener du da bare å steke å ha på brødskive eller eggerøre/ kokt etc)
  8. Spis eggene dine kokt du mhm. hender jeg steker egg og tomat bønner etter trening. viss det er en stund til middag
  9. kan du forklare skeivtrent? ( Trener svømming ca 5 ganger i uken og styrke 2-3) forkost : 3 skiver med forskjellig pålegg, 3 dl melk, 2dl kaffe, ALA (energi tillskudd) OMega3 kapsler. Lønsj : Fra 8:30 til 14:00 (skolen ) spiser 2 brødksiver med kinke/peanuttsmørr etc. kl 10 og 12 Før trening: 3 brødskiver som regel ostesmørrbrø. Trening fra 15:00-17:00 (svømming) da kommer de 2-3 gangene i uken inn rett etter trening, kommer ann på hvordan svømminga var om jeg drar på styrke. Rett Etter trening : Noen ganger lager jeg smoothie som inneholder 3 egg yoghurt og fråsene bær. eller joghurt med mandler, frukt etc. Middag : alt forskjellig (LITE junk) Kvelds: Er veldig gårlig på dette men prøver på ca 2-3 brødskiver familien har beinkjørhet, derfor har jeg dårlige knær
  10. Hei jeg kjønner ikke 100% det med kalorier og proteiner etc. Trener ca 5-8 ganger i uka. 184 høy, 87kg. Jeg er ikke veldig liten, hører ofte at jeg er temmelig stor men har liksom ikke fremtydene muskler, pga fettet rundt. Snakket med flere jeg trener med å forhørt meg om at jeg trenger ca 3000-3500 kal per dag. men vet ikke helt hvordan jeg skal få det til? noen som kan komme med litt hjelp? Maks i benk : 90 kg Maks i knebøy : trener ikke knebøy. kne problemer Maks i markløft : 100 kilo
  11. så hvorfor drikker mange folk det da? viss det er bedre å koke/steke
  12. så den eneste grunnen til at man tar rått egg, er for å ikke bli kvalm av store mengder. Siden du bare tar 50% av rått men 90% av stekt. Man tar jo som regel ikke mer en 3 egg av gangen. Så det betyr at det er det samme om du steker eller drikker det rått?
  13. hva er best med å drikke egg? vet at det inneholder mere av proteiner og kalorer. men på egg.no sier de motsatt. at de inneholder like mye. dette må være feil
  14. Kabel som er merket Cat5 er som regel egentlig Cat5e i dag. Hva faen. 1gbit, skjerp dere! hvilken abonemang er det?? høyeste du kan få med de fleste bredbånn nå er 50 mbit
×
×
  • Create New...