Gå til innhold

Beste in-ear øreplugger i 500krs klassen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Skal ha øreplugger til kr 400-600. Hører på det meste, alt fra ac/dc til headhunterz til enya.

Har sett på cresyn og noen fra Sony osv men klarer ikke bestemme meg.

Takker for hjelp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er veldig fornøyd med mine CX300 så anbefaler deg å ga for 400. Mye lyd for penga. Legger du til Litt til kan du se på Shure og Ultimate Ear som lager noen av de beste In ear proppene på markedet.

Skrevet (endret)

Bah, nå ble det bare enda flere valg :p

Hvilken er da best av Cresyn C750e, Sennheiser CX 400, Kicker EB101, AKG K 330, Argon EP4003, Denon AHC-351 og Ultimate Ears Metro Fi100?

Vi trenger roundup, HW.no!!

Endret av Todda7
Skrevet

Helt enig i at vi godt kunne trengt en skikkelig test av øreplugger på Audiovisuelt. Kanskje kunne de dele den opp i en serie, med tre budsjett: billig, skikkelig, entusiast.

Skrevet
Negativt syk bass da eller? :)

Bra syk bass. Fikk dotter i ørene første gang jeg prøvde dem. Øregangen rister og baseluskene har sitt eget lille Sensation Black når jeg spiller.

• 4 uker senere...
Skrevet (endret)

Har nylig kjøpt Sony MDR-XB20EX (må ikke forveksles med EX-modellene, f.eks. MDR-EX500LP) fra Sony Style, for ca kr. 315,- pluss moms. Disse gir ekstra bass så det merkes, samtidig som lydbildet også i de andre områdene etter min oppfatning er meget godt. Kan anbefale denne nyvinningen!

Endret av mortenandersen
Skrevet
Kjøpte V-Moda Bass Freq på datakjeden til litt under 300 kroner. Syk bass, helt grei lyd ellers. Behagelige.

Negativt syk bass da eller? :)

Bra syk bass. Fikk dotter i ørene første gang jeg prøvde dem. Øregangen rister og baseluskene har sitt eget lille Sensation Black når jeg spiller.

Hva endte du med å kjøpe, og hva synes du om de? Er i samme situasjon, trenger nye plugger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...