Gå til innhold

Bestilt fra eBay, selger vil ha mer for frakt enn oppgitt i auksjonen.


Anbefalte innlegg

Det gjelder denne auksjonen: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...em=400036586211

 

Står klart og tydelig Free Shipping når jeg velger Norge under "shipping and handling". Nå som jeg har vunnet auksjonen, så har han lagt på 30$ ekstra for express shipping, noe jeg ikke vil ha. Han sier i en mail jeg fikk at gratis frakt kun gjelder for USA, men dette står det ingenting om i auksjonen.

 

Har han rett til å gjøre dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sendte mail i går og spurte om det var mulig å gi meg gratis frakt siden det ikke stod noe om ekstra kostnader i auksjonen. Fikk følgende svar:

 

Dear Customer,

 

We offer you USD 25 (USD 5 discounted) for the express shipping.

 

Please pay for the USD 25 and we will ship it asap.

 

Have a nice day!

 

Citiwide

 

Er jo ikke mer enn 160kr da, men føler at det blir feil å bare betale for noe som jeg ikke har fått oppgitt.

 

:nei:

Lenke til kommentar

Nå skal det sies at jeg sparer 1500kr i forhold til billigste alternativ her i norge, selv med express shipping. Jeg skal prøve å mase litt mer på de, viss de fortsatt ikke er villig til å fjerne ekstrautgiften, så vurderer jeg bare å betale. Sparer jo fortsatt penger. :)

Lenke til kommentar

Sendte de denne mailen nå nettopp:

 

Thanks for offering 5$ off the shipping, but I still thinks it's wrong to charge 25$ for something that isn't even mentioned in the auction. If it had been clearly stated in the auction that the shipping fee to Norway was 30$, I would've paid without a problem. Isn't there a free or standard shipping option on international orders instead of the express one? If not, I guess I'll just pay, but I can't say I'm too happy about it.

 

Får vente og se hva de svarer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...