Gå til innhold

Dell Studio XPS 16 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kjøpte den ikke hos dell. Hadde en forsikringssak hos Lefdal, så jeg kjøpte den derifra. Men det er litt merkelig, fordi testeksemplaret de hadde ute i butikken hadde heller ikke tastaturlys som fungerte (kun lyset på museknappene). Er ikke tastaturlys standard? Skal uansett sende mail til Dell og spørre hvordan det er med pc-ene de sender til lefdal. Om det er noen sære forskjeller i forhold til de andre.

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hvordan man får touch knappene for musikkavspilling øverst på tastaturet til å fungere uansett hvilket program som er oppe? Sånn som det er nå kan jeg kun skifte til neste sang eller trykke på pause etter at jeg har aktivert itunes, dersom jeg sitter på internett og itunes spiller i bakgrunnen virker de ikke, og da er det jo litt hensiktsløst dersom jeg uansett må aktivere itunes hver gang...

 

Kjører Vista 64bit forresten dersom det har noe med saken å gjøre.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg prøver å få Windows Media Center på min XPS 16 til å fungere med kabeltv-antennen som sitter i veggen, men finner ingen signaler. Det er ikke ledningene det er noe galt med for det funker på en TV. Klarte også å få inn signaler i England med den medfølgende antennen for "luftsignaler".

 

Er det noen som har peiling på hva som kan være feilen? Har forresten Vista 64bit innstalert...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Eg har og bestilt meg ein slik maskin nå.

Valgte konfiguasjonen til kr 9690 men oppgraderte prosessore til ein P8600 fra T7350.

Så den kom på kr 9500. Med ein rabattkode på 5%

 

Hadde lyst på å oppgradere skjermen men eg syns 2K ekstra var litt dryt.

 

Den gikk i produksjon på onsdag og antatt leveringstid e 31/07

 

Self når eg e på ferie.

Endret av mafiaman
Lenke til kommentar
Har nokon samme problemed med plastiken rundt kvite lyset? Mitt har blitt laust på begge sider. Lure om andre har samme problemet.

 

Jepp, på min var plastikken løs på venstre side allerede da den ble levert. Synes i grunn det er litt svakt av Dell. Forøvrig har jeg fremdeles ingen andre problemer.

Lenke til kommentar

Har bestilt denne pcen fra dell, lørdag 25.juli.

Prisen ble på 15300 ca, med tilleggs utstyr..

 

Det ble trekt 15300 fra kontoen umiddelbart og jeg fikk en mail fra dell, der det sto "bestilling bekreftet" og at jeg skulle vente på en ordrebekreftelse fra dell når betalingen var godkjent.

Dette er da 5 dager siden.

 

Veldig rart at jeg ikke har fått den ordrebekreftelsen enda da. Noen som har hatt ett lignende problem?

 

Henvender meg her før jeg ringer dell..

 

Håper på svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...