Gå til innhold

BK /Retusj K : Dragan dratt forlangt (Aka: troll retusj.)


Anbefalte innlegg

så jeg gjorde noe mindre flaterende retusj på 2 av mine klassekamerater som liker å gjøre seg til 4 av 5 ganger man tar bilder av dem jeg tok utgangspunktet i dragan men tok helt av til slutt.

 

Bildene tok 90 minutter og 50 minutter å gjøre. (det andre gikk fortere.)

post-147000-1237378631_thumb.jpgpost-147000-1237378619_thumb.jpg

 

OG

 

post-147000-1237378677_thumb.jpgpost-147000-1237378665_thumb.jpg

 

Damer har en tendens til å si at dette bare er helt fælt men jeg selv liker det :D

 

Og lurer da på hva dere syns.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
på det siste bildet, tenker jeg å en eller annen cartoon figur.. hadde vært kult å sett dette i mer tegneserie mood hvis du forsår.

Ja jeg har tenkt på det å flate fargene litt for å få en mer tegneserie look, men har ikke helt kommet rundt til å forsøke fordi jeg må tenke ut akkurat hvordan det kan gjøres best. :)

 

Likte bildet nr 2 best, definitvt. Men synes nok det hvite i øynene er litt for overdrevent rent og hvitt på begge to?

 

Du burde kjørt med 2 x kickers fra siden på disse, da tror jeg de kunne blitt enda råere =)

Bildene var tatt med bare ett lys for å kunne bruke det til portefolie oppgave denne måneden på skolen. (retusjen var ikke nødvendig for innleveringen)

 

Ett lys digert defuser og reflektor that is.

 

Har ikke leket veldig mye i studio ennå så jeg klarer ikke huske hva kickers er akkurat nå :p

 

 

Takk for alle tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...