Gå til innhold

Spill du alltid installerer/spiller etter å sett film


Anbefalte innlegg

Har nettopp sett om igjen Lord Of The Rings trilogien, og som alltid reinstallerer jeg Neverwinter Nights, og Battle for Middle Earth RTS spillene.

 

Jeg lever meg sånn i filmen, at jeg ender opp å ha lyst til å selv gå igjennom et eventyr, derfor blir det spill siden det er lite annet som kan gi denne opplevelsen.

 

Det slår aldri feil. Bestemte filmer får meg alltid til å tenke på visse spill, og jeg ender alltid opp å reinstallere disse, selv om jeg ender opp å slette dem igjen etter en liten stund.

 

 

LOTR: Neverwinter Nights. Battle for Middle Earth (1+2)

Bladerunner: Deus Ex.

Pitch Black: Theif II (fatter ikke hvorfor, sikkert fordi det er så mye i mørke og sniking)

Star Wars filmene: Star Wars Supremacy (aka Star Wars Rebellion)

 

Kommer ikke på flere i farten.

 

Hva med dere? Hvilket film ender opp å få deg til å gjenbesøke bestemte spill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg hadde sett max manus så satte jeg på Company of heroes. bare fordi jeg hadde lyst på noe som var andre verdenskrig og ikke bar bf 1942.

 

Hvis ikke så setter jeg ofte på ting som har med temaet på filmen å gjøre. for eksempel sette på left 4 dead når jeg har sett en zombie film. o.l.

Lenke til kommentar

etter å ha sett "who is jason bourne" igjen, fikk jeg lyst til å spille litt "the bourne conspiracy"... kun for å konstatere at spill basert på filmer SUGER... etter det så jeg "king kong('05)..og spillte spillet basert på filmen, "peter jacksons king king", som også mild sagt brukte sugerør..

 

MEN... så fant jeg meg selv sitte å spille "quantum of solace", som faktisk var veldig bra.... deretter måtte jeg jo se filmen som spillet var basert på... gjett hva?! denne gangen pattet filmen på sugerøret, ikke spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...