Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Ungdom gikk amok på bussen


lilko

Anbefalte innlegg

En utlending gikk helt amok på bussen idag, prøvde å slå meg, men klarte heldigvis å komme meg unna. Bussjåføren ble angripet (litt eldre mann).

Så nå har jeg og bussjåføren anmeldt dette.

 

Hva kan vi forvente at politiet gjør med dette?

Endret av lilko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mest sansynelig ingen ting.

 

Har hendt noe av det samme med meg en gang, en alkis-utlending kjerring som ikke kunne norsk lagde gang på gang kvalme på bussen.

 

Busselskapet anmeldte hu gang på gang og kastet hu av bussen, likevell gjorde ikke politiet noen ting.

 

Det endte med at hu klikka mentalt på 2 jenter som skravla forsiktig og lo litt, prøvde å rive av dem håret, og veiva rundt å grisa pils ut over alt og alle.

 

Motte ha 4 menner for å få kasta hu ut døra på bussen....

 

Edit: leif

Endret av World Of Warcraft
Lenke til kommentar

Jeg ser ikke at gjerningsmannens nasjonalitet er relevant for det juridiske aspektet her. Dersom det juridiske faktisk er tema, og ikke "gale utlendinger du har møtt på bussen", foreslår jeg at emnetittelen endres til å reflektere temaet. Da øker sjansen for relevante svar.

 

Dersom dette er ment som en tråd om innvandringsproblematikk kan jeg flytte den til Politikk/Oppslagstavlen.

 

Svar/kommentarer tas på PM, ikke her i tråden.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

De gidder neppe å gjøre noe de feigingene der(Politeit). Har ved noen anledninger vært i kontakt med de og bedt om assistanse i lignende situasjoner. Men i de fleste tilfellene fikk jeg faktisk beskjed om at jeg selv måtte ordne opp for å få de ut, om det så er med makt, da de ikke kan/vil komme. Så våre "samfunnsvoktere" har jeg mistet totalt respekten for, de er bare en gjeng med pyser, eneste de er interessert i er bil-jakt(så for all del ingen lønnsøkning til de når de ikke gjør jobben sin).

Lenke til kommentar
En utlending gikk helt amok på bussen idag, prøvde å slå meg, men klarte heldigvis å komme meg unna. Bussjåføren ble angripet (litt eldre mann).

Så nå har jeg og bussjåføren anmeldt dette.

 

Hva kan vi forvente at politiet gjør med dette?

 

Heilt ærlig? Ikkje ein skit. Me fekk ødelagt heile jula av drapstruslar, biltjuveri, brudd på besøksforbud og masse anna. Gjerningsmannen e fri den dag i dag. Da einaste so stoppa han e at han e livredd for å komma i nærheten av oss, fordi han veit me står klare til å ta han.

Lenke til kommentar

Ikke ha for stor tillit til politiet.

Da jeg jobbet på en bensinstasjon på nyttårsaften var det masse fulle folk med stjerneskudd som hang rundt pumpene og noen politifolk stakk innom.

Det er ikke engang lov å røyke på stasjonsområdet. Og her står de med stjerneskudd!

Jeg ba politimannen snakke til dem, men det gadd han ikke.

 

Det man kan utlede fra dette eksempelet er at politimenn ofte er mest opptatt av å komme seg hjem til middag. Det hadde ikke tatt lang tid å snakke til de fulle folkene som lekte med stjerneskudd nær pumpene.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...