Pysj Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 En arabisk mobil gir deg tre mobiler i én. Les mer Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Når trenger du tre simkort? Trodde to holdt jeg, jobb og privat. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) + elskeren din. Endret 13. mars 2009 av Blåbær Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Når trenger du tre simkort? Trodde to holdt jeg, jobb og privat. Da faller jo mye av vitsen bort. Lenke til kommentar
SlimG Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 I overskriften står det "Tre SIM-kort i én mobil", og rett under står det "En arabisk mobil gir deg tre mobiler i én." ... bestem deg Silje Lenke til kommentar
iwood Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 I overskriften står det "Tre SIM-kort i én mobil", og rett under står det "En arabisk mobil gir deg tre mobiler i én." ... bestem deg Silje Fortell meg behovet for å spesifisere forskjellen mellom en virituell mobil og en ekte mobil i denne sammenhengen. På et nettsted fullt av nerder. Ja, enkelte av nyhetene i tek.no-empiret har copy-paste -preg over seg, men det er voldsomt hvor mange troll det skal være her som bare jatter med på at servicen er for dårlig. Det er jo ingen artikkeldiskusjoner som handler om artiklenes innhold lengre. Enkelte av disse nyhetsakene er trivia, og behovet for å være enormt utfyllende er ikke tilstedeværende. Hvis denne artikkelen hadde beskrevet i detalj de tenkiske kjedsomelighetene ved å putte flere SIM-kort i en mobil, ville jeg aldri orket å lese den da forståelse av hvordan dette fungerer kommer intuitivt for meg. Og til dere som er avhengig av å klage på at artikler allerede finnes på db.no osv: Enkelte av oss leser ikke skvip, men søker spesifiserte nyhter fra de stedene som interesserer oss. Hvis du allerede abonnerer på rss (eller faktisk surfer rundt) på alle sidene tek.no-nettverket bruker som kilder skjønner jeg ikke hvorfor dere stikker innom tek.no i det hele tatt. Lenke til kommentar
ckl77 Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Når du kan ha 3 SIM-kort i én mobil, så slipper du jo å drasse rundt på de to andre. Så Silje er ikke helt off... Lenke til kommentar
reke Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 hehe for denne lignet ikke på Nokia 6120 Classic i det heletatt. Greit nok denne har touch, men er jo AKKURAT det samme designet. Føler at hele bransjen dreper seg selv her jeg.. Samme kjedelige designet på alle telefoner Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 One for work, one for family and one for terrorist cell free of choice... Or you can use one simcard for bomb only. So nagging wife don't call you and blow up your toyota on your way for work. Very practical. Lenke til kommentar
missilecatcher Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Veldig saklig å refere til terrorisme bare fordi mobilen er fra de forente Arabiske Emirater... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Veldig saklig å refere til terrorisme bare fordi mobilen er fra de forente Arabiske Emirater... Er det ikke lov å se humoren i det? Syntes selv det var veldig artig . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg