Gå til innhold

Jobb og frynsegoder?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anleggsgartner.

 

Jeg får gratis trening i treningsstudio, rabatt på internett, gratis kiropraktor og et par legesjekker i året, rabatt på det meste av planter og steinprodukter (har vi noe til overs på lageret får vi det gjerne gratis) og gratis overtidsmat. Utenom det kan jeg jo låne alt av maskiner og utstyr vi har om jeg trenger det.

 

I tillegg har de fleste med fagbrev (jeg er desverre bare lærling) bil de kan bruke til og fra jobb.

 

Vi er også forsikret mot "alt"...også utenom arbeidstiden.

 

Ellers må det vel kalles en frynsegode når sjefen har klart å snakke meg ut av parkeringsbøter 2 ganger.

 

 

kan han ikke bare lure? Herreugd =P

 

Coop Prix - Billigere varer visstnok.

Får vel bare et medlemskort med litt flere prosent?

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar

Garderobevakt på konsertsted:

 

Gratis inngang på to av Oslos beste og største konsertsteder når jeg har fri, og når jeg jobber har jeg muligheten til å oppleve gratiskonserter hver kveld, plukke opp skatter fra scenen etter konserten, møte band og spise alt som blir til overs etter bandet har reist. Blir en del alkohol, men jeg drikker ikke, så det spiller liten rolle.

 

Frilansjournalist:

 

Får betalt for å være på kulturarrangementer, altså betalt for å gå på konserter, festivaler, revyer og så videre. Ganske sweet, om jeg må si det selv ^^

Lenke til kommentar
Gratis mobiltelefon og internett, gratis leillighet (i Bangkok), gratis transport (fly, taxi), gratis barnevakt, gratis trening og en feit bonus hvert år :D

Gratis trening? Jeg må faktisk svette å slite hver gang jeg skal ta meg en jogge-tur. Så nå er jeg sabla spent på åssen man kommer i bedre form uten å svetter for det......

 

Å av frynsegoder, får jeg låne bil/lastebil hver gang jeg trenger det, å jeg får gratis bakevarer. Trenger jeg 400 grovbrød, så får jeg 400 grovbrød (ja, ikke det at jeg har plass i frysern tel 400 grovbrød...men prinsipper er at jeg kan ta så mye jeg vil). Ellers ere jo arbeidsklær å sko, noen greier tel treningsstudio, å alt det fagforeninga har å tilby av forsikkringer å turer osv

Lenke til kommentar
Garderobevakt på konsertsted:

 

Gratis inngang på to av Oslos beste og største konsertsteder når jeg har fri, og når jeg jobber har jeg muligheten til å oppleve gratiskonserter hver kveld, plukke opp skatter fra scenen etter konserten, møte band og spise alt som blir til overs etter bandet har reist. Blir en del alkohol, men jeg drikker ikke, så det spiller liten rolle.

Hvilke skatter finner du på scenen? ;D

Lenke til kommentar
Gratis trening? Jeg må faktisk svette å slite hver gang jeg skal ta meg en jogge-tur. Så nå er jeg sabla spent på åssen man kommer i bedre form uten å svetter for det......

 

 

Jeg regner med at du er såpass oppegående at du skjønte hva jeg mente, eller hva? Men hvis du absolutt skal ha det inn med teskje, så får jeg gratis årskort, samt personlig trener hos California Wow X i Bangkok.

Lenke til kommentar

har ikke så mange, men:

gratis mobil(abbonoment og telefonen).

betalt trening i arbeidstiden og gratis utenom arbeidstid.

tilgang til bank som er bedre enn andre banker.

diverse rabatter på steder.

ikke akkurat frynsegode, men får en del kurs og slikt.

 

det var vel ca alt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...