Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nettdating for oss gutta

Gjest gutt24

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heh. Har fått napp nå. Har sikkert send mail til minst 50 jenter nå. Etter to mailer fram og tilbake fikk jeg msnen hennes. Webcam og alt. Fikset en date nå til uka og :). Jeg kalte det ikke for en date, men en kaffe, blir mindre nervøs da.

Men trenger noen tips nå. Jeg er litt dårlig til å holde samtaler gående med fremmede folk. Er litt redd for det skal bli slike pinlige stillheter. Så på forhånd må jeg ha noen samtaleemner i bakhode hvis det skulle bli stille... Tips?

Skrevet

Bra jobba, thermos =)

Samtalememner, ja...du burde jo finne ut hva hun driver med, interesser, skole, jobb. Om det er noe hun er veldig engasjert i, har hun sikkert ingen problemer med å snakke mye om emnet.

Målet med "kaffen" er vel å bli bedre kjent med hverandre, så bare tenk ut ting du lurer på, og flett det inn i en normal samtale.

Skrevet
Heh. Har fått napp nå. Har sikkert send mail til minst 50 jenter nå. Etter to mailer fram og tilbake fikk jeg msnen hennes. Webcam og alt. Fikset en date nå til uka og :). Jeg kalte det ikke for en date, men en kaffe, blir mindre nervøs da.

Men trenger noen tips nå. Jeg er litt dårlig til å holde samtaler gående med fremmede folk. Er litt redd for det skal bli slike pinlige stillheter. Så på forhånd må jeg ha noen samtaleemner i bakhode hvis det skulle bli stille... Tips?

Mitt tips er å ikke gjøre det til et jobbintervju. Ikke snakk veldig mye om jobb/skole med mindre det faktisk er noe spennende å snakke om.

Jeg ville også gjort noe aktivt istedet for å bare sitte og snakke. Da blir pinlig stillhet et mindre problem.

Skrevet
Jeg ville også gjort noe aktivt istedet for å bare sitte og snakke. Da blir pinlig stillhet et mindre problem.

That's true.

Jeg dro på spøkelsesjakt en gang (som en date), og det funket fett! Hadde i hvert fall nok å prate om :b

Skrevet

Tja, det var jo mitt forslag å dra på jakt, siden han ikke trodde på spøkelser. Men det ble vel egentlig mest til at jeg hoppet rundt med hjertet i halsen mens han lo av meg. Så ja, ingen passet på noen, men vi hadde det gøy, og masse å snakke om i ettertid :p

Skrevet (endret)
hehe. høres ut som en vellykket date med andre ord. kan kanskje komme noe godt ut av nettdating.

Ja, jeg møtte ham via nettdating også, så. Han viste seg senere å være en skrotpung, men det var gøy mens det varte.

Nå skal jeg prøve å tenke ut andre artige ting man kan gjøre på date :b

Det er bare å komme nedover det, Smurf ;)

Endret av TheMartine
Skrevet

Slenger meg på første sørgående trailer som tar med seg haikende ungdommer og som ikke ser ut som om vedkommende kommer til å voldta meg og tafse på manboobsa mine ;)

Skrevet

hehe. skrotpung faktisk. Det ordet har jeg aldri hørt.

Får lage deg en liste som du kan presentere neste gang. Blir nok bra det.

Skrevet

Nå har jeg flere ideer: Man kan for eksempel bake noe gøy, kjeks eller en skikkelig flottenfeier kake, eller man kan spille brettspill, eller enda bedre: gå i blodbanken sammen. Yeeey :D

Skrevet (endret)

Dumt hvis han har sprøyte skrekk da. Er han en mann så biter han vel tenna sammen. Men baking. Det høres ut som en veldig god ide. Alle liker jo kaker :D

Endret av jonkar
Skrevet

Nesten alle. Jeg har vært borti folk som ikke liker kaker o_O

Og blodbanken er greit nok så lenge man ikke har sprøyteskrekk, som jonkar nevnte.

Det ville vært et dårlig sted å ta med meg.

Ville frika ut totalt :p

Nåler går greit, men sprøyter og blod går ikke greit :|

Skrevet

Folk skal nå alltid overdramatisere hvor skummel blodbanken er, men det får være en annen diskusjon :whistle:

Brettspill er i hvert fall en fin idé så lenge det er lite å finne på ute. Eller man kan lage noe, være litt kreative. Tenk å gå på date hos en gutt og så har han kjøpt inn til det hobbyverkstedet. Aww <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...