Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nettdating for oss gutta


Gjest gutt24

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heh. Har fått napp nå. Har sikkert send mail til minst 50 jenter nå. Etter to mailer fram og tilbake fikk jeg msnen hennes. Webcam og alt. Fikset en date nå til uka og :). Jeg kalte det ikke for en date, men en kaffe, blir mindre nervøs da.

 

Men trenger noen tips nå. Jeg er litt dårlig til å holde samtaler gående med fremmede folk. Er litt redd for det skal bli slike pinlige stillheter. Så på forhånd må jeg ha noen samtaleemner i bakhode hvis det skulle bli stille... Tips?

Lenke til kommentar

Bra jobba, thermos =)

 

Samtalememner, ja...du burde jo finne ut hva hun driver med, interesser, skole, jobb. Om det er noe hun er veldig engasjert i, har hun sikkert ingen problemer med å snakke mye om emnet.

Målet med "kaffen" er vel å bli bedre kjent med hverandre, så bare tenk ut ting du lurer på, og flett det inn i en normal samtale.

Lenke til kommentar
Heh. Har fått napp nå. Har sikkert send mail til minst 50 jenter nå. Etter to mailer fram og tilbake fikk jeg msnen hennes. Webcam og alt. Fikset en date nå til uka og :). Jeg kalte det ikke for en date, men en kaffe, blir mindre nervøs da.

 

Men trenger noen tips nå. Jeg er litt dårlig til å holde samtaler gående med fremmede folk. Er litt redd for det skal bli slike pinlige stillheter. Så på forhånd må jeg ha noen samtaleemner i bakhode hvis det skulle bli stille... Tips?

 

Mitt tips er å ikke gjøre det til et jobbintervju. Ikke snakk veldig mye om jobb/skole med mindre det faktisk er noe spennende å snakke om.

 

Jeg ville også gjort noe aktivt istedet for å bare sitte og snakke. Da blir pinlig stillhet et mindre problem.

Lenke til kommentar
hehe. høres ut som en vellykket date med andre ord. kan kanskje komme noe godt ut av nettdating.

 

 

Ja, jeg møtte ham via nettdating også, så. Han viste seg senere å være en skrotpung, men det var gøy mens det varte.

 

Nå skal jeg prøve å tenke ut andre artige ting man kan gjøre på date :b

 

 

 

Det er bare å komme nedover det, Smurf ;)

Endret av TheMartine
Lenke til kommentar

Folk skal nå alltid overdramatisere hvor skummel blodbanken er, men det får være en annen diskusjon :whistle:

 

Brettspill er i hvert fall en fin idé så lenge det er lite å finne på ute. Eller man kan lage noe, være litt kreative. Tenk å gå på date hos en gutt og så har han kjøpt inn til det hobbyverkstedet. Aww <3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...