Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nettdating for oss gutta


Gjest gutt24

Anbefalte innlegg

Gjest gutt24

Har vært registrert på en slik nettdateside en måned nå. Plenty fine jenter der, men ingen av dem gidder jo å svare? Kan tenke meg at jenter på slike sider får 100 meldinger hver dag av desperate mannfolk, og ikke gidder svare alle. Stemmer dette?

 

Noen gutter her som har positive erfaringer eller tips til slike sider?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei det er jeg som er TS. Har registrert meg her nå.

 

Jeg tror jeg bare gir opp det drite der ja. Penger ut vinduet. Jaja, var veldig skeptisk da jeg registrerte meg på datesiden uansett. Så for meg 1 million desperate mannfolk og kanskje 100 jenter der inne. Stemmer nok det siden de ikke gidder svare engang. Får heller komme meg ut ja!

Lenke til kommentar

Til de som sier at det er umulig å holde på med det; bullshit, bullshit og bullshit. Gjelder bare å vite hva man gjør.

 

Masse å finne på nettby. Har litt teken på dette, holdt på med det i noen år, sikkert datet en 15-20 jenter igjennom åra. Trikset er rett og slett å være orginal, du må skille deg mer ut fra starten i og med at terskelen for å få kontakt er høyere enn i "virkeligheten", men når du først får interessen, så er det bare å game som det du gjør vanlig. Foreslår å lese PUA-tråden for tips om akkurat det.

Lenke til kommentar

Neddating er en tjeneste du ALDRI må stole på. For alt du vet, så tror du at du har funnet den rette over nett, men etter hvert så viser det seg å være en liten drittunge på 14 år som tuller. Jeg har også hørt rykter om at det er langt flere menn som søker damer over nett enn omvendt, derfor så blir "chatte"-serverne eller neddatingstjenestene overfylt av menn istedet for damer.

 

Disse tjenestene var bedre før, men har blitt ødelagt opp gjennom tidene. Nå sier ikke jeg at det er komplett umulig å finne seg dame over nett, men sannsynligheten har redusert.

 

Eneste tjenesten som jeg kommer på som er til å anbefale, er vel www.møteplassen.no og http://chat.eros.no siden disse har en aldersgrense på 18 år og satt i fokus for eldre mennesker, i motsetning til nettby.no og så videre.

Lenke til kommentar

Dude, thermos. Du trenger jo ikke å betale. Du har jo nettby :)

 

Jepp, vil du ha svar, må man som regel ta initiativet. Det har ikke lykkes meg å lage en profil hvor jeg ikke trenger å gjøre en dritt for å fylle opp gjesteboka + postkassa.

 

nettdating er jo en glimrende metode for deg å prøve ut ulike approaches. Dog, real life > cyberspace. Jeg ser på nettby mer som et tidsfordriv. Når jeg føler for å bare prate skit, eller messe med folk ;p

Lenke til kommentar
Dude, thermos. Du trenger jo ikke å betale. Du har jo nettby :)

 

Jepp, vil du ha svar, må man som regel ta initiativet. Det har ikke lykkes meg å lage en profil hvor jeg ikke trenger å gjøre en dritt for å fylle opp gjesteboka + postkassa.

 

nettdating er jo en glimrende metode for deg å prøve ut ulike approaches. Dog, real life > cyberspace. Jeg ser på nettby mer som et tidsfordriv. Når jeg føler for å bare prate skit, eller messe med folk ;p

 

Hmm, ja var inne på nettby for noen år siden. Kanskje jeg skal prøve igjen.

Lenke til kommentar
Gjest GjestLAL

nettby er i aller høyeste grad en datingside, har vel gått ut med 6-7 jenter jeg har prata med der på få måneder. Er bare å være en smule interessant ;) sender du brev til ei jente som er passe greit og hu ikke svarer, så neivel, da er det mest sannsynligvis en drittkjerring uansett

Lenke til kommentar
Nettby er strengt talt ikke en datingside.

 

Det er hva du gjør det til. Greit nok at det ikke utgir seg for å være datingsider, men de sidene som gjør det, de klarer jeg ikke å se for meg at er noe gode. Fordi;

 

1. Jenter som registrerer seg der søker aktiv et forhold, etc. Hva slags jenter gjør slik? Jo, de som ikke får seg et forhold på den vanlige måten. Du finner ikke de som IKKE søker et forhold aktivt.

 

2. Uansett hva du skriver der, vil du starte med inntrykket om at du prøver å sjekke. Det er jo en datingside. På nettby kan du starte med mer uskyldige ting, og komme under huden på den måten. Du må ikke "selge deg selv".

 

Og det er absolutt ikke noe problem å få tak i jenter fra nettby o.l. Det viktigste er at du ikke lar for mye prat foregå over nettet, kom deg vekk fra nettet! Du skal ikke være nettkompisen, du skal få i gang et møte i virkeligheten så fort som mulig!!! På et par beskjeder klarer du å få MSN-adressen, og etter et par dager med MSN-prat får du tak i TLF-nummer. Beveg deg over til SMS, videre til vanlig telefonprat, og så får du igang et møte.

 

Selvsagt er det fall-lemmer, men du beveger deg fort videre til neste hvis det ikke fungerer. Er som sjekking på byen, men med en høyere antall avslag. Men også med et høyere antall jenter tilgjengelig.

 

Kommunikasjonskanal === kommunikasjonskanal. Null niks rart med nett"dating" hvis det gjøres på rett måte. Altså få i gang et møte asap, og vips, så har du en date og en situasjon på lik linje med det du får tak i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Nettby er strengt talt ikke en datingside.

 

Det er hva du gjør det til. Greit nok at det ikke utgir seg for å være datingsider, men de sidene som gjør det, de klarer jeg ikke å se for meg at er noe gode. Fordi;

 

1. Jenter som registrerer seg der søker aktiv et forhold, etc. Hva slags jenter gjør slik? Jo, de som ikke får seg et forhold på den vanlige måten. Du finner ikke de som IKKE søker et forhold aktivt.

 

2. Uansett hva du skriver der, vil du starte med inntrykket om at du prøver å sjekke. Det er jo en datingside. På nettby kan du starte med mer uskyldige ting, og komme under huden på den måten. Du må ikke "selge deg selv".

 

Og det er absolutt ikke noe problem å få tak i jenter fra nettby o.l. Det viktigste er at du ikke lar for mye prat foregå over nettet, kom deg vekk fra nettet! Du skal ikke være nettkompisen, du skal få i gang et møte i virkeligheten så fort som mulig!!! På et par beskjeder klarer du å få MSN-adressen, og etter et par dager med MSN-prat får du tak i TLF-nummer. Beveg deg over til SMS, videre til vanlig telefonprat, og så får du igang et møte.

 

Selvsagt er det fall-lemmer, men du beveger deg fort videre til neste hvis det ikke fungerer. Er som sjekking på byen, men med en høyere antall avslag. Men også med et høyere antall jenter tilgjengelig.

 

Kommunikasjonskanal === kommunikasjonskanal. Null niks rart med nett"dating" hvis det gjøres på rett måte. Altså få i gang et møte asap, og vips, så har du en date og en situasjon på lik linje med det du får tak i virkeligheten.

 

Jeg har ikke sagt det er noe problem å bli kjent eller date jenter fra nettby. Alt jeg sier er at det ikke er en datingside, og at mange ser ut til å ha misforstått konseptet. De kommer med uønskede tilnærminger ala dem man finner på sider rettet utelukkende mot dating, der det ikke er tvil om hva man går til, og vil derfor enten motta negativ eller null respons.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...