Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nettdating for oss gutta


Gjest gutt24

Anbefalte innlegg

Har vært registrert på en slik nettdateside en måned nå. Plenty fine jenter der, men ingen av dem gidder jo å svare? Kan tenke meg at jenter på slike sider får 100 meldinger hver dag av desperate mannfolk, og ikke gidder svare alle. Stemmer dette?

 

Noen gutter her som har positive erfaringer eller tips til slike sider?

De fine jentene får såpass mye oppmerksomhet at om du ikke er rålekker og steinrik så drit i å ta kontakt med em. Du må jenke deg mange hakk om du skal ha noe som ligner på sjangs.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De fine jentene får såpass mye oppmerksomhet at om du ikke er rålekker og steinrik så drit i å ta kontakt med em. Du må jenke deg mange hakk om du skal ha noe som ligner på sjangs.

 

Tull! Handler om å være selvsikker. Man kommer lett under huden på de "fine" jentene ved å gi de kommentarer, lett kritikk (nudge), altså spøke om ting de aldri tror noen ville spøke noe med. Såklart er det en utfording i det, men hvem vil ikke ha det? Du sier praktisk talt rett ut at man bare skal gi opp, og hvor langt kommer man med det?

 

De fine jentene er kanskje litt herdet på utsiden for komplimenter, man må være lure med de. Spiller man spillet sitt rett, så får man fram det usikre jentebarnet som aaaalle jenter har inni seg.

Endret av dimetho
Lenke til kommentar

Nettdating er flott for jenter..

Ikke så flott for gutta.

 

Det er som regel et overtall av gutter på et slikt sted, og som regel er gutta som er registrert der kommet til det punktet hvor de enten har prøvd det meste ute in real life, eller er ute etter å ha det litt morro.

 

Ei jente kan i løpet av en mnd få nærmere tre-sifret antall meldinger, mens en gutt kan gå flere mnd uten å få en eneste mld, og ikke et eneste svar.

 

Men for all del, man kan være heldig også. Er man en av de heldige som ender opp med å komme på godfot med noen som leter etter det samme som deg, så kan det ende bra. :)

Har selv ei søster som fant sin nåværende mann på match.com. De er nå lykkelig gift med barn, hus og bil.

 

Man kan møte en partner over alt. Eneste forskjellen på stedene er hvor stor sjangs det er for å møte en god match. :)

Lenke til kommentar

Nettdating på 1-2-3 ala Meg:

 

1: Lag en god profil. En god profil viser at du er et spennende menneske. Det kan gjøres på flere måter. Alt i fra "Jeg heter Adrian, og elsker meg selv" til en bilde montasje av turene dine til Afrika, Japan og Nordpolen. Greia er at du må markedsføre deg som en person folk vil henge med. For la oss innrømme dette - hvis du var en jente, og skal dømme de 15 stykkene som sender deg brev hver dag med ca samme innholdet, hvordan finner du ut hvem av de du skal svare. Jo, du tar selvsagt den med den beste profilen.

 

2: Vær litt annerledes enn alle de andre. "Hei, fint profilbilde! Du er pen : )" er ikke nødvendigvis en god start mens "Haha, stilig sitat. Enig med deg om at livet handler om å ha det gøy og å leve i nuet!" Ser dere forskjellen? Du viser at du faktisk har lest profilen hennes, og tar ut elementer derifra. Du virker ikke så innmari overfladisk ved å kommentere noe annet enn utseende, du skaper en liten connection, dere to er enige om noe, og du viser at du er en spontan fyr.

 

3: Har du en jævlig kjedelig livsstil, som innebærer å sitte på rævva å se film etter at du er ferdig i jobben som gatefeier (no disrespect, kjenner en fyr som jobber som det som er jævlig kul) har du vel ikke akkurat de kvalititene en jente ser etter? Da får du pokker ta meg gjøre ett valg, og starte å leve ett litt spennene liv. Dagens hint: Se på profilen tl jenter hvor de beskriver hva de vil ha. Hvor ofte står det: Du er utrent, ser på to filmer om dagen og middag hver dag er grandiosa og fjordlands? Sjelden. Hvor ofte står det du er i normalt god form, utadvendt, morsom og spontan? Merk at ingenting av disse har noe med utseende å gjøre, med kun går på oppførsel.

 

4: Lag en god profil. Lær deg gjerne litt om kommunikasjon.

Lenke til kommentar

Dare to be different!

 

Jeg er ganske flink til å ikke svare selv, jeg. Det av den enkle grunn at "hei, hvem er du da? :)" er usannsynlig kjedelig å svare på! For guds skyld ikke skriv noe sånt.. Mye annet som er ille, men i alle fall hold deg unna den!

 

Kommenter gjerne noe fra profilen.. På sider hvor man er med i grupper kan du linke noe opp mot det. Alt som viser at du er interessert er i grunn bra, og at du har lest profilen og virker nysgjerrig er positivt.

Lenke til kommentar
Nettdating er flott for jenter..

Ikke så flott for gutta.

 

Det er som regel et overtall av gutter på et slikt sted, og som regel er gutta som er registrert der kommet til det punktet hvor de enten har prøvd det meste ute in real life, eller er ute etter å ha det litt morro.

 

Synes ikke nettdating er så flott for jenter, jeg. Greit nok at det sikkert er overtall av gutter, men når 80% av dem har grisesnakk og forhåpentligvis pulings som eneste mål, er det ikke så innmari givende etter en stund. Det er selvsagt hyggelig at noen har lyst til å ligge med deg, men når mannfolk i månedsvis sender regelmessige beskjeder og lurer på om du er klar ennå, da blir det litt over the top.

 

De få jeg har fått en mer seriøs og ikke underlivsfokusert kontakt med, har ganske fort mistet interessen og sluttet å svare og/eller kontakte meg.

Lenke til kommentar
Nettdating er flott for jenter..

Ikke så flott for gutta.

 

Det er som regel et overtall av gutter på et slikt sted, og som regel er gutta som er registrert der kommet til det punktet hvor de enten har prøvd det meste ute in real life, eller er ute etter å ha det litt morro.

 

Synes ikke nettdating er så flott for jenter, jeg. Greit nok at det sikkert er overtall av gutter, men når 80% av dem har grisesnakk og forhåpentligvis pulings som eneste mål, er det ikke så innmari givende etter en stund. Det er selvsagt hyggelig at noen har lyst til å ligge med deg, men når mannfolk i månedsvis sender regelmessige beskjeder og lurer på om du er klar ennå, da blir det litt over the top.

 

De få jeg har fått en mer seriøs og ikke underlivsfokusert kontakt med, har ganske fort mistet interessen og sluttet å svare og/eller kontakte meg.

Jeg ser den..

Men det er fortsatt bedre å få masse meldinger, og masse oppmerksomhet, enn ingen oppmerksomhet.

All oppmerksomheten (og de useriøse pule-guttas meldinger) gjør jentene på sånne steder ekstremt kresne og veldig vanskelig å få kontakt med.

Lenke til kommentar
Synes ikke nettdating er så flott for jenter, jeg. Greit nok at det sikkert er overtall av gutter, men når 80% av dem har grisesnakk og forhåpentligvis pulings som eneste mål, er det ikke så innmari givende etter en stund. Det er selvsagt hyggelig at noen har lyst til å ligge med deg, men når mannfolk i månedsvis sender regelmessige beskjeder og lurer på om du er klar ennå, da blir det litt over the top.

 

De få jeg har fått en mer seriøs og ikke underlivsfokusert kontakt med, har ganske fort mistet interessen og sluttet å svare og/eller kontakte meg.

 

Men hvis du ser det fra de fleste hankjønns perspektiv må jo det være drømmesituasjonen. ;)

Lenke til kommentar

Heiheihei, fikk faktisk svar fra ei i går. Har sikkert skrevet melding til 100 jenter nå. De få som svarer, de svarer somregel kort og gidder aldri svare mail nr 2.

 

Hun her skrev den lange meldingen tilbake. Må jo være positivt. Kanskje hun er desperat? Håper det. Jeg spurte henne om msn i etter to meldinger fram og tilbake. Får se om dette går bra. I værste fall får jeg øvd meg litt på nettdating :p

 

En av grunnene til jeg registrerte meg på en slik side er at jeg vil prøve treffe jenter litt utforbi min krets. Har allerede to ekser i vennekretsen min, og vil helst unngå en eks nr 3 blant vennene mine :)

Lenke til kommentar
Jeg ser den..

Men det er fortsatt bedre å få masse meldinger, og masse oppmerksomhet, enn ingen oppmerksomhet.

All oppmerksomheten (og de useriøse pule-guttas meldinger) gjør jentene på sånne steder ekstremt kresne og veldig vanskelig å få kontakt med.

 

Kresne, mulig. Jeg kan ikke snakke for andre enn meg selv, men spammingen av kåte meldinger har vel ikke gjort meg mer vanskelig å få kontakt med, men det har egentlig mest tatt fra meg håpet om at det finnes ordentlige folk der.

 

Jeg leser fortsatt alle beskjedene jeg får, og svarer hvis de skriver noe interessant, og hvis det kommer greit frem at de har tatt seg tiden til å kikke gjennom profilen min. Det er mange som antagelig bare strør om seg med meldinger også, i håp om å få svar fra en eller to, og det er ikke akkurat kjempesjarmerende.

 

[..]Hun her skrev den lange meldingen tilbake. Må jo være positivt. Kanskje hun er desperat? Håper det.[...]

 

Du da, noen har bare lettere for å åpne seg og er mer pratesjuke enn andre. Jeg har en tendens til å skrive maaaasse når jeg først er i gang, men jeg er ikke desperat av den grunn. Pratesjuk, bare :whistle:

Lenke til kommentar
Er det rart jeg ikke stoler på mennesker... :roll: Er du ikke paranoid så vil du bli utnyttet og latterliggjort... Det verste er at det oppfordres til. Lurer på hvilken psykisk belastning dette har påført offerne.

 

Antagelig ingen. Men er de dumme nok til å spre rundt seg med slike bilder har de godt av en lærepenge.

 

Jeg er forresten kanskje en mann. Eller ikke? Eller er jeg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...