Gå til innhold

Har Norske Redaktører en Tabu-Liste over hva som må sensureres?


Anbefalte innlegg

Denne listen består av en rekke konspirasjonsteorier som er farlig nære sannheten, derfor skriver ingen seriøse norske aviser noe om dette.

 

Disse teoriene som du sikter til er så nærme den rene udokumenterte vrøvl man kan komme. Journalister med respekt for seg selv og yrket sitt vil nok aller helst legge frem teorier som ikke bare er rent tullball.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så langt er det eneste fornuftige innlegget kommet fra MK98F1, resten karakteriserer jeg som "søppel" siden de er usaklige og inneholder ingen spor av motbevis eller argumenter som har noe som helst med de fremstilte tematikkene

 

Det er også morsomt og se en rekke av de gode gamle skeptikske gjenngangerne fra tidligere Chemtrails og Bilderberger debatter :)

 

hehehe

Lenke til kommentar

Det finnes nok av svært relevante spørsmål og kommentarer her. Men disse ignoreres fordi du ikke er kapabel til å svare på de.

 

Ellers er det morsomt å se lureartikkelen fra IT-pro på denne "kritiske" siden med det tradisjonelle kuttede bilde av Svalbard Seed Bank med spørsmålet "hvor dypt går hullet" og hadde man vist resten av bilde så hadde man sett nettopp dette. Humoristisk, men ikke særlig seriøst.

Lenke til kommentar

"dette er konspirasjonsteori"!!

 

"dette er som råtten frukt i butikken"

 

"udokumentert vrøvl"

 

"bla bla bla"

 

 

For meg høres det ut som en gjeng sauer som står på rekke og rad og venter på tur for å få si

 

 

bææææææ

 

 

 

:)

 

 

 

Grandma, bildet ditt er jo et glimrende eksempel på hva som er ønsket i slike debatter...

 

 

Men i disse dager er stillhet det ultimate bedrag, hva skal dere si om et par år når dere ser tilbake på dette landsviket ?

 

Hva gjorde du DA for å bidra for å få stoppet disse urettferdighetene?

 

 

"JEG ROPTE KONSPIRASJONSTEORI" !

 

for det var alt jeg hadde lært.....

Lenke til kommentar

Et av de er feks hvem er det som styrer media? Og hvorfor? Tror det er tredje gang jeg spør i denne tråden, men du viser jo det som kjennetegner konspirasjonsteoretikere - nemlig en ekstrem selektiv metode å innhente informasjon på. Og du kaller deg selv "free mind"? Jeg må le...

Lenke til kommentar
Det finnes nok av svært relevante spørsmål og kommentarer her. Men disse ignoreres fordi du ikke er kapabel til å svare på de.

 

Ellers er det morsomt å se lureartikkelen fra IT-pro på denne "kritiske" siden med det tradisjonelle kuttede bilde av Svalbard Seed Bank med spørsmålet "hvor dypt går hullet" og hadde man vist resten av bilde så hadde man sett nettopp dette. Humoristisk, men ikke særlig seriøst.

¨

Frølageret i Svalbard er på ingen måte en underjordisk base for menneskepopulasjoner.

 

Det er kun for lagring av 2.2millioner plantesorter.

 

Ikke dumt , når man vet noe galt vil skje....

 

 

Baneheia, sørisen og gimlemoen derimot er store underjordiske baser for store populasjoner.

 

Jeg har en kompis ikke langt unna baneheia, han har sniktittet på de merkelige aktivitetene utenfor basen, det er uvanlig med så mye militærmakt med maskingæverer i Norge.

Lenke til kommentar
Baneheia, sørisen og gimlemoen derimot er store underjordiske baser for store populasjoner.

 

Jeg har en kompis ikke langt unna baneheia, han har sniktittet på de merkelige aktivitetene utenfor basen, det er uvanlig med så mye militærmakt med maskingæverer i Norge.

Koordinater takk.

Lenke til kommentar

Eneste jeg har sett fra denne frie hjernen er ulike variasjoner av:

 

"SAUER, DERE ER ALLE SAUER".

 

Men ser likevel ikke at han svarer på Monzilla sine svært relevante spørsmål.

 

Og så lurer jeg fortsatt på hvorfor dere kutter bildet av frølageret og kjører bildeteksten: "Hvor dypt går det"?

Lenke til kommentar
Baneheia, sørisen og gimlemoen derimot er store underjordiske baser for store populasjoner.

 

Jeg har en kompis ikke langt unna baneheia, han har sniktittet på de merkelige aktivitetene utenfor basen, det er uvanlig med så mye militærmakt med maskingæverer i Norge.

 

Baneheia og Gimlemoen i Kristiansand?

Lenke til kommentar
Baneheia, sørisen og gimlemoen derimot er store underjordiske baser for store populasjoner.

 

Jeg har en kompis ikke langt unna baneheia, han har sniktittet på de merkelige aktivitetene utenfor basen, det er uvanlig med så mye militærmakt med maskingæverer i Norge.

Koordinater takk.

 

Prøv Google Earth.

Lenke til kommentar
Et av de er feks hvem er det som styrer media? Og hvorfor? Tror det er tredje gang jeg spør i denne tråden, men du viser jo det som kjennetegner konspirasjonsteoretikere - nemlig en ekstrem selektiv metode å innhente informasjon på. Og du kaller deg selv "free mind"? Jeg må le...

 

Bilderberg gruppen har i årvis hatt Norske redaktører innom "de strengt hemmelige møtene" og avlagt en slags Ed ovenfor Nicholas Rockefeller. De har ikke tillatelse til å avsløre dette, jeg vet ikke om det gjelder alle medier, det virker som om "det store" agendaet ikke har fåt rotfeste i alle, dagbladet er gutsy.. men de har heller ikke nevnt Bilderberg.

 

Jeg fikk ikke svart alle, du skjønner det er en hel saueflokk. Ting tar tid...

 

 

bæææ

 

for hver gang dere sier konspirasjonsteori, så skal jeg si

 

 

 

 

bææææ

Lenke til kommentar

Det finnes da ærlig talt både gode og dårlige konspirasjonsteorier, det er bare en gjennomgående trend at de som biter på alle ikke burde bræke høyest.

 

Vi har jo hatt en stor debatt om Bilderbergerne her, uten at noen har klart å peke på noe konkret, alt peker på at det er innflytelsesrike (og mindre innflytelsesrike) personer som møtes for å diskutere dagsaktuelle emner uten å ta noen avgjørelser eller kollektive bestemmelser. Så sprikende, både i makt og innflytelse, som det deltakerne er, så vitner det ihvertfall ikke om strengt hemmelige møter der man bestemmer hvordan verden skal styres.

 

Jeg velger å stole langt mer på den journalisten som fikk lov til å delta på ett av møtene, på betingelsen av at han ikke siterte noen eller sa noe konkret som nevntes, der de bare snakket, diskuterte brennende emner uten å ha noen restriksjoner på meningene sine eller risikere å få ett førstesideoppslag på en eller annen ufin kommentar dagen etterpå, der de langt ifra prøvde å oppnå noe konsensus på hva som burde gjøres.

Lenke til kommentar
Bilderberg gruppen har i årvis hatt Norske redaktører innom "de strengt hemmelige møtene" og avlagt en slags Ed ovenfor Nicholas Rockefeller. De har ikke tillatelse til å avsløre dette, jeg vet ikke om det gjelder alle medier, det virker som om "det store" agendaet ikke har fåt rotfeste i alle, dagbladet er gutsy.. men de har heller ikke nevnt Bilderberg.

 

Jeg fikk ikke svart alle, du skjønner det er en hel saueflokk. Ting tar tid...

 

 

bæææ

 

for hver gang dere sier konspirasjonsteori, så skal jeg si

 

 

 

 

bææææ

 

Dette var litt interessant. Når du faktisk er så sikker på dette at du gidder å fornærme alle oss andre, ja da har du selvsagt noe konkrete beviser du kan fremlegge! Så da ber jeg deg pent om å fremlegge bevis på alle påstandene dine. Inkludert underjordiske baser for store populasjoner, "eder" foran en Rockefeller, etc.

Lenke til kommentar

Hvis ingen fly traff pentagon, hvorfor var det masse flykraftrester rundt Pentagon rett etter at den traff. Kastet de ut flyrester ett etter smellet, eller? http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...at_Pentagon.jpg

 

Eller de tullete utsagnene om "Tårnene falt så likt, så vakkert og så raskt. 10 sekunder på 400 m. må da være verdensrekord i synkront tårnfall med tidsforsinkelse." Hvorfor skal jeg ta resten seriøst når den innholder så mye svada. Er jeg en sau, fordi jeg ikke tror på idioti?

 

Vaksiner er mistenkt nr. 1 for den økende graden av autisme og ADHD-tilfeller, noe som er blitt påvist av fremragende forskere som er forsøkt tiet i hjel. Det er kvikksølvelementet i vaksiner (thimerosal/thiomersal) eller elementer i den kvikksølvfrie MMR-vaksinen som forårsaker dette. Folkehelseinstituttet skyver alt ansvar de måtte ha under teppet ved å hevde at autisme er en psykologisk lidelse, til tross for at det er en nevrologisk lidelse; autister fødes som friske barn fysisk som psykisk.

Hvorfor i all verden skal jeg tro på det vrøvlet. For det andre er det ikke noe økende mengde med autisme, eller ADHD. Det er bare flere som blir dokumentert å den tillstanden. Før var de bare trøbbelunger. For det andre er vaksiner vanlig og hvorfor i all huleste skulle de være farlige og hvorfor skulle noen gidde å gjøre det. Det er bare tull.

 

Eller dette

Chemtrails fungerer også i samspill med stråle-bølgene fra HAARP (se neste tabu). Samspillet ivaretas av barium-elementene som slippes ut for å ionisere (dvs. gi bedre elektrisk ledeevne i) atmosfæren, mao. en plasma-skapende effekt.

Haha, plasmalignende effekt. Jeg skal love deg at de chemtrailsene leder strøm jævlig dårlig uansett hvor mye du ioniserer dem. Les litt her http://no.wikipedia.org/wiki/Plasma

 

Dette er fullstendig latterlig

HAARP er nå i stand til å dekke et enormt frekvens-spektrum, inkludert skalare frekvenser, som ligger utenfor det elektromagnetiske spektrum. Ved etter hvert å beherske hele EM-skalaen samt den skalare skala er en enorm mengde forstyrrende og ødeleggende effekter innenfor HAARP-rekkevidde, mao. våpeneffekter; “ingen nevnt og ingen glemt”. Det er nok å legge til ordet VÅPEN etter ordet SKALAR, og vips så har man SKALARVÅPEN, som gjør atomvåpen avlegs.

 

Og her er noen av bevisene.

Ved å gå på inn nettsidene til USAs høyteknologiske militærmyndigheter, Department of Defence, http://www.dtic.mil og søke på ”HAARP” kom det opp 249 dokumenter på første søk. Et søk på ”EISCAT” ga en stund 71 dokument-treff. Nå er dette redusert til 35 treff på første-søket, kanskje fordi noen holder på å stramme inn tilgjengeligheten etter å ha merket interesse fra utenforstående snushaner i nordlige strøk.

 

Når lenken din kommer med så mye vrøvl. Synes du det er noe rart at vi velger å ikke tro på en del av det andre vi ikke kan forklare heller, men har sett blitt forklart. Jeg vet om en konspirasjonsteori jeg kan alt om og det er global oppvarming konspirasjonsteorien, og der har jeg sett at hvert eneste argument som er kommet er bare vrøvl og svada fra idioter som kan ingenting. Det handler ikke om å være sua. Det handler om å ikke være idiot.

Lenke til kommentar
Så langt er det eneste fornuftige innlegget kommet fra MK98F1, resten karakteriserer jeg som "søppel" siden de er usaklige [...]

 

Og der var vel nivået for debatten lagt... Jeg hadde tenkt å skrive noe om ekkornfolkets verdensomspennende skyggeregjering og tvangsarbeid i nøttegruvene på månen, men så gadd jeg ikke likevel.

Lenke til kommentar

Selv om jeg er enig i at man kanskje burde undersøke en gang til (nå under ny regjering) hva som egentlig skjedde 11 september, finnes det ærlig talt grenser for hvor langt man kan dra ting. Konspirasjonsteorier har det underliggende problem at de ikke lar seg bevise på grunn av at alt er blitt dekket over. Ja, det har skjedd i historien, at folket har blitt holdt for narr. Men når man faktorerer inn hvor ofte det har skjedd i forhold til hvor mange konspirasjonsteorier som har eksistert, blir det en veldig lav treffprosent.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...