Gå til innhold

Fjerne svimerke fra bord!?!?


Anbefalte innlegg

Hadde ett lite uhell nettop :roll: Satt å lekte med en mynt og en lighter og det resulterte med ett svimerke i bordet av ei 1-kroning :nei: Tror ikke foreldrene mine blir så særlig glad over dette siden det er ett ganske nytt bord og alt det. Har omtrent 1 og en halv time på meg å fikse det så noen tips :p ? Har ikke pussepapir eller noe sånt btw.

Endret av Repuls3d
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hadde nok funnet en duk og gjemt merket til jeg hadde annledning til å pusse det litt... :p ser ingen rask måte å løse det på :/

Er bare det at merket er helt på sia av bordet så blir litt rart med ei duk der:P

 

Kanskje det blir borte hvis du tar is på det?

 

Daniel :)

Is? :blink: Har du noen kilder på at det funker? Tviler sterkt egentlig:P

Endret av Repuls3d
Lenke til kommentar
Jeg hadde nok funnet en duk og gjemt merket til jeg hadde annledning til å pusse det litt... :p ser ingen rask måte å løse det på :/

Er bare det at merket er helt på sia av bordet så blir litt rart med ei duk der:P

 

du kan jo prøve deg med at det lå en 1-kroning der og at vinduene hadde fiksa sollyset så det ble samla på 1-kroningen og du ikke merka det før det var for sent :p

Lenke til kommentar
Jeg hadde nok funnet en duk og gjemt merket til jeg hadde annledning til å pusse det litt... :p ser ingen rask måte å løse det på :/

Er bare det at merket er helt på sia av bordet så blir litt rart med ei duk der:P

Finn en DIGER duk og si at det får deg i påskestemning :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...