Gå til innhold

Jeg forstår ikke Zofies Verden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har heller ikke fattet poenget med Sofies verden, bruker å lese som er av striper i pondus. Men det skjeden at jeg så mye som trekker på smilebåndet av serien.

 

Har heller ikke fattet poenget med Sofies verden, bruker å lese som er av striper i pondus. Men det skjeden at jeg så mye som trekker på smilebåndet av serien.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nemi synes jeg er kjedelig. Det er som Pondus, bare platt. Les Pondus og Nemi, og sammenlign med Haaland, som ikke er bundet til en fast setting.

 

At temaer resirkuleres er heller ikke et ankepunkt i seg selv. Pondus klarer seg bra ved å rotere rundt pub, fotball og familie.

 

Haaland er langt fra utpreget resirkulering. Hvilke temaer er det i så fall du tenker på?

Lenke til kommentar
Mann ringer dame

Dame tar telefonen

Mann sier "jeg har en liten finger som leiter etter fittemor"

Stripe slutt

 

"haha" :nei::yucky:

Du er noen år under målgruppen ;)

 

Bonnemann: Smak kan ikke forklares...forklar hvorfor du synes noe er artig slik at noen som synes det motsatte som deg skal forstå det, så skjønner du kanskje.

Lenke til kommentar
Mann ringer dame

Dame tar telefonen

Mann sier "jeg har en liten finger som leiter etter fittemor"

Stripe slutt

 

"haha" :nei::yucky:

Du er noen år under målgruppen ;)

Utdyp. Hva er det som gjør den setningen så genial at kun modne folk som deg kan forstå den?

Absolutt ingenting, men jeg regner med at voksne folk generelt lager serier for folk på sin egen alder og ikke fjortenåringer :) Er selv ikke en spesielt stor fan av Zofies verden.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Helt meningsløs serie.

 

"Jammen, atte, nthåååå, det er det som lissom.. nthåå, det er det som er MENINGA da vettøø!! Høhøhøhøhøhøhøhøhøhø"

Nei Nei Nei, en serie kan ikke satse på å være mest mulig meningsløs... Det blir jo helt... Meningsløst.. Ehm.. :hmm: Hadde et poeng i denne setningen.. Ett eller annet sted.

Endret av Zeüs
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...