Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Meh.. Finn en håndfull nye jenter og kast ut de som er der.

Si meg helt enig. Husker en av de som var med fra starten jeg. hu derre litt fyldige kjerringa!

Maken til kjerring skal du lete lenge etter

Noor er ganske heit :thumbup:

Og negar hadde digg kropp

Nei æsj, Noor er bare sinnsykt irriterende.

Irriterende er hu, men har ganske bra utsende

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måten hun snakker på fjerner alle spor av attraktivitet for min del. Nanna er nok den av jentene jeg synes er søtest og kunne sikkert blitt tiltrukket av henne i en annen setting.

Skrevet
Måten hun snakker på fjerner alle spor av attraktivitet for min del. Nanna er nok den av jentene jeg synes er søtest og kunne sikkert blitt tiltrukket av henne i en annen setting.

Nanna ER søt :new_woot:

Eneste ''normale'' jente inn der som ikke er for Sjalu, Horete, Mannlig, Tøff, sta og tøff.

Iris har også bra personlighet

Skrevet

En dag på deltagerne skjønne at dette er et spill og. At Rune ikke trives uten Ida gir i alle fall jeg en lang faen i, og det blir bare morsomt om han begynner å sippe over at eks-kjæresten er borte fra hotellet.

Skrevet

Hvem syntes Noor har et bra utseendet? :O Syntes hun ser ut som et fugleskremsel jeg. Enig med Petter at nivået på jentene er labert.

Skrevet

Det er ingen av jentene der som har et bra useende. At nanna og iris er de fineste sier sitt om kvaliteten der inne. Synd jeg har blitt litt hekta på å se dette..... :)

Skrevet

Helt klart ikke det beste av utseende på jentene der nei.. det er greit nok, men ikke noe bedre enn det. sykt avhengighetsskapende det programmet er :p

Skrevet
SKulle likt å sett linni der :whistle:

Ikke Linni Meister? Hun ser jo ikke ut...

Der ser dere!

Man har forskjellig smak. Noen liker feite, andre tynne :tease:

Men ale er vell enig om at Karita ikke er atraktiv i det hele tatt? (stakkars alex)

Skrevet

stakkars alex fordi han må sove på rom med noen som ikke er attraktive? det må være heeelt grusom..

Synes Karita ser ganske greit ut, grei nok kropp, pent utseende. Noor er "digg", men det er noe med hvordan hun ser ut når hun snakker. Sykt fine øyne though.

Skrevet

Syns det var trist at Ida måtte dra jeg, ble litt våt i øyekroken (man har jo følelser også).

Hun er vel den som har bitcha absolutt minst med de andre,

Stakkars Rune, dele seng med laushora fra Tromsø som er stein.

Skrevet
Negar er dum. Kevin sa, "stoler du på meg?" Ja, sa hun vel, men likevel stilte hun seg bak Aleks. Idiot altså.

Hun så jo tydelig at hun ikke kunne stole på han på tirsdag, da han stemte henne ut...

Skrevet

Ida er jo den peneste det er jo ingen tvil. Tror egentlig hun er ganske livlig jeg, har bare skjært seg litt der inne med greiene. Likte Lene i dag jeg. Hun kan gå fra skikkelig fin til stein på g på få timer. Merkelig det der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...