Gå til innhold

mest "overvurderte" spill...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:evil::grumpy:

Diablo 2 er det beste spillet som finnes (ja, det er min mening)..

Må ha spilt det flerfoldige hundre timer, langt unna lei enda

 

hør, hør.. fant det nylig frem igjen, og spilte litt sammen med fruen. skrekkelig vanedannende, selv etter alle disse årene.. :)

 

overvurderte spill.. hvor skal man begynne? unreal2, gta3, morrowind, black & white..

 

og, ja, neverwinter nights.

Lenke til kommentar
Counter Strike :evil:

 

 

Helt enig! Det kan være litt gøy på LAN en gang i måneden, men ellers er det oppskrytt.

 

 

hør, hør.. fant det nylig frem igjen, og spilte litt sammen med fruen. skrekkelig vanedannende, selv etter alle disse årene.. :)

 

overvurderte spill.. hvor skal man begynne? unreal2, gta3, morrowind, black & white..

 

og, ja, neverwinter nights.

 

Diablo 2 var kjempemorsomt en lang stund, men etter hvert ble jeg lei av det. Unreal 2 har jeg ikke prøvd, GTA3 er et kanske festlig spill (men er enig i at det er litt oppskrytt), Morrowind er et fantastisk og genialt rollespill, Neverwinter Nights er nesten like bra.

 

Men, hvis du ikke liker ordentlige rollespill forstår jeg jo at du ikke liker disse heller.

Lenke til kommentar
Counter Strike

Half Life

Diablo 2

 

 

Veeel... HL... ikke fasen om det er hypa opp. CS.. kanskje. Diablo - hack n' slash.. båling!

 

Vel...

det er som hvem som helst annet skyte spill,

ikke noe spesielt med det, realismen, so what

historien sugde banan med ost og løk :)

 

Men gleder oss til Half life 2!

Lenke til kommentar

Syns de fleste spillene som har komt ut i det siste har vært dårlige alle sammen.Jeg tror den tiden hvor et spill ble spillet på i flere år er over. Både fordi det blir produsert så mange spill men også fordi man har laget spill for det meste, lite nytt og orginalt ute å går liksom. Dessuten så vil jeg bare si at jeg ikke liker EA games i det hele tatt, alt fra dem er uferdig(i motsetning til Blizzard)

 

Men di spillene jeg syns er mest oppskrytt må vel være:

 

C & c generals (kanskje bare fordi jeg suger i det, men hva så?)

 

GTA3, eneste som er kult med spillet er å kjøre rundt, lei av det etter en time .....

 

AA,Americas army (eller var det armyops?).....alt for få våpen og alt for lang tid å vente når man spillet online, av en eller annen grunn var det alltid 2 campere som var di siste.... :evil:

Lenke til kommentar
The Sims -Jentespill

Pisspreik! Det skader ikke å bruke kreativiteten sin litt, om man har en. Å bygge et hus, og styre noen dumme folk var etter min mening ganske gøy. Genialt, i hvert fall, og veldig nyskapende (har ikke sett noe slikt i mitt korte liv i hvert fall). At The Sims er overvurdert, kan jeg være noe enig i, men at det er et jentespill er tull. Utrolig mange gutter som spiller det, og synes det er gøy. Om et spill er bra eller dårlig, jentete eller guttete, treigt eller raskt, nyskapende eller gammelt, bryr meg lite, bare spilleren har det gøy, og det er faktisk mange gutter som har det gøy med The Sims, og det er vel det viktigste? :roll:

Lenke til kommentar

Americas Army Operations er sinnsykt kjedelig. Treningene var jo et reint helvete. Bare man skjøt 1 sekund før han sa at jeg kunne måtte jeg ta treningen på nytt. Og så ropte og skrek han så mye hele tiden, og man måtte jo høre på alt han sa hver gang.

Jeg fikk bare enda mindre lyst til å begynne i hæren etter å ha spilt AAO.

Lenke til kommentar
Americas Army er sinnsykt kjedelig. Treningene var jo et reint helvete. Bare man skjøt 1 sekund før han sa at jeg kunne måtte jeg ta treningen på nytt. Og så ropte og skrek han så mye hele tiden, og man måtte jo høre på alt han sa hver gang.

Jeg fikk bare enda mindre lyst til å begynne i hæren etter å ha spilt AA.

 

Heh, erfarte jeg også. Orket ikke å kravle gjennom de super-kjedelige treningene. Måtte begynne på nytt hele tida. Selve spillet kjenner jeg ikke til.

Lenke til kommentar

FFX er det mest overvurderte av dem ALLE!! Det er ikke verdig FF serien.

Noen annet oppskrytte spell er nok : Tiberian Sun, NeverWinter Nights, Gta 3(VC er mye bedre), Generals er ganske så overvurdert men det suger ikke, Quake 3, hele Unreal serien, RA 2.

 

Klarer itte å komme på no mer.... for nå.

Lenke til kommentar

Return to Castle Wolfenstein, ihvertfall single-playeren. Jeg vet at mange mener det er et flott spill, og jeg likte å skyte nazister som alle andre, men det var elendig etter min mening. Sims er fælt og, Diablo2 er greit, ikke et særlig smart spill, men underholdende med et par venner.

Lenke til kommentar
Et spill som skulle være helt fantastisk var Black & White.

Skjønner overhode ikke hva det var som var så spesielt med det spillet.

Mest overvurderte spill spør du meg.

 

akkurat noen som husker pcspill-bladet pcplayer? Jeg kjøpte det hver måned men etter at de ga tiberian sun 10/10 og Black & White 10/10 Begge disse spillene hadde mediadekkning i 400, spesielt Neger og Hvit (rasistisk vits ikke ta det ille opp det er ikke vondt ment) Alle mente at peter molynux (eller noe sånt) var et geni.........hva slags bra spill har han noensinne laget?? Uansett jeg ville ikke gitt noen av spillene høyere enn 5/10 (black and white kan få 6/10 pga fin grafikk) etter 2 uker snakket ingen om noen av spillene lenger...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

gta3 : det "fantastiske" spillet som ps2 eiere har holdt tett inntil sitt bryst (eventuelt bryster)

et av de største makkverkene til pc noensinne, gjør det samme hele tiden med null variasjon, hvorfor vi gleder oss slik til vice city er et ubesvart spørsmål.

 

tiberian sun: et veldig bra spill hvis man ser på de tingene det gav oss, men det faller helt igjennom når man tenker på hva vi ble "lovet"

uheldigvis var det feilinformasjon som florerte på nett og ubekreftede rykter som gjorde skuffelsen stor, for vi forventet noe helt annet.

 

return to castle wolfenstein: jeg re-installerte nettopp dette spillet etter å ha lest div klager på gamer.no sin anmeldelse av spillet, nå er jeg så uten tvil enig med gamer.no, det er så tragedisk at det er hmm, vel, tragisk..når man springer så går det jo så sinnsykt fort at man ofte får problemer med å opprettholde en viss form for kontroll på styringa.

 

unreal 2, trenger ikke si stort mer om dette..

unreal tournament 2003 - skuffet vertfall meg, ca ingenting spennende

( legg merke til ordet spennende )

nytt, og de fjernet et av fav-våpnene mine fra ena :p

 

foruten disse så har jeg wc3 på lista

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...