Gå til innhold

mest "overvurderte" spill...


Anbefalte innlegg

jeg var veldig forsiktig om å ikke bruke ordet "dårlig" for å unngå at dette ble en fanboy-tråd...til ingen nytte

Det virket ikke som du prøvde å unngå det i ditt første innlegg.

i direkte kontrast til en annen tråd, nevn det spill som skuffet deg mest/oppskrytt, men håpløst/spillet du hater mest!  

og før jeg blir angrepet; ja, jeg vet: "overvurdert" er ikke engang et ord.  

 

-The Sims  

 

makan til møl! i mitt forsvar så må jeg si at jeg ga det en real sjanse. 2 dager med utprøving resulterte i at jeg avinstallerte det med hyttet neve og en solid dose med høylytt, kreativt munnhuggeri.

overvurdert er nok et ord ja, min feil. "undervurdert" som ikke er et ord, korrekt?

Nei, ikke korrekt. Undervurdert er også et ord.

 

øøøm... 'dårlig' står det ikke, basta! Når det gjelder alt det andre så må jeg legge meg flat. *gliser*

Uansett, motivet var å holde tråden en smule "intelligent" for å ikke få en å-jo-da å-nei-da tråd.

Jaja, tilbake til tegnebordet!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tar bare med spill som er overvurderte her. Tross det diskusjonen går ut på, kke hvilke spill som er generellt dårlig.

 

(i tilfeldig rekkefølge)

 

-Alien vs Predator (generellt dårlig)

 

-Sims (spill man kan spille med kjæresten, men det er også alt)

 

-Halo, hadde vært en flopp om det var utgitt for PC...

 

-BF1942, greit spill men netcode fra he|vete

 

-Final Fantasy VI, rett å slett dårlig, hypen rundt dette spillet inntok en stund intergalaktiske proposisjoner.

 

 

Men det er et spill som i min ydmyke mening er det mest overvurderte spillet noen sinne.....:

**trommehvirvel**

 

Tomb Raider

 

Herregud, spillet har de dårligste kontrollene siden ..ja siden hva.? Jeg tror ikke at det opp gjennom årene har blitt produsert et spill med så irriterende kontroller.

Historien er legendarisk dårlig, og jeg blir fremdeles beklemt når jeg hører folk snakke om hvor kult det er å løpe rundt som Lara.

Markedsføringen rundt dette spillet var eksepsjonell bra. Ved å lage en kvinnelig hovedperson med ekstremt stor pupper klarte man å flyte fokus fra det ellers elendige spillet over på Lara Croft. Dersom man ser igjennom gamle blader, magasiner nettsteder gikk _alle_ på dette trikset. Man fikk mainstream media til å skrive om dette "fenomenet" der en ganske så bra utseende_kvinnelig_ superhelt løp rundt i en "virtuell" verden for å løse de kompliserte oppgavene.  

Jeg blir kvalm og føler avsky overfor det spillet.

 

halo kommer til å selge i bøtter og spann når det kommer til pc

Lenke til kommentar

the sims til pc er genialt...hvis du har masse tid til overs. Spilte det masse når jeg var i militæret.

 

Jeg syntes vel personslig at champion manager x er de mest oppskrytte spilla som finnes, kan jo ha noe med at jeg er en fotball-hater :p

 

jau, i tillegg er Ghost Recon, rainbow six og alle de andre superrealistiske swat/seal-spilla er som oftest frustrerende kjedelige

Lenke til kommentar
Aliens vs Predator, Halo

Aliens vs Predator er undervurdert. Visjonært, intenst spennende og med tre vidt forskjellige spillestiler.

Halo er kanskje en smule overvurdert, men det er nå knakende moro. Og det er tross alt det viktigste.

 

Ved å lage en kvinnelig hovedperson med ekstremt stor pupper klarte man å flyte fokus fra det ellers elendige spillet over på Lara Croft.

Dette blir litt både og. Spillet hadde aldri klart å holde salgstallene så skyhøye hvis ikke gameplayet hadde vært bra. At oppfølgerne fulgte nøyaktig samme formel, med lite nytt fra spill til spill, er kanskje kritikkverdig. Men tenk hvor utrolig mange spill som har prøvd seg på samme formel (kvinnelig helt - store pupper) - som har falt gjennom. Det er øyensynlig ikke nok - man trenger et godt spill i bunn.

 

Flere kandidater:

Escape from Monkey Island (PC GAMER UK: 93%)

Indiana Jones and the Infernal Machine (PC GAMER UK: 91%)

Lenke til kommentar
Splinter Cell

 

Ja, det var en oppskrytt pakke, men det var jo et helt adekvat spill.

 

Det som stikker sterkest ut for meg er hele FF-serien, det er jaggu meg noe av det mest oppskrytte jeg noengang har sett, jeg har tilogmed lidet meg gjennom 3 av de bare for å prøve å forstå hva folk liker ved disse spillene, uten å finne noe som helst å rope hurra for.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg har aldri likt CS og heller ikke HL. Når folk som spiller CS sier D2 er dårlig p.g.a hack 'n' slash bør de tenke seg om. CS - Kjøpe våpen, løpe fremover, skyte ned motstanderen eller bli skutt av motstanderen, så er det tilbake til start igjen o.s.v ... Boring... :roll:

 

The Sims er alikevel værstingen. Så kjedelige spill har jeg aldri vært borti. *gjesp*

 

Morrowind og NWN er faktisk bra hvis du setter deg inn i storyline.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Aliens vs Predator' date=' Halo[/quote']

Aliens vs Predator er undervurdert. Visjonært, intenst spennende og med tre vidt forskjellige spillestiler.

Halo er kanskje en smule overvurdert, men det er nå knakende moro. Og det er tross alt det viktigste.

 

er helt enig angående AvP, spillet er kjekt selv den dag i dag, selv om det er grusomt vanskelig som marine :evil:

grafikken,lyden, AI, ja, spillet rangerer jeg temmelig høyt selv den dag i dag

Lenke til kommentar
Counter Strike

Half Life

Diablo 2

 

 

Må le.... HALF LIFE?? Hvor på planeten lever du?? Det er jo egentlig noe av det mest geniale spillet til nå i verdens historien! Men ikke ta meg seriøst, jeg synes jo tross alt at Praetorians er bedre enn BW (eller er det på Games.no alle hyler så om det??) Er AKA47 her eller der?? Vel CS er vel ikke akkurat overvurdert, men at folk liker det så sinnsykt, kan vel svært få forklare....! Men CZ blir en stor skuffelse tror jeg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...