Gå til innhold

Visa Electron, PayPal.


TMB

Anbefalte innlegg

Først vil jeg beklage om jeg har postet i feil forumkategori, fant ikke helt fram.

 

Det har seg slik at jeg har Visa Electron fra Postbanken. Uten kortnummer foran, og uten sikkerhetskode bak.

 

Jeg handler mye på blant annet DealExtreme. Slik situasjonen er nå, må jeg overføre pengene fra nettbanken til PayPal-kontoen min. Det er egentlig ikke noe problem i det hele tatt, bortsett fra at det tar 2-3 dager før pengene er overført. Har du vært innom DX før så vet du at du alltid finner noe du ikke trenger, og det er kjipt å måtte vente i 2-3 dager før man kan kjøpe. Selvfølgelig kan jeg overføre en stor sum på en gang, men har ikke så veldig lyst til det.

 

Spørsmålet mitt er da om jeg på noen som helst måte kan få brukt mitt kort på PayPal.

 

Jeg leste et innlegg på freakforum:

http://www.freakforum.nu/forum/showpost.ph...amp;postcount=9

 

DnB og Postbanken er nesten helt like, så jeg kom meg fram til "Mine Sider" men kom ikke videre derfra. Hadde vært utrolig kjekt om noen hadde visst om en fix.

 

Så vidt jeg vet, er det kun Visa Electron fra Nordea som har kortnummer/CVC.

 

Tusen takk på forhånd for all hjelpen! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei dette er ikke mulig. Du må ha et kortnummer og sikkerhetskode som du selv sier. Gjerne det er mulig å få foreldrene dine til å skriver under, på at du eventuelt kan få et visa kort av banken?

 

Selv har jeg nettop blitt 18 og det blir en lettelse når visakorte kommer i posten neste uke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...