Sjefern Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Heisann Etter en flytting til et nytt hus og reinstallering av windows har jeg ikke lenger WOW på dataen min slik jeg hadde i fjor. Jeg hadde en kamerat innom som hadde med sin WOW med begge tilleggspakker. Han installerte like så godt alle sammen og spillte på sin egen konto mens han var her. Etter dette fikk jeg lyst til å spille litt selv igjen, men så kommer spørsmålet... Kan jeg betale Blizzard for spillingen og så bare logge meg på og fortsette der jeg slapp i BC? På dataen min nå er det jo innstallert WOW med 2 tilleggspakker og med andre serials enn jeg hadde tilknyttet min egen konto? Har jo ikke lyst til å betale bare for å finne ut at jeg må kjøpe spillene på nytt for å spille...
Lord Britishface Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Ja, det er bare å logge på. All informasjon som er unik for din konto ligger lagret på Blizzards servere - det spiller ingen rolle hvordan spillet har blitt installert.
Sjefern Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Skrevet 8. mars 2009 Ja, det er bare å logge på. All informasjon som er unik for din konto ligger lagret på Blizzards servere - det spiller ingen rolle hvordan spillet har blitt installert. Så bra Så at det nå flyr en blå drage rundt når jeg skal logge inn gjør ingenting for min BC-account. Da er det jo bare å sette i gang igjen!
Hudrin Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Ja, det er bare å logge på. All informasjon som er unik for din konto ligger lagret på Blizzards servere - det spiller ingen rolle hvordan spillet har blitt installert. Så bra Så at det nå flyr en blå drage rundt når jeg skal logge inn gjør ingenting for min BC-account. Da er det jo bare å sette i gang igjen! ja man kan vel faktisk laste ned patchern også sjekker den hva som mangler og laster ned hele spillet for deg også tror jeg..bare man har en konto så skulle vel begge deler fungere
Hanzi. Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Vist du ikke har kjøpt WotLK CDen selv kan du vertfall ikke komme deg til Northrend. Denne har sin egen serial-key som du må aktivere på din account. Men ellers er det ikke noe problem å bruke andre sine CDer for å installere spillet.
zbegra Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 Vist du ikke har kjøpt WotLK CDen selv kan du vertfall ikke komme deg til Northrend. Denne har sin egen serial-key som du må aktivere på din account. Men ellers er det ikke noe problem å bruke andre sine CDer for å installere spillet. Du kan også kjøpe WoTLK på account management sida. Trenger ikke cd-en da du kan laste det ned med blizzard sin downloader
tflovik Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 Du kan ikke spille med en tbc konto på en wotlk installasjon. Last ned tbc versjonen fra Blizzard eller oppgrader kontoen din til wotlk.
angry_dee Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 Du kan ikke spille med en tbc konto på en wotlk installasjon.Last ned tbc versjonen fra Blizzard eller oppgrader kontoen din til wotlk. Du kan spille med en TBC konto på en Wotlk installasjon, men ikke spille med en Wotlk konto på en TBC installsjon. Klienten er "bakoverkompatibel" med kontoen, så på en Wotlk installasjon så kan du spille med en Orginal WoW-, TBC- og Wotlk-konto.
tflovik Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Du kan ikke spille med en tbc konto på en wotlk installasjon.Last ned tbc versjonen fra Blizzard eller oppgrader kontoen din til wotlk. Du kan spille med en TBC konto på en Wotlk installasjon, men ikke spille med en Wotlk konto på en TBC installsjon. Klienten er "bakoverkompatibel" med kontoen, så på en Wotlk installasjon så kan du spille med en Orginal WoW-, TBC- og Wotlk-konto. Ok, var ikke klar over det. Da tbc kom kunne man ikke logge seg inn på en maskin med tbc innstallert hvis man ikke hadde oppgradert kontoen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå