DonEspen Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 (endret) Jeg og en kompis skal sette opp våres egent tekstbaserte mafia spill og har ikke nokk peiling til og lage egent script. Så da lurte jeg på om du noen vet om ett bra mafia spill script GRATIS som de vill dele med meg Skal være GRATIS og helst på norsk. Funker på engelsk også. Noen som vet om en bra Free Host også? (Eksempel: Navhost, osv) Håper jeg vill få noen fine tilbake meldinger Takk for alle svar. Endret 7. mars 2009 av DonEspen
Gaarulf Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Uhm, ikke for å ødelegge moralen deres. 1.Finnes det ikke nok mafia spill der ute? 2. Om dere ikke har nok peil på å lage det, hvordan skal dere da fikse bugs og sånt som kommer? 3. Om jeg var en bruker ville jeg nok heller gått til ett av de store spillene istedet for template spillet som 2 randoms satt opp. Uhm, ikke for å ødelegge moralen deres. 1.Finnes det ikke nok mafia spill der ute? 2. Om dere ikke har nok peil på å lage det, hvordan skal dere da fikse bugs og sånt som kommer? 3. Om jeg var en bruker ville jeg nok heller gått til ett av de store spillene istedet for template spillet som 2 randoms satt opp.
DonEspen Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Skrevet 8. mars 2009 Vi kan fikse bugs osv Klarer bare ikek og sette opp ett helt EGENT script. Vet det er nokk mafia spill der ute men morsomt og drive med sitt egent osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå