Gå til innhold

Forumtreff hos MSg?


MSg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde jeg visst at det smakløse visningsnavnet skulle bli så populært, hadde jeg kalt meg det fra starten.

Før var du den litt anonyme Lemon, nå er du en merkevare... Jeg hadde kjøpt en hoppende bryster t-skjorte :p

En t-skjorte med bilde av to hoppende bryster?

Lenke til kommentar
Dere hokjønnede sier jo alltid at vi gutter er så enkle. Så det burde egentlig ikke kommet som noen overraskelse.

 

Handler jo litt om hva slags førsteinntrykk man vil gi, kanskje. Lemon: søt og uskyldig forumpike. Hoppende Bryster: promiskuøs maneater av dimensjoner (så dere forresten åssen jeg fikk inn to Nelly Furtado-sangtitler i én setning?).

Lenke til kommentar

Det får du.

Det samme får jeg. Menneh, siden det er fredagen det sikkert starter på, blir det etter jobb. Og jeg kommer meg nok ikke til Oslo fort nok til å rekke polet. Må få en ordning på det. Kjøpe i Bergen og ta med på flyet er jo en løsning, om kanskje en litt skummel en.

Lenke til kommentar
Det får du.

Det samme får jeg. Menneh, siden det er fredagen det sikkert starter på, blir det etter jobb. Og jeg kommer meg nok ikke til Oslo fort nok til å rekke polet. Må få en ordning på det. Kjøpe i Bergen og ta med på flyet er jo en løsning, om kanskje en litt skummel en.

Du sender jo bare drikke i norgespakke til MSg ^^,

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...