Gå til innhold

Forumtreff hos MSg?


MSg

Anbefalte innlegg

Jeg er keen på å være med ja, men for å være ærlig tror jeg det skal en del til før foreldrene mine går med på dette. Men skal se hva jeg får gjort :p

Skal også finne ut hvilke helger jeg kan noe. kan ihvertfall ikke neste helg

 

*Stålsetter seg for kraftig hets*

Jeg er ikke sint, bare veldig, veldig, skuffet..

 

Men ser den. Du får si du skal til en kamerat for å lære deg handelsrettede teknikker for bruk i ettersalgsmarkedet for storvolumhandel innen østeuropeisk engroshandel.

Endret av MSg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er keen på å være med ja, men for å være ærlig tror jeg det skal en del til før foreldrene mine går med på dette. Men skal se hva jeg får gjort :p

Skal også finne ut hvilke helger jeg kan noe. kan ihvertfall ikke neste helg

 

*Stålsetter seg for kraftig hets*

Jeg er ikke sint, bare veldig, veldig, skuffet..

 

Men ser den. Du får si du skal til en kamerat for å lære deg handelsrettede teknikker for bruk i ettersalgsmarkedet for storvolumhandel innen østeuropeisk engoshandel.

Smugling? jeg har et brett med smugler øl fra polen her XD

Lenke til kommentar
Men ser den. Du får si du skal til en kamerat for å lære deg handelsrettede teknikker for bruk i ettersalgsmarkedet for storvolumhandel innen østeuropeisk engoshandel.

Stålkontroll på fagbegrepene; kyndig nok til å få med foreldra på dette. :wee:

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Jeg er keen på å være med ja, men for å være ærlig tror jeg det skal en del til før foreldrene mine går med på dette. Men skal se hva jeg får gjort :p

Skal også finne ut hvilke helger jeg kan noe. kan ihvertfall ikke neste helg

 

*Stålsetter seg for kraftig hets*

Jeg er ikke sint, bare veldig, veldig, skuffet..

 

Men ser den. Du får si du skal til en kamerat for å lære deg handelsrettede teknikker for bruk i ettersalgsmarkedet for storvolumhandel innen østeuropeisk engroshandel.

 

 

Relativt enkelt spørsmål: WTF?

 

Tror jeg bare sier jeg skal overnatte hos HB jeg.. det går sikkert bra ^^

 

Natta alle sammen! :D

Lenke til kommentar
Du kjinner mej?!

Særs godt. Tar meg friheten til å komme med et forslag; så og hørte at Spotify fungerte som det skulle den kvelden - så hvorfor ikke ta en mimrestund med gamle slagere? Vi gjorde jo det, men ingen av oss var kreative nok til å komme på fler enn en sang. :wee:

Lenke til kommentar
[*]Jeg har 7 ordinære gjesteplasser, som kan utvides til fler, alt ettersom hvor gode venner folk er; gjesterom med dobbelseng, hjørnesofa i storstua, sjesselongen i storstua, sofaen i peisestua, sofaen på rommet mitt og andre halvdelen av dobbelsengen min. (Aidskake, Brahim og Kristoffer kan gå god for komforten i den)

 

[*]Jeg har en del filmer man kan se, spill man kan spille (Xbox360, PS3(C64, Amiga og Pong!)) og en fin TV. Har også fine brettspill (Roy, Aidskake og jeg eier i Scrabble!) man kan spille.

Hehe. :wee:

 

Mathias, jeg er grådig, og vil ha deg for meg selv. Så jeg kommer nok ikke på forumtreff, men heller ved en senere anledning. Selvom det frister å se en halvnaken LueDotten.

 

Kos dere.

(Og ta bilde!)

Lenke til kommentar

Jeg vet det søta. Vi må ha en kosehelg snart med Kris, Håvard. Preben og resten av standard kosehelg-crewet.

 

Ps.: En halvnaken LueDott frister alltid.

pps.: Bilder tas alltid. Du kjinner mej!

Endret av MSg
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...