Gå til innhold

Forumtreff hos MSg?

MSg

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Jeg er keen på å være med ja, men for å være ærlig tror jeg det skal en del til før foreldrene mine går med på dette. Men skal se hva jeg får gjort :p

Skal også finne ut hvilke helger jeg kan noe. kan ihvertfall ikke neste helg

*Stålsetter seg for kraftig hets*

Jeg er ikke sint, bare veldig, veldig, skuffet..

Men ser den. Du får si du skal til en kamerat for å lære deg handelsrettede teknikker for bruk i ettersalgsmarkedet for storvolumhandel innen østeuropeisk engroshandel.

Endret av MSg
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen kan jo arrangere i Oslo også, så får flere dra på fest!

Bare å komme på party hos meg i Oslo :D er som regel vors eller party her nesten hver helg så

Skrevet
Telle år på fingre...er visst bare 17 jeg :( Så jeg må enten få en til å kjøpe for meg eller snylte av han :p

Vi er da tross alt i Dawgtown. Vi tar en tur på den lokale Sparbutikken før vi begynner.

Meiriet?

Skrevet
Jeg er keen på å være med ja, men for å være ærlig tror jeg det skal en del til før foreldrene mine går med på dette. Men skal se hva jeg får gjort :p

Men ser den. Du får si du skal til en kamerat for å lære deg handelsrettede teknikker for bruk i ettersalgsmarkedet for storvolumhandel innen østeuropeisk engoshandel.

Smugling? jeg har et brett med smugler øl fra polen her XD

Skrevet

Sykt spent på hva Onyx skal skrive, i og med han har stått i kursiv og stiplet understrek lenge nå..

Skrevet (endret)
Men ser den. Du får si du skal til en kamerat for å lære deg handelsrettede teknikker for bruk i ettersalgsmarkedet for storvolumhandel innen østeuropeisk engoshandel.

Stålkontroll på fagbegrepene; kyndig nok til å få med foreldra på dette. :wee:

Endret av Onyx
Skrevet (endret)

Du kjinner mej?!

Vel, jeg lakk og sta meg i bingen. Vi snakkas!

Natta alle Blarcky og alle sammen :love:

Endret av MSg
Skrevet

Men ser den. Du får si du skal til en kamerat for å lære deg handelsrettede teknikker for bruk i ettersalgsmarkedet for storvolumhandel innen østeuropeisk engroshandel.

Relativt enkelt spørsmål: WTF?

Tror jeg bare sier jeg skal overnatte hos HB jeg.. det går sikkert bra ^^

Natta alle sammen! :D

Skrevet
Du kjinner mej?!

Særs godt. Tar meg friheten til å komme med et forslag; så og hørte at Spotify fungerte som det skulle den kvelden - så hvorfor ikke ta en mimrestund med gamle slagere? Vi gjorde jo det, men ingen av oss var kreative nok til å komme på fler enn en sang. :wee:

Skrevet
[*]Jeg har 7 ordinære gjesteplasser, som kan utvides til fler, alt ettersom hvor gode venner folk er; gjesterom med dobbelseng, hjørnesofa i storstua, sjesselongen i storstua, sofaen i peisestua, sofaen på rommet mitt og andre halvdelen av dobbelsengen min. (Aidskake, Brahim og Kristoffer kan gå god for komforten i den)

[*]Jeg har en del filmer man kan se, spill man kan spille (Xbox360, PS3(C64, Amiga og Pong!)) og en fin TV. Har også fine brettspill (Roy, Aidskake og jeg eier i Scrabble!) man kan spille.

Hehe. :wee:

Mathias, jeg er grådig, og vil ha deg for meg selv. Så jeg kommer nok ikke på forumtreff, men heller ved en senere anledning. Selvom det frister å se en halvnaken LueDotten.

Kos dere.

(Og ta bilde!)

Skrevet (endret)

Jeg vet det søta. Vi må ha en kosehelg snart med Kris, Håvard. Preben og resten av standard kosehelg-crewet.

Ps.: En halvnaken LueDott frister alltid.

pps.: Bilder tas alltid. Du kjinner mej!

Endret av MSg
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...