Gå til innhold

Spotify ved ny milepæl


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er forskjellig mengde reklame alt ettersom hva slags gruppering du er i. Dette er tross alt en betatest. De tester garantert bruksmønster ut i fra reklamepress.

 

Jeg hadde f.eks. en liten periode på noen dager med lydreklame omtrent hver tredje time. Dette var noen dager etter at jeg hadde registrert meg. Nå har de antageligvis skiftet meg inn i en annen gruppering, for jeg får ikke lydreklame mer, men popups på sidene.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jau, nå har jeg installert Spotify og testa det noen timer. Var overraska over at det fantest endel underground og generelt ukjente band å finne der.

Derimot har jeg en CD samling som flyttefolka jeg hadde hyra når jeg flytta tilbake fra Danmark til gode gamle Norge gjemte en svart sekk CD'er som jeg savner sårt. Har alltid hatt den holdning at jeg primært kjøper CD'er jeg syns er bra og vet ikke dukker opp på noen samlealbum eller lignende. Liker white labels på vinyl for å si det sånn. Søkte opp mye av det jeg vet jeg mangler og fant lite.

Når det gjelder den musikken jeg setter mest pris på, goa, psytrance, acid, så syns jeg at det fantes lite av det jeg mangler av den gamle samlinga mi.

Synes derimot Spotify var veldig bra! Søketidene er gode, steaminga god og ABSOLUTT å håpe dette blir et tilbud fremover. Er ikke av den typen som downloader ulovlig (et par unntak når ting er utilgjenelig elles). Betaler gladlig 99 kr i mnd for en service som dette dersom antall sanger i alle genre utøkes. Selv med dagens beholdning er det verdt prisen synes nå jeg. Av det andre jeg har søkt på, speed metal, jazz, pop, rap og god gammal musikk (rock 70-talls) finner jeg ofte det jeg søker etter.

 

Good going! Håper dette blir et tilbud vi alle kan nyte!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...