Gå til innhold

Humoristiske svar til telefonselgar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tips til humoristiske tilbakemeldingar til telefonselgarar? :) Altså, å svare med å tilby selgaren å kjøpe noko frå meg etc.

Si at du ikke har tid nå, men at du kan ringe han senere hvis du får nummeret hjem til han. han vil garantert si nei og da sier du. hvorfor det? LIKER DU IKKE Å BLI PLAGET PÅ FRITIDEN DU HELLER!!!! :mad:

Lenke til kommentar
Tips til humoristiske tilbakemeldingar til telefonselgarar? :) Altså, å svare med å tilby selgaren å kjøpe noko frå meg etc.

Si at du ikke har tid nå, men at du kan ringe han senere hvis du får nummeret hjem til han. han vil garantert si nei og da sier du. hvorfor det? LIKER DU IKKE Å BLI PLAGET PÅ FRITIDEN DU HELLER!!!! :mad:

Seinfeld metoden er også en fin metode.

Lenke til kommentar

Her hjemme har vi det ganske greit.

Lillebroren min på 10 sitter ofte i stuen med den stasjonære pc'en og spiller spill, hustelefonen ligger ved siden av. Å svare telefonen har på en måte blitt "hans ansvar". Så når han hører at det er noen med svært formell talemåte så snakker, så begynner han å fortelle dem om hvor langt han har komt på diverse spill ^^ "Hei! vent, skal bare komme meg til neste nivå. Ååe, game over, nå må jeg begynne på nytt..."

Lenke til kommentar

Hvis det er en som vil gi deg gratisprøver(som koster penger) på omega3 og rosenkål og sånne jalla kosttilskudd, be om å få høre hvorfor. De som har ringt meg sier de mest banale ting, som at det hjelper mot kreft og aids og div annet bullshit. Mens de holder på å lese opp argumentene bryter jeg inn at det høres jo veldig flott ut at det kurer kreft o.l.

 

Så etter å ha pratet i noen minutter om hvor fantastisk produktet er, be de sende det til barneavdelingen på radiumshostpitalet elns. De blir gjerne litt forfjamset av det i andre enden :p De sier selvfølgelig nei det går ikke, og da kan du begynne å vise tilbake til alle argumentene og prate produktet ned til selv selgeren til slutt sier at du ikke burde kjøpe produktet.

 

Har fått til dette med to ganger selv ^^

Lenke til kommentar

Lat som du er telefonselger selv så når du svarer begynner du: Hei, jeg lurte på om du var intressert i et nytt produkt kalt "Legg på!" Det er et produkt som er veldig hjelpsomt visst du hater at telefonselgere ringer midt oppi det du holdt på med. Produktet registrerer hva stemmen sier dei 10 første ordene og legger så på om det er en telefonselger!" pip...pip....pip..... :D

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Det er alltid veldig morsomt å late som om man kjører bil, og for eksempel plutselig si at man kjører inn i en tunnel, lage masse rare sprakelyder (trenger ikke høres ut som spraking) og til slutt legge på... ^^ Egentlig er det helt idiotisk, da man vanligvis ikke har med seg hustelefonen i bilen, men det er faktisk en del selgere som ikke sier noe på det... :p

 

Ellers er det også veldig gøy å begynne å snakke om helt andre ting, som for eksempel at selgeren prøver å selge deg, for eksempel, Omega3-piller. Han babler i vei om hvor fantastisk bra de er og at du må kjøpe dem. Men så går du inn på et annet tema (gjerne ikke så alt for langt fra det han snakket om), som f.eks. en eller annen ikke-eksisterende Omega3-drikk eller noe, og forklarer hvor fantastisk den er og at kanskje selgeren burde prøve den i stedet. Holder man på lenge nok legger selgeren på, det skal jeg love deg... ;)

 

Kom forresten på en til. Prøv å snakke slik som

, men som svar på selgerens tilbud. Da kan man enten bare snakke jææævlig treigt og bruke en halv time på det, eller begynne å spørre om alt mulig dritt om produktet (gjerne helt irrelevant informasjon) og til slutt bare si man ikke er interessert og legge på... :p Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...