Gå til innhold

Bokanmeldelse av boka "Blodføre" av Eskild Aasmul. Trenger vurdering


Anbefalte innlegg

Jeg har skrevet en nynorsk bokanmeldelse i lekse, da valgte jeg å skrive om Blodføre, jeg vil gjærne ha litt tilbakemeldinger på anmeldelsen.

PS: Jeg tåler at dere slakter den.

 

 

 

Blodføre

Fakta

Blodføre ble skrevet av Eskil Aasmul. Boken ble utgitt av forlaget press i 2007. Boka er ikkje serleg lang, berre 230 sider.

Forfattar

Eskil Aasmul har utmerket seg som ein av Noregs ledande bloggare, han har i tillegg gjort det godt i ein del novelle-konkurransar. Blodføre er Aasmuls debut som romanforfattar.

Kort samandrag

I starten av boka forteljast det av italienaren Marco Scapoloni som er ein maratonlaupar som ikkje vil jobbe, fordi da får han ikkje tid til å springe. Han kommer alltid på andreplass i maraton bak amerikanaren Mike DeTroy som vinner kvar gong. NATO arrangerer eit kapplaup der åtte lauparar frå åtte forskjellege land deltar. Premien er på over ein million euro, og laupet går ut på at dei skal finne ein satellitt som styrta under den kalde krigen, langt inne i hjartet av Sibir. Først blir spanjolen skadd, trur dei andre lauparane, men eiter kvart får dei rede på at han har blitt skutt og drepen. Nordmannen, belgiaren og italienaren springar saman, og amerikanaren og briten laupar saman. Etter kvart får nordmannen rede på at det er ein drapsmann blant dei og at han mest sannsyneleg har ein pistol. Etter nordmannen veit dette, begynner han å frykte for liva deira. Når dei endeleg har funne satellitten tar NATO-sjefen den og kaster den i sjøen, og Vinjar som nordmannen heiter hopper etter boksen og får tak i den.

Språk

Eg syntest blodføre har godt og lett språk, så den er relativt lett å lese. Boka fengslar deg frå første side og spenningen blir bygd opp og er på sin høgde då Vinjar skyter drapsmannen med hans egen vesle kolibri pistol.

Min meining om boka

Eg meiner boka ikkje er noko spesielt til triller, men den er enormt fengslande og godt skrevet bok til å vere ein debutroman. Eg anbefaler denne boka til alle over elleve år.

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...