Gå til innhold

0.5 liter med brus nærmer seg snart 15 kr


UUnreal

Anbefalte innlegg

Så teit. Tviler sterkt på at det hjelper. Samme problem med røyk.

 

Det er færre som røyker nå enn for bare 10 år siden. Jeg vil i aller høyeste grad påstå at tiltakene mot røykere har hjulpet i positiv retning :)

 

 

Jeg ler den dagen 50g sukker koster 175kr eller hva det nå enn koster for pakke en tobakk :p

 

Eneste dette forandrer er vel økonomien tel nerds

Endret av Kaktuz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fikk bakoversveis i helga da jeg så 1,5L pepsi cola til 22.90kr +pant hos maxi , all annen brus kosta 19,90 , det er også litt i overkant synes jeg... , har ingenting imot å betale så mye, men hvorfor i alle dager skal de kunne selge brus til 4,90 hos rema, samme innhold , annen smak..

Difor.

Lenke til kommentar

Kva råvarer som er i Coca-Cola er det vel knapt nokon som veit, men at verdas mest populære leskedrikk og eit av verdas beste varemerker kostar meir enn noko billig skvip produsert her i landet har eg ikkje problemer med å sjå. Forresten kostar den ca. 4 gonger meir, ikkje 10.

Lenke til kommentar
Kva råvarer som er i Coca-Cola er det vel knapt nokon som veit, men at verdas mest populære leskedrikk og eit av verdas beste varemerker kostar meir enn noko billig skvip produsert her i landet har eg ikkje problemer med å sjå. Forresten kostar den ca. 4 gonger meir, ikkje 10.

vet du hva råvarekostnadene til en liter ica cola er? eller en liter pepsi cola for den saks skyld.. ?

x10 er like mye feil som x4 er.. , jeg tok et tall ut fra lufta ..

Endret av toazty
Lenke til kommentar

nå er det ikke det jeg tenker på råvareprisen... ,

 

råvarepris for firmaene som lager brusen jeg tenker på..

 

tipper råvareprisen er noen lunde den samme.

 

det blir som å ha en ball signert av meg som er 0,- verdt , og en ball signert av Edu,

selve ballen koster det samme men signaturen avgjør hvor mye den blir solgt for.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...