Gå til innhold

Hvilken mobiler har 8 eller flere alarm-tidspunkt pr døgn ?


Anbefalte innlegg

Jeg er ute etter en mobil som har mulighet for alarmvarsling hver 3/4 time dønet rundt, hver dag. Så en med 8 alarmer pr døgn hadde vært bra. Jeg vet at SonyEricsson har maks 5 pr døgn. Det aller beste er hvis jeg bare kan slå av alarmen når den går og så ringer den igjen neste dag på samme tidspunkt uten at jeg trenger aktivere den igjen hver dag. 8 slike pr døgn. Det holder ikke med kalenderfunksjonen hvis alarmen stopper etter veldig kort tid uten at man slår den av manuelt.

 

Noen som vet om noen modeller som kan dette, ihvertfall som har flere enn 5 pr døgn ?

 

John

Endret av John2100
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok, takker :) Men må man aktivere dem igjen etter at de er slått av, eller kan man ha dem ringende automatisk hver dag.

 

Jeg kan velge hvilken dag alarmen skal være for. Jeg kan også velge gjentagelsee Daglig Ukentlig eller Arbeidsdager.

 

Dvs at du kan lage 8 alarmer som du velger skal gjentaes daglig.

 

Når alarmen går kan du velge mellom Stopp og slumre.

Lenke til kommentar
Nå er jeg egnetlig uten mobil siden jeg solgte HD`en. Men jeg mener å huske at i Windows mobiler kan du aktivere 7 alarmer. kan det stemme?

Windows Mobile i seg selv kan du lagre 3 alarmer, men så finnes det en del tredjepartsprogrammer som er bedre og kan akkurat det trådstarter er ute etter :)

Lenke til kommentar

Nokia har som sagt mulighet til å ha mange alarmer aktivert hver dag. Du kan be disse 8 alarmene til å ringe på arbeidsdager. Du kan også bestemme hvilke dagar du arbeider, hvis det er mandag-lørdag slipper du da 8 alarmer på søndagen.

 

Det finnes en stopp og slumre-funksjon, der du slumrer i 5 min og slik kan du fortsette til du trykker stopp.

 

Slik er det hvertfall med min Nokia E51.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...