Gå til innhold

hvor kjøpe bjørn borg boxere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvor kan jeg få kjøpt bjørn borg boxere?

 

bjørn borg web siten har jeg vært innom,

kanskje det er noen plasser enn kan få det litt billigere? 250kr for en boxer er litt drøyt, kjøpte mine på tilbud en plass for 100kr stk, synd den plassen er borte vekk...

 

Spesielt siden de verken er spesielt stilige eller har ekstremt god kvalitet. MANN bokserne som koster 99,- pr stk på Dressmann er jeg mer fornøyd med enn Bjørn Borg bokserne mine.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Tviler på at du får noe særlig lavere priser. Veiledene pris på de vanlige boxerene er 199,- mens de litt "flottere" ligger på 249,- Veldig uvanlig å finne Bjørn Borg på tilbud. De har vanligvis 2 for 399,- pakke altså 150 i sted for 199 per stk.

 

Skal jeg anbefale boxere så er Calvin Klein sine 365 boxere til 199,- veldig behagelige. Kvaliteten er mye bedre enn Bjørn Borg som bare har blitt dårligere og dårligere med årene. Strikken ryker i de fleste Bjørn Borgene mine etter ett års bruk. Altfor dårlig.

Lenke til kommentar
Ja, har kvaliteten vorte dårlegare? Dei første eg kjøpe holdt leeenge, men dei siste eg kjøpte her før jul har allerede begynt å bli ganske slitte.

Akuratt. Jeg har faktisk en del gamle Bjørn Borg boksere som har vart mye lenger enn de jeg har kjøpt i nyere tid. De nye er tynnere og strikken ryker lett. I det Bjørn Borg ble populære for noen år tilbake ble kvaliteten bare dårligere og dårligere.

Lenke til kommentar

har brukt dem på dressman i flere år, men i den jobben jeg har er ikke de så gode å ha på seg, de sklir liksom litt oppover.. og så fant jeg bjørn borg sine "lange" boxere, disse må være de beste jeg har prøvd ..

får vel handle litt på web shopen til BB, kosta 24,95euro , blir vel moms i tillegg også.. blir plutselig styggdyrt hvis en skal ha 10 stk

Lenke til kommentar

Har noen BB-boxere og liker dem godt, men favorittene er de AM/PM-boxerne jeg kjøpte på Cubus eller Lindex eller noe sånt for mange herrens år siden. Mikrofiber (i alle fall glatte), god passform, greie og nøytrale farger (har et par svarte og en brun), evigvarende kvalitet.

 

De verste boxerne jeg har er Pierre Robert kjøpt på Rimi for ca 90 kr/stk. Ufikse, dårlig passform, tynne og slarkete.

Lenke til kommentar

Synest JBS-boxere er veldig gode. Microfiber, men passformen er veldig god, har aldri vore plaga med at dei krabber seg oppover. Man-boxerene har derimot det problemet. Brukte dei ein del før, men vart misnøgd.

 

Microfiber er konge, kjenner ikkje at ein har det på seg, lett og luftig. Veldig lett å vaske er dei og, 40º og omrent ferdig tørka ut av maskina.

Lenke til kommentar
Tviler på at du får noe særlig lavere priser. Veiledene pris på de vanlige boxerene er 199,- mens de litt "flottere" ligger på 249,- Veldig uvanlig å finne Bjørn Borg på tilbud. De har vanligvis 2 for 399,- pakke altså 150 i sted for 199 per stk.

 

Skal jeg anbefale boxere så er Calvin Klein sine 365 boxere til 199,- veldig behagelige. Kvaliteten er mye bedre enn Bjørn Borg som bare har blitt dårligere og dårligere med årene. Strikken ryker i de fleste Bjørn Borgene mine etter ett års bruk. Altfor dårlig.

 

Kan så absolutt støtte opp om anbefalingen av Calvin Klein boxere. Kan fåes i 3-pack til en litt rimeligere pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...