Gå til innhold

Hjelp til å finne herrelommebok


Minus

Anbefalte innlegg

Hei,

 

lommeboken jeg nå har begynner å bli slitt, så jeg må da kjøpe meg en ny. Problemet er bare at jeg ikke finner noen jeg synes er fin nok. Har tittet innom noen nettbutikker, men enten så har de får mange features, altså f.eks en flapp inni man kan bruke som oppbevaring, og det er jeg ikke interessert i.

 

Krav jeg har til lommebok:

  • Skinn(svart eller mørk brun)
  • Liten og nett (såkalt bifold er høyst aktuelt)
  • Plass til mynter og sedler
  • Plass til rundt seks kort
  • Maks 1000kr

Kunne noen hjulpet meg å finne en? :)

Endret av Minus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg må nok ha plass til mynter. Bruker joggebukser av og til, og da er det så kjedelig når alle myntene bare faller ut av lommen med en gang jeg setter meg i bilen. Forøvrig fant jeg en flott lommebok gjennom linken som BreezierThom kom med, Coin Wallet het den. Akkurat slik jeg vil den skal se ut, men den kunne gjerne hatt et annet utseende på skinnet. I tillegg var den for dyr, 130£ ~ 1300kr + 25% moms og tollgebyr = 1300 x 1.25 + 200 = 1875kr.

 

Edit: Det har ikke falt meg inn å søke på "coin wallet" tidligere, men gjorde det nå, og fant lommebok som passer mine kriterier:

 

post-80649-1235824362_thumb.jpg

http://intl.tumi.com/meridian/coin-wallet-100750/

Endret av Minus
Lenke til kommentar
Noen som vet hvor man får tak i såkalte "myntholdere" eller hva det kalles? Små pengepunger kun laget for mynter? Har vært på jakt etter dette lenge, men vet ikke helt hva jeg skal søke etter...

 

Alle forslag mottas med takk :)

Spør en random 80+ åring :) Enda bedre hvis de står forann en spilleautomat i danskebåten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...