Gå til innhold

FIFA09 SuperCup I (Xbox 360) (Status: Ferdig) VINNER: Points


banansplitt™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha. Helt fortjent til Points altså. Han jobbet skikkelig hardt å få reglene 100% perfekt og oppsettet perfekt, var jo dream story å komme inn på finale og ta hele tingen.

 

Points er en verdig vinner. :D

 

Haha ja, TomHel, du må huske Points aldri var ute av cupen! Det hele var en plan, og nå ser du ut som en idiot med signaturen din. Hoho.

Lenke til kommentar

Alle vet at Game og Tc47 har vist seg som de beste og at dette hadde vært den ultimate finale.

 

Tc47 aka Master Jedi. Definitivt en good guy. Hvor mange ber om unnskyldning for å ha scoret et "flakse" mål? Tc er så snill at han tilhører de gode. Dessuten har han bevist at han mestrer fifa kunstene.

 

yoda-400x300.jpg

 

Game aka Sith Lord/Emperor. Mannen er selverklært drittsekk og ekstremt arogant. Likevel vinner han som oftest med blendene spill. Det er tydelig at han og Tc ikke kan avgjøre hvem som er best basert på deres "knowledge of the fifa force" (Manualen med triks osv) så denne kampen måtte avgjøres med kontrollene.

 

img_4.jpg

Endret av Robinhoo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Haha. Helt fortjent til Points altså. Han jobbet skikkelig hardt å få reglene 100% perfekt og oppsettet perfekt, var jo dream story å komme inn på finale og ta hele tingen.

 

Points er en verdig vinner. :D

 

Haha ja, TomHel, du må huske Points aldri var ute av cupen! Det hele var en plan, og nå ser du ut som en idiot med signaturen din. Hoho.

Har visst at kom til å gjøre entre lenge, ingen som bryr seg uansett. Robinhoo, kult at du har regga deg på diskusjon.no (han går i klassen min).

 

Jeg er i ferd med å lage en protest mot seieren til Points, og gi den til tc, noen som er med? Alle vet hvem som fortjente den, (bortsett fra meg) uansett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Nei, han må trolig gå 7. om igjen. City ødelegger livet til de fleste. Om du syns han er litt merkelig så er det nok bare pga tourettes og dysleksien hans.

 

Jeg vil ikke ha den Tom. Points spilte helt fantastisk i finalen, jeg ga 100% innsats og det var ingen måte å stoppe han på!!!!11ONE!
Vet, Points er ustoppelig når han bryr seg, men han gidder aldri bry seg mot tapere som meg og vinner alltid lett, og eier meg 3-0 uten å bry seg. Det kunne som regel blitt 10-0.

 

HJELP! POINTS LEKER MED OSS!

Lenke til kommentar
Flott a gitt. Skal dere starte på samme ungdomsskole til høsten også eller?

 

 

den turneringen var retarded ass, slo jo ut deg i første kampen...

 

det positive er at neste turnering bare kan bli bedre.

 

er med i neste anyways<3

Endret av gaamst
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Gi faen da, robinhoo heter faktsik Henrik (jeg har lov å si det av han), og går på samme skole som meg. Game bor vel i Kautokeino eller noe sånt. Kirkenes? Var det ikke der det var snakk om noe OL-dritt? Jeg ser ikke nyheter på samisk...

 

Du har Ballack med orgasme-look i avataren, hva forventer du?

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Gi faen da, robinhoo heter faktsik Henrik (jeg har lov å si det av han), og går på samme skole som meg. Game bor vel i Kautokeino eller noe sånt. Kirkenes? Var det ikke der det var snakk om noe OL-dritt? Jeg ser ikke nyheter på samisk...

 

Du har Ballack med orgasme-look i avataren, hva forventer du?

 

 

munndiare much? hva betød det uansett? haha. men eyeyey, slapp av, vi må ikke ødelegge tråden til vinneren av cupen! roflmaooooo...

Endret av gaamst
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...