Gå til innhold

FIFA09 SuperCup I (Xbox 360) (Status: Ferdig) VINNER: Points


banansplitt™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Alright, ladies and gents, place your bets please.

 

1 Torkel 5.80

X Draw 3.00

2 Points 1.30

 

 

Hvorfor i helvete går du automatisk inn? Siden du var den eneste som var oppmerksom på regelen, så spilte du din kamp så fort som mulig, men hadde United gått videre til finale på bekostning av Liverpool fordi de spilte på en tirsdag, imotsetning til Liverpools onsdag?

 

Du gikk først ut av turneringa, i den grad turneringer teller sekund og minutt, noe jeg tviler på at de gjør. Turneringer teller runder, ikke tidspunkt, det burde du også vite. Men om ingen har betenkeligheter med at Points får plassen, så kan jeg vel ikke gjøre så mye, makan til saueflokk. Eller vil ingen komme på kant med Points?

Lenke til kommentar

Om det er en del av regelverket du er misfornøyd med TomHel, send meg gjerne en PM så skal jeg titte på det og vurdere det til neste turnering som forvøvrig vil bli skjerpet enormt mtp. regler og rutiner.

 

EDIT: Se på denne turneringen som en test, selv om den teller. Det er enormt mye som må endres på til neste siden det ble så mye tull denne gangen.

Endret av Points
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Og jinxen i oddsen virker perfekt.

 

Som du sikkert har fått med deg, så er jeg ufornøyd med regelverket, men jeg gidder faen ikke å skrive en PM med punkter om ditt og datt. Neste gang så diskuterer du litt med oss (meg), sånn at vi blir enige om reglene. Gjerne en pre-season, hvor vi diskuterer frister, regler osv. Alt trådstarter trenger gjøre er jo egentlig å føre inn resultater, han burde ikke måtte mase, bumpe og tvinge fram en kamp. Lurer også på hvor ideèn om at "første mann ut, er første mann inn" kom fra. Noen liker jo å halvgradere seg. Men siden dere allerede spiller så er det vel ikke ås mye å gjøre med det.

 

Nå skal jeg prøve å få til live etter gammelt...

Lenke til kommentar

Da er jeg videre etter en nervepirrende semi der jeg taper 2-1 på bortebane men vinner 2-0 hjemme. Jeg var uheldig til tider med keepertabber og et stangskudd noen ganger men heldigvis ble jeg ikke straffet for det (med unntak av kamp nr1). Innrømmer uansett at torkeldl er bedre enn meg.

 

Jaja 3-2 sammenlagt til deg då, etter Ronaldo show på Old Trafford :p

Berre hos meg det lagga jævlig i begge kampane? Drit om du har på torrents elns, men rekna med folk ikkje synke så lavt ! hehe..

Jeg merket ikke noe som helst lægg, og jeg hadde ikke på noe torrents nei. Hvis det var veldig ille skal jeg tilby en ny semi. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

1.Tc 2.10

2.Uavgjort 2.50

3. Points 2.90

 

Winydancer owes me 400kr.

Hvem skal du gi din "grasrotandel" til? Ein siger for nynorskheita.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...