Gå til innhold

Tom Waits for Alice inn som administrator for samfunnsforumet


Anbefalte innlegg

Hva er forskjellen på Brukermoderator, Moderator, Administrator..................?

En brukermoderator er en bruker som kan moderere, det vil si endre, flytte og slette poster og tråder, utestenge brukere og så videre.

 

En moderator er en medarbeider i nettverket som har de samme rettighetene.

 

En administrator har i tillegg rent teknisk adgang til alle forumets funksjoner, som for eksempel å endre, legge til og stenge kategorier. I tillegg har de andre formelle ansvar og oppgaver.

 

I mitt tilfelle er oppgaven å gjøre Samfunn til en enda bedre kategori for dere brukere. Det vil komme strukturelle endringer (f. eks. nye kategorier, og noen gamle kan bli flyttet eller slått sammen), og det vil komme noen nye tilbud og muligheter. Det er også mitt håp at dere brukere skal få øket innflytelse på kategorien gjennom en mer direkte og løpende dialog.

 

Men først skal jeg bruke litt tid på å bli "varm i trøya"...

 

Geir :)

 

Edit: Dotten og WheelMan var ute med wikilinker mens jeg lette etter dem, så da trenger jeg ikke poste dem...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hatt god anledning til dette de siste dager.

De som kjenner meg fra før, vet omtrent hvor jeg vil at vi skal legge oss når det gjelder moderering.

 

Jeg gjentar mitt gamle mantra: Du kan si (nesten) hva du vil på forumet, men ikke hvordan du vil. Fremfør noe på en saklig måte, og det skal mye til at du blir sensurert for dine meninger i samfunnskategorien.

 

Vi er dog underlagt norsk lov, og forumets retningslinjer. Personvernet står sterkt, sammen med andre punkter i Vær Varsom-plakaten (og mere.) Men det kan Dotten si mere om.

 

Klarer du derimot ikke å ære saklig og høflig vil vi reagere. Forumet gir ingen plusspoeng for å leke Charles Bronson.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...