Gå til innhold

Verdensrommet og rakketer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg blir helt gal av og ikke vite hva spillet heter. Vil så gjerne spille det igjen.

Det er noen år siden nå, et pc spill som gikk ut på å bygge rakketer og sende dem til månen og sende ubemannede skip til mars osv rundt om i verdensrommet. Du fikk små oppgaver underveis.

Tror bare det var norsk/dansk og svensk språk du kunne velge.

Håper noen her ute vet det :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Gå inn på kategorien pc-spill, og se om det er noen annonserte tråder som er midt i blinken for deg :)

Skrevet

Takk for tips :)

Men det er ikke det spillet. Det kunne vært det, er noe av den samme grafikken, er veldig enkelt men alikavell så gøy.

Har lete over alt i den kategorien, uten å treffe blink, litt rart at jeg ikke finner det spillet, når det var så bra og på norsk.

Skrevet

Du fikk det på McDonals, ikke sant?

Du startet på en øy, også skulle du bygge opp laberatoriet til han professoren, samt sende raketter til månen, mars også videre for å finde deler fra en ufo?

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Nå husker jeg det. En annen versjon var med dykking. Det var en professor som rådet oss fra å stirre på sola osv.

Skrevet

Er det muligens Romjakten du tenker på? Spilte det veldig mye før, prøvde å alltid å komme meg på topp i rankingen. Utrolig artig.

Prøvde å finne noe infosider, men dårlig med det. Skal se om jeg husker hva produsenten het.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...