Gå til innhold

Windows 7 RC snart klar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger man ny key eller får man ny key? Oppgraderer man bare fra BETA eller må man installere fra scratch?

n00b@meg

Det er flere som har oppgradert fra build 7000 til 7022, men det har vært en del problemer. I noen tilfeller kan selve oppgraderingen ta veldig lang tid, samt flere har opplevd at noen programmer ikke har fungert som de skal etter oppgraderingen. Med andre ord er det nok å anbefale å legge inn alt på nytt.

Skrevet

wow - imponert.

Det må jo bety at de har stålkontroll på bugs, issues og quirks. Og at betaen ikke genererte noe spesielt mye feedback uten at det funka...

Da blir det W7 til sommern da?

Skrevet

fulgte linken til itavisen, som igjen nevnte en Mark R. hos MS .. google -> hans blogg ... og en ganske morsom lesing om "merkelige filer" som kona oppdaga og som han fiksa hehe. Fyren kan skrive :)

Jeg tror nok at planen, på papiret sier okt.2009.

De vil jo nødig gjøre feil, og da er det godt å ha tid. Men det har lenge vært mye positivt om W7, og betaen fikk jo folk til å droppe både vista og xp (kompis av meg kjørte inn W7 på en litt eldre laptop... bare for å oppdage at yndlingsprogrammet hans ikke hadde blitt konvertert til W7 enda hehe).

Jeg tipper sommern - vi får se.

Skrevet

Release candidate, we som navnet tilsier - en kandidat for ferdig versjon. Med andre ord så er det ferdig versjon, eller ihvertfall meget nært.

-Stigma

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...