Gå til innhold

FIFA 09: Turneringen'09 (Xbox 360) | DISKUSJON / PÅMELDING

banansplitt™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lægginga i kampene mot Game er jo katastrofe. Ofte man gjør en bevegelse, pasning osv så stopper hele dritten i 4 sekunder. Hvis du f.eks. gjorde en kombinasjonsfinte og du bare rekker å gjøre litt av den før det fryser så er jo hele dritten fucked.

Skrevet
Ledige plasser? Kan bli med :) GT: ShaLongz

Egentlig ikke, men siden jeg er så snill. :)

Hakke tid til å legge deg i kampoppsettet og tabellen i kveld, men du kan godt begynne å spille kamper nå. Bare husk 4 kamper mot hver deltager og husk å skrive resultatene i tråden.

Skrevet
Tror vi kan gi opp dette i kveld Erlend :( Funka i går kveld, nå kommer jeg sjelden inn for å si det sånn..

Ser dårlig ut ja. Tror jeg gir meg med FIFA for øyeblikket uansett, må få spilt ferdig GTA snart.

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Tilbake etter trening, klar til oppvarmingskamp rett før ni. Noen som stiller?

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Der var du ja, sender invite jeg.

Skrevet (endret)

Får feilmelding om at jeg ikke er signa inn på Xbox Live når jeg prøver å starte opp onlinekamper. :dontgetit:

"You must be signed in to Xbox Live and the EA servers in order to acces the online features of this title."

WTF?

Endret av Tobbe777
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet
Får feilmelding om at jeg ikke er signa inn på Xbox Live når jeg prøver å starte opp onlinekamper. :dontgetit:

Skulle bare si ifra at du snart blir bæsja i munnen av The Game om du ikke aksepterer...

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Game vant 3-0 over Tobbe777.

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Tobbe, spille en kamp?

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

tomhel 2 - 0 tobbe777

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...