Gå til innhold

"Bård Tufte steinet i Iran"


Anbefalte innlegg

Jeg blir nærmest deprimert når jeg åpner db.no. De finner stadig nye måter å synke enda ett hakk ned mot tabloidavgrunnen.

 

I denne artikkelen står det at Bård Tufte ble steinet:

 

Bård Tufte steinet

 

Hvis du leser litt ned i artikkelen, bør det vekke en form for reaksjon hos deg.

 

Selv syns jeg det er totalt smakløst å bruke slike begrep, utelukkende for å tiltrekke lesere.

 

Eller kanskje folket i kjendis.no er blitt så blåst i hodet av å skrive sladder i mange år, at de simpelthen ikke vet betydningen av ordet?

Endret av tørrfisk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så forsiden når jeg var på dass i dag tidlig. Gudene som jeg lo. Den var nesten like god som gårsdagens forside artikkel: "Hvor mange dråper får plass på en femtiøring?". Chavez har blitt president på livstid, og de skriver om dråper på en femtiøring. :love:

 

Lenge leve Aftenposten og BT.

Lenke til kommentar
Og fortsatt skjønner ikke ledelsen i de to avisene hvorfor opplaget synker...

Det er ikke på grunn av overskriftene i hvert fall, det er på grunn av nye medier som deres egne nettaviser hvor antallet lesere øker. Opplaget synker fordi færre og færre kjøper aviser og færre og færre kjøper aviser hver dag. For ikke så mange år siden var det vanlig å kjøpe ei riksavis eller to hver dag, i dag er det mindre vanlig. Vi har jo allerede lest alt som står i papiravisene.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898
Den steinen ble nok kastet med vilje. Han er hvit og kan være fra USA........

 

Men det hadde vært artig å reise til Iran.

 

 

Du tror det ja..Ser at du virkelig har blitt oppslukt av det media har skrevet og sagt.

Lenke til kommentar
Ja, og alt som står der er om Snåsamann og den skinnhellige idrettsfjompen Bjørndalen. Kanskje litt om den svære ræva til Mira Craig også, om vi er heldige.

 

Nei, BBC, CBS, C-Span og utenlandske, seriøse nettaviser er det som gjelder for min del.

Ja regner med du bare er opptatt av utenrikssaker da ...

Lenke til kommentar
Ja, og alt som står der er om Snåsamann og den skinnhellige idrettsfjompen Bjørndalen. Kanskje litt om den svære ræva til Mira Craig også, om vi er heldige.

 

Nei, BBC, CBS, C-Span og utenlandske, seriøse nettaviser er det som gjelder for min del.

Ja regner med du bare er opptatt av utenrikssaker da ...

Norske Le Monde er en god norsk avis for utenriks. Holder meg til Morgenbladet for innenriks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...