Gå til innhold

Nå er Windows Mobile 6.5 lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes det noen oversikt over hvilke telefoner som vil få 6.5? (tenker spes på HTC).

 

Fåglarna hvor mange "vil telefon X få 6.5" tråder/poster som vil dukke opp de nermeste måneden, men det er nok en del.

 

Hadde jo vært fint om noen med peiling kunne laget en oversiktstråd.

Lenke til kommentar

jeg sendte en mail til HTC igår og spurte om det ville bli mulig å oppgradere fra 6.1 til 6.5 på min touch HD, dette fikk jeg som svar : 

 

Thank you for your inquiry about your Touch HD. 

 

  

 

I understand the need to have the latest updates for your device. At this point in time, so little is known about Windows Mobile 6.5 that we can not speculate about it being available as an update in the future. No availability has been announced. However, keep an eye on www.htc.com for any news and updates.

 

 

 

så jeg har ett lite håp fremdeles, visst ikke blir det å laste ned fra xda forum, kanskje android

Lenke til kommentar
Lurer på om den nye kontaktlisten vil ha støtte for flere enn ett mobilnummer....eller er det fortsatt en sær ting i MS verdenen at folk kan ha to nummer? :D

Hva mener du? Siden Windowstelefonene bruker Ooutlook kan du legge til nesten ubregrenset med informasjon.

Tja, du kan jo prøve å legge inn 2 mobilnummer, og se om du får opp både valg om hvilken nummer du vil sende sms til, samt hvilket mobilnummer man mottar sms ifra. Spesielt det med å finne ut hvilket nummer man får sms ifra, er plent umulig - og jævlig irriterendes!! (det kommer alltid kun opp kontaktnavn, og ikke nummer) ...eneste løsningen er å lage to kontakter med de forskjellige numrene - og da er man tilbake til 90-tallet! :thumbdown:

Dette er f.eks ikke noe problem på Symbian...

Lenke til kommentar
Lurer på om den nye kontaktlisten vil ha støtte for flere enn ett mobilnummer....eller er det fortsatt en sær ting i MS verdenen at folk kan ha to nummer? :D

Hva mener du? Siden Windowstelefonene bruker Ooutlook kan du legge til nesten ubregrenset med informasjon.

Tja, du kan jo prøve å legge inn 2 mobilnummer, og se om du får opp både valg om hvilken nummer du vil sende sms til, samt hvilket mobilnummer man mottar sms ifra. Spesielt det med å finne ut hvilket nummer man får sms ifra, er plent umulig - og jævlig irriterendes!! (det kommer alltid kun opp kontaktnavn, og ikke nummer) ...eneste løsningen er å lage to kontakter med de forskjellige numrene - og da er man tilbake til 90-tallet! :thumbdown:

Dette er f.eks ikke noe problem på Symbian...

Jeg får opp et valg over hvilke nummer/mail jeg vil ringe/sende melding, så ser ikke helt problemet. Bruker man ikke trådet sms får man også opp hvilket nummer det er sendt ifra.

Lenke til kommentar
Jeg får opp et valg over hvilke nummer/mail jeg vil ringe/sende melding, så ser ikke helt problemet. Bruker man ikke trådet sms får man også opp hvilket nummer det er sendt ifra.

På min Touch Diamond med WM 6.1 og nyeste rom, får jeg ikke opp det samme som deg ihvertfall. Dette er også ett problem flere har omtalt i inn- og utland, så da er det lit snodig hvis dette funker hos deg. Hva slags tlf/WM versjon har du?

Går man inn på kontaktene, kommer kun ett mobilnummer med mulighet for å sende sms til opp. Metoden jeg bruker er da og merke det andre mobilnummeret (kalt jobb tlf), for så å gå inn i menyen og velge at jeg skal sende sms. Ikke spesielt enkel løsning.

Når jeg får mld, kommer kun navn opp, og_ikke_nummer(både threaded og unthreaded). Er kontakten registrert med 2 stk mob nummer, er det ikke spesielt lett å vite hvilket nummer der er sendt ifra m.a.o. Selvfølgelig kan jeg svare på meldingne slik at denne kontakten får svar på det nummeret han har sendt ifra, problemet oppstår derimot hvis dette er et jobbnummer og han har gått hjem for dagen - da ser han ikke svaret før dagen etter. Skjønner problemet?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...