Jo Are Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Hei Jeg lurer på hvor sikringene er på en Renault 19? Noen som vet? Takker for svar
Jo Are Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Skrevet 13. februar 2009 Såpass skjønner jeg Men hvor på bilen? Har sett i motoren men fant ikke noe, fant heller ikke noe rundt dashbordet, kan jo selvfølgelig være at jeg har oversett noe.
Lefse Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Sikringene er plassert under rattet i de fleste biler. Har du sett i manualen?
Jo Are Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Skrevet 13. februar 2009 Sikringene er plassert under rattet i de fleste biler. Har du sett i manualen? Nei har ikke sett i manualen, har den heller ikke Fikk en kjenning av meg som kan litt med biler til å se etter, men han fant det ikke.
Nidaroo Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Til venstre for venstre foten din, pleier det som oftest å være, som "Lefse" sier. Sikker på at du har sjekket under diverse? Pleier å være et "cover" over.
Jo Are Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Skrevet 13. februar 2009 Til venstre for venstre foten din, pleier det som oftest å være, som "Lefse" sier. Sikker på at du har sjekket under diverse? Pleier å være et "cover" over. Skal ta en titt senere i kveld, takk
k1mzor Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Sikringer sitter som regel i sikringsboksen, og den sitter som regel en plass i motorrommet..
Skavold Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Noen biler, som f. eks. min Saab, har sikringsboks i hanskerommet, eller eventuelt under hanskerommet. I hvert fall er de fleste av mine der. Har også to sikrings/relé-bokser i motorrommet. Kan alltids ta en titt der og.
daruu Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Under/inne i dashbordet, under/inne i midtkonsollen og i motorrommet er vel de mest vanlige stedene (haynes boka anbefales )
Fred123 Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 (endret) En del biler har egne sikringskapt under, på den siden av rattet som peker ut mot veien. Slik er det satt opp i min bil. Siden det i dette tilfellet er snakk om fransk bil, er det trolig at sikringene er plassert på fabrikken den kom fra. Ifølge kjennere er dette sjarm. Endret 14. februar 2009 av galro
gxi Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Den bilen skal ha sikringsboksen fremfor passasjersetet under/inni/bak hanskerommet. Den skal være mulig å komme til fra forsiden på et eller annet vis.
Lefse Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Sikringer sitter som regel i sikringsboksen, og den sitter som regel en plass i motorrommet.. Dette er vel hovedsikringer for dynamo og motorstyring o.l. Her er det snakk om de mindre sikringene til radio, kjørelys o.l.
sallexandar Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 over venstre kneen, under raten slik er på renault 25, det må være det samme på 19
*martin* Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 etter det jeg kan se på autodata så sitter sikringsboksen til høyre ved hanskerommet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå