Gå til innhold

Sjekk ut min side, jeg vil ha respons.... www.purloin.net


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så igjennom et par av sidene. En av tingene som slo meg var at du har blandet alt for mange sterke farger sammen. Blir helt forferdelig å se på etter ett minutt eller to. Spesielt "Ingards" eller hva det nå var..

 

Demp fargeblandingen og få litt større skrift så blir det nok bra

:wink:

Lenke til kommentar

Liten skrift. (særlig den ene linken)

Bare forsiden på norsk. ( Ikke det at jeg ikke kan engelsk. Foretrekker bare norsk når jeg kan velge)

Eller litt kjedelig side.

Og om det er en suport for hun Divaen jen#%PIP. ARRRG :grumpy:

Ellers er faktisk siden din en av de bedre jeg har sett på en stund. :woot:

Lenke til kommentar

En fordel å lære engelsk ordentlig før man lager en engelskspråklig side :

 

"Purloin.net are sorry for all the wainting, but we have now work out all problems ( exept some small problems ). Kim will also soon put out he`s 1024*768 page. But all pages in Purloin.net are viewed best in 1280*1024! So change it!"

 

Mye feil engelsk, både i ord og grammatikk, pluss at noen ting kunne vært sagt på en annen måte.

 

Det burde vært noe mer som dette :

 

Purloin.net are sorry for all the waiting, but now we have worked out all problems, exept some of the small ones. Kim will also put out his 1024*768 page shortly, but all pages in Purloin.net are viewed best in 1280*1024, so change your screen resolution to this.

 

Sikkert noen engelske eller gramatiske feil her også, men dette er vel nærmere det det burde vært.

Hold dere til norsk til dere har gått noen år til på skolen, gutter :-)

Lenke til kommentar

Her tviler jeg på at det er planlagt noe layout, før dere brukte go-live eller dreamweaver og "kasta" inn diverse ting.

 

For å starte med øverste del av siden: Purloin.net plassert i to forskjellige varianter, på samme side, og så nærme hverandre gir meg et rotete førsteintrykk.

 

Husk: "less is more!"

 

Fargevalgene er også noe jeg ville jobbet med. En blanding av såpass lyse, men skjærende farger gjør siden ubehagelig å se på. Dette "skremmer" folk vekk.

 

Skrift som ruller både vertikalt, og horisontalt?

Nok et forstyrrende element, som gir et veldig rotete intrykk. Dette er også en veldig stressende faktor, som gjør at leserne ikke klarer å slappe av, hviket videre fører til at det ikke gidder/orker å se mer på siden din.

 

Det Gixer sier er også veldig viktig! Husk at ikke all skrift fungerer bra på skjerm.

 

Mitt tips er at dere setter dere ned, og finner et litt mer helhetlig design på siden deres.

Det treger ikke være noe fancy-shmancy, men bare noe som ser pent, ryddigt, og gjennomført ut.

Og som sagt: Less is more :wink:

 

Gorthaur

Lenke til kommentar

Synes det var en grei side, litt enig med noen av folkene som sier at fargevalget ikke var helt det beste.

 

Jeg er absolutt den siste som skal klage paa rettskriving(?) men det var alt for mye feil Engelsk paa den siden.

 

Feilene gjorde egentlig siden veldig morsom aa lese, men det er vel kanskje ikke det dere vil (?) :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...