WarpX Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Har nettopp kjøpt en WD Passport på 500 gig, men WD Sync som fulgte med var jo bare tragisk. - Klarte ikke å vise bookmarks fra Firefox - Piper i pc speaker hver gang jeg trykker på en fil! - Om man lukker programmet uten å skrive inn passord, så nekter det å starte opp igjen etterpå. - Man må virkelig sikte for å dra i hjørnene, og man kan ikke utvide til sidene. Så finnes det noe bedre der ute? Helst freeware.
geir__hk Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Bruker programmet Treecomp for å synke mine filer. Fungerer fint hvis du vil ha detalj-oversikt over hvilke filer som overskrives/tas sikkerhetskopi av. Men på den annen side - er du ute etter et automagisk program som "one button click make everything backed up" så må nok noen andre finne et annet program for jobben. Hva med windows sin egen backup-funksjon?
WarpX Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Skrevet 10. februar 2009 Ja er nok litt mer ute etter noe som likner mer på WD Sync - der har du one click sync og kryptering. Windows sin funksjon har jeg ikke sett på enda, får ta en titt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå