Oxygen 07-12 Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Alle quester hvor jeg kontrollerer creatures til å kille mobs med funker ikke. Jeg får beskjed av GMs om å slette filer og kataloger (fordi addons er ondskap?). Hvorfor har Blizzard kodet spillet for at addons skal ødelegge for quester? Det funket når jeg gikk i gruppe med en annen.
StorPeder Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Det er vel standardsvaret de gir når de ikke har peiling "-Vanish bugged?? Delete your WTF and Interface folders"
Bear^ Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Standard svar ja for å begynne en gang. Har ikke opplevet at addons har ødelagt questing for meg, kanskje forsøk å slette questhelpers og reinnstallere dem?
Oxygen 07-12 Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Skrevet 9. februar 2009 Jeg disabled bare alle addons og fikk dermed gjort det questet.
StorPeder Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Kjedelig, for da indikerer det at unnskyldningen oftest funker
-Léon- Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 (endret) Kanskje det var noe med bar addon din (hvis du bruker en). Når du sier du kontrollerte en creature. Lyst å komme med navnet på questene du ikke får til, kanskje vi kan finne ut hva problemet virkelig er eller hva som forårsaker det. Endret 10. februar 2009 av Zeüs
Hanzi. Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Jeg har hatt problem med Quest Helper, men det er mer at jeg ikke kommer inn på Characteren i det hele tatt. Var innpå support og såg at dette var ett kjent problem:p Og slette wtf/interface mappa funker vell som oftest når det er noe gale:p Er vell akuratt slik som når noen har problem med PCen på jobben! En restart fikser alt!
2r3 Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Det att ein skal slette Interface og WTF folder er standar svar for det er som regel det som er feil.
nagina Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 http://www.wowhead.com/?quest=12690 Levlet alten min, så kom jeg til denne questen, alt stopped bare opp, får ikke kills lenger, leste comments på wowhead og ser ut som at det er enkelte addons som gjør dette. Jaja, får vel... teste å fjerne addons da =)
Hanzi. Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 Jeg hadde det samme problemet tilbake i tid når jeg questet i Shadowmoon Valley. Var et quest med tidspress og hver gang jeg startet det låste wow seg helt. Kan ikke huske om jeg prøvde å ta av alle addons da..
B-QL Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 (endret) Jeg hadde det samme problemet tilbake i tid når jeg questet i Shadowmoon Valley. Var et quest med tidspress og hver gang jeg startet det låste wow seg helt. Kan ikke huske om jeg prøvde å ta av alle addons da.. Ja, hadde lignende problem Det var QH som gjorde det greiene der, slo kun av QH, logget inn igjen, så gikk det helt ok. Det var oppe i nord der alle disse elementalene står oppstilt og det går noen store demoner rundt og patruljerer. Endret 13. februar 2009 av B-QL
zbegra Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Hadde et problem med questhelper for drøyt en måned sida. Alle mobs/creatures ble invalid target. Kunne bare kjøre auto-attack ingen abilities.
Carlgutt Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Alle quester hvor jeg kontrollerer creatures til å kille mobs med funker ikke. Jeg får beskjed av GMs om å slette filer og kataloger (fordi addons er ondskap?). Hvorfor har Blizzard kodet spillet for at addons skal ødelegge for quester? Det funket når jeg gikk i gruppe med en annen. Sikker på at den første gruppen din ikke ble gjort til raid da? Quest kills osv. telles ikke da.
Ajaco Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Det var jo da det funket, når han var i gruppe med en annen. Så natruligvis var han ikke i raid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå