Gå til innhold

Hvordan kan addons ødelegge quest kills?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle quester hvor jeg kontrollerer creatures til å kille mobs med funker ikke. Jeg får beskjed av GMs om å slette filer og kataloger (fordi addons er ondskap?). Hvorfor har Blizzard kodet spillet for at addons skal ødelegge for quester? Det funket når jeg gikk i gruppe med en annen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Standard svar ja for å begynne en gang. Har ikke opplevet at addons har ødelagt questing for meg, kanskje forsøk å slette questhelpers og reinnstallere dem?

Skrevet (endret)

Kanskje det var noe med bar addon din (hvis du bruker en).

Når du sier du kontrollerte en creature.

Lyst å komme med navnet på questene du ikke får til, kanskje vi kan finne ut hva problemet virkelig er eller hva som forårsaker det.

Endret av Zeüs
Skrevet

Jeg har hatt problem med Quest Helper, men det er mer at jeg ikke kommer inn på Characteren i det hele tatt. Var innpå support og såg at dette var ett kjent problem:p

Og slette wtf/interface mappa funker vell som oftest når det er noe gale:p Er vell akuratt slik som når noen har problem med PCen på jobben! En restart fikser alt!

Skrevet

Jeg hadde det samme problemet tilbake i tid når jeg questet i Shadowmoon Valley. Var et quest med tidspress og hver gang jeg startet det låste wow seg helt. Kan ikke huske om jeg prøvde å ta av alle addons da..

Skrevet (endret)
Jeg hadde det samme problemet tilbake i tid når jeg questet i Shadowmoon Valley. Var et quest med tidspress og hver gang jeg startet det låste wow seg helt. Kan ikke huske om jeg prøvde å ta av alle addons da..

Ja, hadde lignende problem :) Det var QH som gjorde det greiene der, slo kun av QH, logget inn igjen, så gikk det helt ok.

Det var oppe i nord der alle disse elementalene står oppstilt og det går noen store demoner rundt og patruljerer.

Endret av B-QL
Skrevet

Hadde et problem med questhelper for drøyt en måned sida. Alle mobs/creatures ble invalid target. Kunne bare kjøre auto-attack ingen abilities. :p

Skrevet
Alle quester hvor jeg kontrollerer creatures til å kille mobs med funker ikke. Jeg får beskjed av GMs om å slette filer og kataloger (fordi addons er ondskap?). Hvorfor har Blizzard kodet spillet for at addons skal ødelegge for quester? Det funket når jeg gikk i gruppe med en annen.

Sikker på at den første gruppen din ikke ble gjort til raid da? Quest kills osv. telles ikke da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...