pax1 Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Hei, Er i et litt laid-back guild og vi er bare i Naxx 10 og har clearet de 4 wing'ene, og jobber med Sapphiron. Men vi begynner å nærme oss å få nok til Naxx 25... og etter det jeg hører så er faktisk noen (mange) Naxx 25 kamper lettere enn i Naxx 10.. kanskje fordi man har litt mer fleksibilitet.. er litt mindre sårbare... etc. Stemmer det? Og hvilke bosser er evt. vesentlig vanskeligere i Naxx 25? Takk for svar. Fikk for øvrig Safety Dance-achievement i går.. endelig klarte alle å bevege seg riktig.
Sink Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Patchwerk slår hardere i 25mans og sapphiron er lettere i 25mans, resten er ca likt.
John Keats Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Bosser som Anub er bare tullete på 25man. Vi drepte han rett etter han var ferdig med å bevege seg over på andre siden med en Pug sist uke.
nagina Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Man flytter da ikke anub, eller er ikke nødvendig.
Kuldesjokk Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Som tank synes jeg det er artig å flytte han, se om jeg klarer å unngå locust, har faila på det noen ganger
Neppe Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Patchwerk slår hardere i 25mans og sapphiron er lettere i 25mans, resten er ca likt. Sånn, burde utheve det litt.
Leoron Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Største forskjellen er at det ofte er mer venting i 25 manns. Bruker ca like lang tid på en clear av begge modusene (når man trekker ifra venting).
Vaktmestern Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Mitt første naxx 25 run var i november en gang. Jeg hadde da kjørt gjennom naxx 10 to ganger og raidet mitt hadde ganske crappy gear. Da vi tok 25man var vi de samme som fra 10-man runnet + noen andre med samme gear level pluss noen folk som akkurat hadde dinget. Likevell var naxx 25 helt sykt mye lettere, eneste wipen vi hadde kom da 2 tanker hadde dødd på Anub da en katt som shape shiftet til bjørn og tauntet han dro anub gjennom raidet da han kastet locust istedet for å løpe på andre siden. Eneste forskjellene ellers er at på instructor MÅ dere ha 2 priests (hvis dere ikke har 3 hunters som kan veksle på å kite da), samt at Patchwerk slår mye mye hardere.
Sink Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Patchwerk slår hardere i 25mans og sapphiron er lettere i 25mans, resten er ca likt. Sånn, burde utheve det litt. Første gangen vi var der slo han vel for 28-29k på beartank, vi si det er hardt. Mulig dere har en del bedre gear enn første gang vi kjørte naxx25 :>
pax1 Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Skrevet 10. februar 2009 Patchwerk slår hardere i 25mans og sapphiron er lettere i 25mans, resten er ca likt. Sånn, burde utheve det litt. Første gangen vi var der slo han vel for 28-29k på beartank, vi si det er hardt. Mulig dere har en del bedre gear enn første gang vi kjørte naxx25 :> Ja, det er litt hardere ja... Men det er for øvrig ikke noe raid-damage på Patchwerk 25? Bare tank og off-tank (for hateful) som må tåle skikkelig juling? Og så har man vel da 5-6 (eller kanskje 6-7 første gang) healere som pumper ut det de har av healing på de 2 tankene?
Lapp1 Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Eh, vi sitter å wiper på Thadd på naxx 25 vi. Er alltid noen forbanna idioter som klarer å misse hoppet eller klarer left/right. Wipa 7-8 ganger i går kveld. Resten tar vi jo uten større problemer, huff. Tok forsovidt naxx 10 før om dagen, tok hele greia på en kveld, alt oneshot. Krevende, men moro med nytt gear for en undergeara spiller.
Kuldesjokk Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Prøv front = + Left = - Var i en guild en uke eller to der vi kjørte denne taktikken, noobene klarte seg litt bedre, men gud bedre hvor mange som failer på den kampen. leava guilden uka etter på noe som endte i at hele guilden disbanda noen vil sikkert si jævla idiot som leaver grunnet noen wipes, men når over 50% av et raid er trials + et par pug i en guild som mente de hadde naxx25 på farm ble jeg litt lei. Stakk tilbake til gode gamle 10man only guildet
Matsemann Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Originalt tror jeg meningen var at man skulle ha forskjellig 10- og 25-man progress. 25-man er lettere enn 10-man nå. Forskjellen er at det er vanskeligere å få tak i 25 noenlunde greie folk. I 10-mann skal det ikke mer enn 1 dårlig healer til for at alt går skeis.
bandreas Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Tja litt uenig der. Man kan heale med en bra og en dårlig healer i 10 man lett. Mange steder trenger man bare å være 1 healer og. Det gjelder da selvfølgelig ikke Sart med 3 drager o.l.
Budbringer Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Originalt tror jeg meningen var at man skulle ha forskjellig 10- og 25-man progress.25-man er lettere enn 10-man nå. Forskjellen er at det er vanskeligere å få tak i 25 noenlunde greie folk. I 10-mann skal det ikke mer enn 1 dårlig healer til for at alt går skeis. Tja. Vi kjørte nax 10 man i guilden med en healer ^^
El Fantasma Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Originalt tror jeg meningen var at man skulle ha forskjellig 10- og 25-man progress.25-man er lettere enn 10-man nå. Forskjellen er at det er vanskeligere å få tak i 25 noenlunde greie folk. I 10-mann skal det ikke mer enn 1 dårlig healer til for at alt går skeis. Tja. Vi kjørte nax 10 man i guilden med en healer ^^ Cleara hele Naxx med 1 healer? Nekter jeg å tro..
Sondring Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Har en trening i Nax10, så er ikke Nax25 noe stort problem. Du må bare sørge for å ha minst to prester med deg for Razurvious. Ellers så er det samme greia, bortsett fra mer HP på bossene. Generelt sett er kampene bare mere raid damage med flere folk i 25, og bittelitt mere tank damage. Har noen kompiser som startet wrath med "vi skal bare raide 10-mann" ... helt til noen i det guildet sa "hvorfor ikke prøve 25-mann også?". Så de samlet 13 karer og tok Spider wing tror jeg. Litt problemer med Faerlina, men ellers greit. Så nå til dags rydder de 10-manns helt, og så småspiser litt på 25-manns med hvemenn som er online... greit å ikke være bundet av en instance limit når du vil ta med hele guildet Kampene er lengre, og tank-gibbing mer sannsynlig med få healers - men det er ikke noe stort problem å gå inn i 25-manns med mindre enn 25 man. 3 Tanks på Patch25 forøvrig Kan tenkes at det går med 1 OT, men Patch vurderer #2 og #3 på aggro for Hatefuls - så selv om hp-sumpen OT1 tar det meste av skade, så kan OT2 få seg en slenger i ny og ne.
Vaktmestern Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 3 Tanks på Patch25 forøvrig Kan tenkes at det går med 1 OT, men Patch vurderer #2 og #3 på aggro for Hatefuls - så selv om hp-sumpen OT1 tar det meste av skade, så kan OT2 få seg en slenger i ny og ne. Vi kjører 2 tanks på patch. 1 warrior MT og en druid OT med rundt 45k HP. Aldri hatt noe problem med det
nagina Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 (endret) Originalt tror jeg meningen var at man skulle ha forskjellig 10- og 25-man progress.25-man er lettere enn 10-man nå. Forskjellen er at det er vanskeligere å få tak i 25 noenlunde greie folk. I 10-mann skal det ikke mer enn 1 dårlig healer til for at alt går skeis. Tja. Vi kjørte nax 10 man i guilden med en healer ^^ Hva slags healer var det så, og hvordan tok dere: -4HM (foran og bak?) -Sapphiron (MT og raid healing?) -KT - vel denne er vel på en måte mulig men da bør du ha litt flaks ved å unngå de der iceblocks som dreper deg. -Thaddius - starten jeg tenker på, healer på begge sidene? -Gothik the Harvester (living & undead side?) Mulig det er noe jeg ikke vet om, men måten vi gjør det på så trenger man 2 healere på enkelte bosser. Nå har jeg utelukket andre klasser som kan heale selvsagt men, når du sier så klart og tydelig at dere tar naxx10 med 1 healer så vil jeg gjerne vite hvordan dere gjør bossene jeg nevnte ovenfor. > 3 Tanks på Patch25 forøvrig Kan tenkes at det går med 1 OT, men Patch vurderer #2 og #3 på aggro for Hatefuls - så selv om hp-sumpen OT1 tar det meste av skade, så kan OT2 få seg en slenger i ny og ne. Vi kjører 2 tanks på patch. 1 warrior MT og en druid OT med rundt 45k HP. Aldri hatt noe problem med det Bare nysgjerrig, våres MT som er warrior har 41k HP (raid buffed selvsagt + flask), hvor får deres warrior 4k HP fra hvis det var 45k hp han har? Endret 10. februar 2009 av nagina
Kuldesjokk Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Da er det vel gjerne druidens HP han kommenterer da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå