Gå til innhold

Samsung Omnia HD i8910 - 8mp, 720p video, S60 v5


genser

Anbefalte innlegg

Ser stadig etter et perfekt tema. Det beste jeg har funnet til nå er Solstice, som ble linket til på forrige side. Liker temaer som er gjennomførte.

Liker enkle temaer, og gjerne fine ikoner.

Precision, det medfølgende temaet, er det stikk motsatte av det jeg på jakt etter : P

 

Omtrent hvert eneste temaet er enten for lite kompatibelt eller bare halvferdig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser stadig etter et perfekt tema. Det beste jeg har funnet til nå er Solstice, som ble linket til på forrige side. Liker temaer som er gjennomførte.

Liker enkle temaer, og gjerne fine ikoner.

Precision, det medfølgende temaet, er det stikk motsatte av det jeg på jakt etter : P

 

Omtrent hvert eneste temaet er enten for lite kompatibelt eller bare halvferdig.

 

 

Er dette link du fant Solstice? http://www.pizero.net/archives/1427

Lenke til kommentar
kan noen poste den "ultimate" innstillingene for audio i film opptak, jeg tror min står på 6 nå å det ble veldig dårlig lyd på ett par opptak, jeg er ikke intrisert i å ha innstilinger for band opptak eller noe sånt, bare helt vanlig opptak om dere forstår.

 

husker heller ikke det du må trykke på for å komme inn på den menyen. *# ett eller anna? om det er vesentlig så står vell min på 6db nå trur jeg, leste en plass at det var idielt, men lengere ned sto det at det var idielt til musikk opptak osv, å jeg er ikke noe musiker :)

 

 

Faan. soory, veit det er mye mas fra meg naa, men jeg finner ikke navigering paa tlf, den er der rett aa slett ikke. jeg har leita gjenom hele tlf mange ganger naa, navigering er borte. jeg finner GPS+ det er nermeste, aa rute66 er borte.

R66 kan lastes ned fra denne siden:www.66.com

 

 

altså det er HELT sikkert at jeg ikke har noe rute66 etter oppdatering. Men det som er greia her nå, er at jeg ikke får til å legge det inn igjen, jeg har lasta ned programmet på din link, men det jeg laster ned er en .exe . jeg prøve å legge inn men det stopper der hvor den skal koble til min tlf. programmet finner ikke usb port. noe som er veldig rart fordi jeg har koblet pc studio som er synk`a. hva er greia? må jeg reboote tlf for å få det eller?

 

Telefonen må stå i masselagringsmodus når du skal oppdatere Route 66. Start programmet du lastet ned fra pc-en din og følg wizarden for å legge til navigering.

Lenke til kommentar
Går det an å "skjule" filmer på samsung omnia hd?

Det er noen filmer jeg ikke vil skal vises i Realplayer/Mediabrowser/Videoplayer.

 

Kjøp deg et minnekort, last over filmene til minnekortet og sett passord på minnekortet via filutforskeren. Start telefonen på nytt for å låse kortet. Når telefonen starter på nytt vil den spørre deg om passordet til kortet. Trykk på avbryt og alle filene på minnekortet vil ikke lenger være tilgjengelig i Realplayer/Mediabrowser/Videoplayer før du låser opp kortet i filutforskeren igjen.

Lenke til kommentar
Dette er min første melding her.

 

Jeg kjøpte nylig en Samsung Omnia HD fra Ebay i England. Jeg har ikke intallert ny firmware enda men vurderer å gjøre det. Leser at det kan være risikabelt :ermm: .

 

Firmwaren jeg har er I8910ZXIG2 (Generic Hong Kong). Jeg opplever mange problemer med denne. (1)Kameramenyen er uleselig og består bare av firkanter(altså håpløs å bruke) (2)Det samme med Videoplayer: Filnavnene består også bare av uleselige firkanter. (3) Nettleseren som følger med er håpløs. Den lukker seg plutselig (svært ofte), henger seg opp (krasjer slik at jeg må ta ut batteriet), nekter plutselig å laste opp sider (skjer ofte). (4) Batteritiden er ganske dårlig. (lader den hver kveld. har som regel 1-2 streker igjen da). (5) Har ikke Route 66. (Meny-->Samsung LBS--> Her har jeg GPS+, PlaceMe, SpaceMe, ExploreMe, og Navigation (altså ingen Route66). (5) Når jeg har telefonsamtaler så forsvinner plutselig lyden i flere sekunder.

 

Når jeg skal oppdatere mobiltelefonen via PS Studio 7 så får jeg meldingen :"PHONE SOFTWARE UPDATER DOES NOT SUPPORT THE CONNECTED MODEL". Så jeg sendte en mail til Samsung support og fikk svaret:

 

Hei

 

Takk for din email til Samsung ElectronicsNordic.

 

Den opdateringen som ligger på Samsung pc studio er for Nordisk kjøpte

modeller. Det vil ikke fungere for modeller som er kjøpt utenom Norden.

 

Hvis du har flere spørsmål, kan du kontakte oss på telefon nummer:

815-56 480, mandag til fredag, mellom klokken 08.00 og 18.00.

Eller du kan sende en email via vår hjemmeside www.samsung.no.

 

Med vennlig hilsen

Samsung Electonics Nordic

 

Skikkelig teit. Hvordan får jeg oppdatert mobiltelefonen min da? Den trenger VIRKELIG en oppdatering. Må jeg installere ny firmware?

 

Oppgradering av Firmware via PC Studio er supportert av Samsung og er ikke risikabelt. At du har kjøpt telefonen utenfor Norden skaper derimot et annet problem med garantien dersom det skulle skje noe med telefonen din. Jeg er ikke sikker, men mistenker at du har oppgradert telefonen din med en firmware som du har lastet ned fra andre hold enn Samsung. Derfor får du "PHONE SOFTWARE UPDATER DOES NOT SUPPORT THE CONNECTED MODEL". Dersom jeg var deg ville jeg ha lagt tilbake original firmware på telefonene og kun oppgradert med offisielle firmware fra Samsung.

 

PS. LBS menyvalget som heter Navigation, ER Route 66.

Lenke til kommentar
Dette er min første melding her.

 

Jeg kjøpte nylig en Samsung Omnia HD fra Ebay i England. Jeg har ikke intallert ny firmware enda men vurderer å gjøre det. Leser at det kan være risikabelt :ermm: .

 

Firmwaren jeg har er I8910ZXIG2 (Generic Hong Kong). Jeg opplever mange problemer med denne. (1)Kameramenyen er uleselig og består bare av firkanter(altså håpløs å bruke) (2)Det samme med Videoplayer: Filnavnene består også bare av uleselige firkanter. (3) Nettleseren som følger med er håpløs. Den lukker seg plutselig (svært ofte), henger seg opp (krasjer slik at jeg må ta ut batteriet), nekter plutselig å laste opp sider (skjer ofte). (4) Batteritiden er ganske dårlig. (lader den hver kveld. har som regel 1-2 streker igjen da). (5) Har ikke Route 66. (Meny-->Samsung LBS--> Her har jeg GPS+, PlaceMe, SpaceMe, ExploreMe, og Navigation (altså ingen Route66). (5) Når jeg har telefonsamtaler så forsvinner plutselig lyden i flere sekunder.

 

Når jeg skal oppdatere mobiltelefonen via PS Studio 7 så får jeg meldingen :"PHONE SOFTWARE UPDATER DOES NOT SUPPORT THE CONNECTED MODEL". Så jeg sendte en mail til Samsung support og fikk svaret:

 

Hei

 

Takk for din email til Samsung ElectronicsNordic.

 

Den opdateringen som ligger på Samsung pc studio er for Nordisk kjøpte

modeller. Det vil ikke fungere for modeller som er kjøpt utenom Norden.

 

Hvis du har flere spørsmål, kan du kontakte oss på telefon nummer:

815-56 480, mandag til fredag, mellom klokken 08.00 og 18.00.

Eller du kan sende en email via vår hjemmeside www.samsung.no.

 

Med vennlig hilsen

Samsung Electonics Nordic

 

Skikkelig teit. Hvordan får jeg oppdatert mobiltelefonen min da? Den trenger VIRKELIG en oppdatering. Må jeg installere ny firmware?

 

Oppgradering av Firmware via PC Studio er supportert av Samsung og er ikke risikabelt. At du har kjøpt telefonen utenfor Norden skaper derimot et annet problem med garantien dersom det skulle skje noe med telefonen din. Jeg er ikke sikker, men mistenker at du har oppgradert telefonen din med en firmware som du har lastet ned fra andre hold enn Samsung. Derfor får du "PHONE SOFTWARE UPDATER DOES NOT SUPPORT THE CONNECTED MODEL". Dersom jeg var deg ville jeg ha lagt tilbake original firmware på telefonene og kun oppgradert med offisielle firmware fra Samsung.

 

PS. LBS menyvalget som heter Navigation, ER Route 66.

 

Takk for svar.

Hvilken orginal firmware skal legges tilbake? Hva kalles den?

Telefonen min har: Software version: I8910ZXIG2 og Custum version: I8910TGYIG2. Må bare gjenta at jeg har ikke lagt inn noe ny firmware eller oppdatert telefonen min, og at alt er slik som da jeg kjøpte den.

Lenke til kommentar
Hvilke erfaringer har du med Truecaller? funker det bra?

 

Funka fint i børjan. Den kom (relativt) kjapt med navn/addresse på anrop og sms fra ikke lagrede nr. Men så forsvant det. Da jeg gikk inn i innstillinger kunne jeg ikke lenger velge Norge som land. Bare Sverige, Romania og USA mener jeg.

 

Weird shit.

Lenke til kommentar
Jeg skulle hente ned nytt oppsett for mobiltelefonen fra Chess. Jeg var litt dum så jeg slettet de jeg allerede hadde liggende. Netcom Internet, MMS og WAP. Det jeg fikk fra Chess var kun MMS og WAP.

 

Hvordan får jeg tilkoblingspunktet Internett tilbake, eller fra Chess?

Hver gang jeg kobler til nettleseren bruker den Chess WAP, men hva hvis jeg ikke vil gå gjennom WAP, men direkte gjennom Internett-tilkobling?

 

Under Instillinger>Tilkobling>Nettverksmål har jeg nå følgende

Internett --> ingen tilg. punkter (Hadde før jeg slettet NetCom Internett)

Multimediamel. --> 1 tilgangspunkt (Chess MMS)

WAP-tjenester --> 1 tilgangspunkt (Chess WAP)

Hva er egentlig forskjellen på internett og wap?

Lenke til kommentar
PS. LBS menyvalget som heter Navigation, ER Route 66.

 

Hele DET valget er borte hos meg!??

Får prøve med masselagring og å legge det inn igjen. Aner ikke hur det blir med den to års lisensen da, dog...

 

Og nå husker jeg ikke lenger hvordan jeg satte opp roadsync mot gmail, nei...

Lenke til kommentar
Dette er min første melding her.

 

Jeg kjøpte nylig en Samsung Omnia HD fra Ebay i England. Jeg har ikke intallert ny firmware enda men vurderer å gjøre det. Leser at det kan være risikabelt :ermm: .

 

Firmwaren jeg har er I8910ZXIG2 (Generic Hong Kong). Jeg opplever mange problemer med denne. (1)Kameramenyen er uleselig og består bare av firkanter(altså håpløs å bruke) (2)Det samme med Videoplayer: Filnavnene består også bare av uleselige firkanter. (3) Nettleseren som følger med er håpløs. Den lukker seg plutselig (svært ofte), henger seg opp (krasjer slik at jeg må ta ut batteriet), nekter plutselig å laste opp sider (skjer ofte). (4) Batteritiden er ganske dårlig. (lader den hver kveld. har som regel 1-2 streker igjen da). (5) Har ikke Route 66. (Meny-->Samsung LBS--> Her har jeg GPS+, PlaceMe, SpaceMe, ExploreMe, og Navigation (altså ingen Route66). (5) Når jeg har telefonsamtaler så forsvinner plutselig lyden i flere sekunder.

 

Når jeg skal oppdatere mobiltelefonen via PS Studio 7 så får jeg meldingen :"PHONE SOFTWARE UPDATER DOES NOT SUPPORT THE CONNECTED MODEL". Så jeg sendte en mail til Samsung support og fikk svaret:

 

Hei

 

Takk for din email til Samsung ElectronicsNordic.

 

Den opdateringen som ligger på Samsung pc studio er for Nordisk kjøpte

modeller. Det vil ikke fungere for modeller som er kjøpt utenom Norden.

 

Hvis du har flere spørsmål, kan du kontakte oss på telefon nummer:

815-56 480, mandag til fredag, mellom klokken 08.00 og 18.00.

Eller du kan sende en email via vår hjemmeside www.samsung.no.

 

Med vennlig hilsen

Samsung Electonics Nordic

 

Skikkelig teit. Hvordan får jeg oppdatert mobiltelefonen min da? Den trenger VIRKELIG en oppdatering. Må jeg installere ny firmware?

 

Oppgradering av Firmware via PC Studio er supportert av Samsung og er ikke risikabelt. At du har kjøpt telefonen utenfor Norden skaper derimot et annet problem med garantien dersom det skulle skje noe med telefonen din. Jeg er ikke sikker, men mistenker at du har oppgradert telefonen din med en firmware som du har lastet ned fra andre hold enn Samsung. Derfor får du "PHONE SOFTWARE UPDATER DOES NOT SUPPORT THE CONNECTED MODEL". Dersom jeg var deg ville jeg ha lagt tilbake original firmware på telefonene og kun oppgradert med offisielle firmware fra Samsung.

 

PS. LBS menyvalget som heter Navigation, ER Route 66.

 

Takk for svar.

Hvilken orginal firmware skal legges tilbake? Hva kalles den?

Telefonen min har: Software version: I8910ZXIG2 og Custum version: I8910TGYIG2. Må bare gjenta at jeg har ikke lagt inn noe ny firmware eller oppdatert telefonen min, og at alt er slik som da jeg kjøpte den.

 

Siden du har kjøpt den på Ebay regner jeg med at den du har kjøpt telefonen av enten har kjøpt den i Hong Kong, eller har oppgradert den selv. Han har mest sannsynlig benyttet seg av denne linken "How to debrand your i8910 hd" dersom han har lagt inn ny firmware. Det er mulig å "nedgradere" firmware til en gyldig en ved hjelp av et ROM tool, men det har jeg aldri utført selv. Det supporteres heller ikke av Samsung. Dersom jeg skulle ha gjort det så ville jeg "nedgradert" til en eldre norsk firmware ved å følge oppskriften i linken jeg ga deg, og kjørt en upgrade via PC Studio. Last evt. ned "gammel" firmware fra denne siden. Let opp den som heter Samsung I8910 Omnia HD XXIE4 Generic Sweden, den inneholder norsk også. Jeg kan ikke stresse det nok at en opp-/nedgradering vha et ROM tool ikke er støttet av Samsung, man gjør det på egen risiko.

Lenke til kommentar

Hjelp trengs.

Etter oppdatering er R66 borte. Selve navigateikonet er der også, så det installerer seg ikke selv.

 

Eneste ikonene under Samsung LBS er GPS+, PlaceMe, SpaceMe, ExploreMe.

 

Har ogå forsøkt å laste det end fra den linken et par sider tilbake og legge inn vha masselagring som det sto skrevet her. Den gikk gjennom hele wizarden for det, men ingen endring på telefonen. Ei heller etter shutdown/reboot.

 

Tips?

 

EDIT: Leita det opp selv. :)

Fant fila for R66 under filbehandling og installerte den.

Endret av Recon
Lenke til kommentar
Ser stadig etter et perfekt tema. Det beste jeg har funnet til nå er Solstice, som ble linket til på forrige side. Liker temaer som er gjennomførte.

Liker enkle temaer, og gjerne fine ikoner.

Precision, det medfølgende temaet, er det stikk motsatte av det jeg på jakt etter : P

 

Omtrent hvert eneste temaet er enten for lite kompatibelt eller bare halvferdig.

 

 

Er dette link du fant Solstice? http://www.pizero.net/archives/1427

 

1. v5 vers for kun noka n97 etc, eller v3 vers for "alle andre telefoner"?

2. Lite vers eller den andre som blir lastet ned? Eller begge?

 

EDIT: Tok bare den største. Pene ikoner. Hadde gjerne hatt bare sort menybakgrunn dog.

Endret av Recon
Lenke til kommentar
Ser stadig etter et perfekt tema. Det beste jeg har funnet til nå er Solstice, som ble linket til på forrige side. Liker temaer som er gjennomførte.

Liker enkle temaer, og gjerne fine ikoner.

Precision, det medfølgende temaet, er det stikk motsatte av det jeg på jakt etter : P

 

Omtrent hvert eneste temaet er enten for lite kompatibelt eller bare halvferdig.

 

 

Er dette link du fant Solstice? http://www.pizero.net/archives/1427

 

1. v5 vers for kun noka n97 etc, eller v3 vers for "alle andre telefoner"?

2. Lite vers eller den andre som blir lastet ned? Eller begge?

 

 

Dette virker på alle symbian telefoner som har touch er v5 serie.. v3 serie er klassisk fysisk tastatur telefon. :-) Jeg bruk begge deler og funker utmerket på omnia hd.

Lenke til kommentar
Jeg skulle hente ned nytt oppsett for mobiltelefonen fra Chess. Jeg var litt dum så jeg slettet de jeg allerede hadde liggende. Netcom Internet, MMS og WAP. Det jeg fikk fra Chess var kun MMS og WAP.

 

Hvordan får jeg tilkoblingspunktet Internett tilbake, eller fra Chess?

Hver gang jeg kobler til nettleseren bruker den Chess WAP, men hva hvis jeg ikke vil gå gjennom WAP, men direkte gjennom Internett-tilkobling?

 

Under Instillinger>Tilkobling>Nettverksmål har jeg nå følgende

Internett --> ingen tilg. punkter (Hadde før jeg slettet NetCom Internett)

Multimediamel. --> 1 tilgangspunkt (Chess MMS)

WAP-tjenester --> 1 tilgangspunkt (Chess WAP)

Hva er egentlig forskjellen på internett og wap?

Jeg vil nok tro det. Før jeg slettet oppsettet hadde jeg et tilgangspunkt under gruppen Internett i tillegg til WAP-tjenester, men jeg vet ikke om denne hadde samme oppsett som Chess WAP (server netcom).

Lenke til kommentar
kan noen poste den "ultimate" innstillingene for audio i film opptak, jeg tror min står på 6 nå å det ble veldig dårlig lyd på ett par opptak, jeg er ikke intrisert i å ha innstilinger for band opptak eller noe sånt, bare helt vanlig opptak om dere forstår.

 

husker heller ikke det du må trykke på for å komme inn på den menyen. *# ett eller anna? om det er vesentlig så står vell min på 6db nå trur jeg, leste en plass at det var idielt, men lengere ned sto det at det var idielt til musikk opptak osv, å jeg er ikke noe musiker :)

 

 

Faan. soory, veit det er mye mas fra meg naa, men jeg finner ikke navigering paa tlf, den er der rett aa slett ikke. jeg har leita gjenom hele tlf mange ganger naa, navigering er borte. jeg finner GPS+ det er nermeste, aa rute66 er borte.

R66 kan lastes ned fra denne siden:www.66.com

 

 

altså det er HELT sikkert at jeg ikke har noe rute66 etter oppdatering. Men det som er greia her nå, er at jeg ikke får til å legge det inn igjen, jeg har lasta ned programmet på din link, men det jeg laster ned er en .exe . jeg prøve å legge inn men det stopper der hvor den skal koble til min tlf. programmet finner ikke usb port. noe som er veldig rart fordi jeg har koblet pc studio som er synk`a. hva er greia? må jeg reboote tlf for å få det eller?

 

Telefonen må stå i masselagringsmodus når du skal oppdatere Route 66. Start programmet du lastet ned fra pc-en din og følg wizarden for å legge til navigering.

 

okeeei, nå er jeg igang. jeg har fått lasta ned R66 å var stooorfornøyd. men gleden skulle være kort. jeg starta programmet å alt gikk som "smurt" helt til den skulle finne adressen der jeg er. den finner den ikke, jeg har lasta ned kart osv, så det er ikke noe med det. men det står "gate ikke digitalisert" nå er jeg veldig utolmodig, for det er ca 1min siden jeg fikk det opp å gå, jeg mener jeg har hørt en plass at jeg må vente 20min før det kommer noe. jeg ser min posisjon i "norge/trondheim" men når jeg zoomer inn på meg så er det som om jeg ikke har kart, blir bare grått etter vært som jeg nermer meg "prikken" kompasset er ogå rødt..

Lenke til kommentar
Jeg skulle hente ned nytt oppsett for mobiltelefonen fra Chess. Jeg var litt dum så jeg slettet de jeg allerede hadde liggende. Netcom Internet, MMS og WAP. Det jeg fikk fra Chess var kun MMS og WAP.

 

Hvordan får jeg tilkoblingspunktet Internett tilbake, eller fra Chess?

Hver gang jeg kobler til nettleseren bruker den Chess WAP, men hva hvis jeg ikke vil gå gjennom WAP, men direkte gjennom Internett-tilkobling?

 

Under Instillinger>Tilkobling>Nettverksmål har jeg nå følgende

Internett --> ingen tilg. punkter (Hadde før jeg slettet NetCom Internett)

Multimediamel. --> 1 tilgangspunkt (Chess MMS)

WAP-tjenester --> 1 tilgangspunkt (Chess WAP)

Hva er egentlig forskjellen på internett og wap?

Jeg vil nok tro det. Før jeg slettet oppsettet hadde jeg et tilgangspunkt under gruppen Internett i tillegg til WAP-tjenester, men jeg vet ikke om denne hadde samme oppsett som Chess WAP (server netcom).

 

 

 

jeg hadde samme problem når jeg fikk mitt nye chess abn. holdt på å klikke for meg, vær gang jeg skulle på internet så kobla den automatisk til chess wap. Men jeg har løsningen. det du gjør er å gå inn på innternett (i mitt tilfelle gå inn på telefon, så holder du 0 inne til internett kommer opp. da kommer kobler opp til chess wap ikkesant? men bare la den tilkoble, etter det er ferdig så trykker du VALG>INNSTILLINGER>GENERELT>TILGANGSPUNGT å der velger du "spørr altid". your welcome :)

Lenke til kommentar

Min FW er i8910XXIF2, tenkte derfor å oppdatere til siste beste.

Hvem av disse er da å foretrekke?

HD ZCII3 Generic China

HD XEII1 Generic Russia

HD XXIE4 Generic Sweden

 

Jeg får ikke oppdatert via Samsung PC Studio 7, og heller ikke via Symbian Flash Tool da jeg har Vista, er jeg dermed låst?

Endret av jivac
Lenke til kommentar
kan noen poste den "ultimate" innstillingene for audio i film opptak, jeg tror min står på 6 nå å det ble veldig dårlig lyd på ett par opptak, jeg er ikke intrisert i å ha innstilinger for band opptak eller noe sånt, bare helt vanlig opptak om dere forstår.

 

husker heller ikke det du må trykke på for å komme inn på den menyen. *# ett eller anna? om det er vesentlig så står vell min på 6db nå trur jeg, leste en plass at det var idielt, men lengere ned sto det at det var idielt til musikk opptak osv, å jeg er ikke noe musiker :)

 

 

Faan. soory, veit det er mye mas fra meg naa, men jeg finner ikke navigering paa tlf, den er der rett aa slett ikke. jeg har leita gjenom hele tlf mange ganger naa, navigering er borte. jeg finner GPS+ det er nermeste, aa rute66 er borte.

R66 kan lastes ned fra denne siden:www.66.com

 

 

altså det er HELT sikkert at jeg ikke har noe rute66 etter oppdatering. Men det som er greia her nå, er at jeg ikke får til å legge det inn igjen, jeg har lasta ned programmet på din link, men det jeg laster ned er en .exe . jeg prøve å legge inn men det stopper der hvor den skal koble til min tlf. programmet finner ikke usb port. noe som er veldig rart fordi jeg har koblet pc studio som er synk`a. hva er greia? må jeg reboote tlf for å få det eller?

 

Telefonen må stå i masselagringsmodus når du skal oppdatere Route 66. Start programmet du lastet ned fra pc-en din og følg wizarden for å legge til navigering.

 

okeeei, nå er jeg igang. jeg har fått lasta ned R66 å var stooorfornøyd. men gleden skulle være kort. jeg starta programmet å alt gikk som "smurt" helt til den skulle finne adressen der jeg er. den finner den ikke, jeg har lasta ned kart osv, så det er ikke noe med det. men det står "gate ikke digitalisert" nå er jeg veldig utolmodig, for det er ca 1min siden jeg fikk det opp å gå, jeg mener jeg har hørt en plass at jeg må vente 20min før det kommer noe. jeg ser min posisjon i "norge/trondheim" men når jeg zoomer inn på meg så er det som om jeg ikke har kart, blir bare grått etter vært som jeg nermer meg "prikken" kompasset er ogå rødt..

 

Da er du i gang i hvert fall. Et lite tips er å kjøre programmet som heter GPS+ før man starter navigeringprogrammet. Da laster programmet ned data om hvor GPS satellittene befinner seg, og posisjoneringen går mye raskere. Dersom gata di fortsatt ikke dukker opp kan det være for at du ikke har aktivert lisensen din for R66, eller at gata di faktisk ikke er digitalisert. Har du forsøkt å søke på andre gateadresser? Aktiver lisensen din ved å gå inn menyen som heter Extra i R66. Her finner du et valg som heter Maps/Kart. Gå inn der å aktiver kartene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...