Gå til innhold

Samsung Omnia HD i8910 - 8mp, 720p video, S60 v5


genser

Anbefalte innlegg

facebook har no fatt en touch versjon. genialt

 

hvor kan jeg få taki dette?

 

 

Er bare en mer touch vennlig versjon av facebbok. Den finner du inne på standar netleseren din. Der du kan velge "full site" kan du nå velge "touch facebook"

 

Eller du kan bruke touch.facebook.com.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan man ikke bruke bildestabilisator på video opptak?

 

 

nei. Mener eg hørte de skulle fikse det i ny fimrware for en evighet siden, men det skjedde jo aldri

 

Man må sette ned oppløsingen til 320x240 og slå av blitz/lyset. Da kan man slå på bildestabilisatoren. Rimelig ubrukelig spør du meg.

Lenke til kommentar

Jeg har samlet opp noen spørsmål som jeg håper folk her kan svare på en god og forståelig måte.

Uten noe mer babbel, ramser jeg opp spørsmål.

 

- Jeg ønsker en praktisk løsning for e-post på mobiltelefonen min. E-post er en av flere ting jeg egentlig aldri satte meg ordentlig inn i, så jeg kjenner ikke til uttrykkene som brukes og den slags.

Altså, jeg ønsker å opprette en E-postkasse på mobiltelefonen min. Hva kan denne synkroniseres med?

Er vant til å bruke Live (Hotmail). Vet ikke hva som er ulempene ved dette kontra andre, så om dere ønsker kan dere også forklare dèt :tease: uansett, hva er forskjellen på IMAP4 og POP3? I veiviseren får jeg beskjed om å velge mellom disse to, og synkronisering. Denne synkroniseringen, hvordan fungerer denne? Vil e-post synkroniseres med en gang jeg tilkobles til nett, eller hva? Jeg ønsker rett og slett en løsning hvor jeg enkelt kan synkronisere e-post når jeg kjeder meg på bussen o.l, og gjerne også automatisk ved tilkobling til WLAN. Som dere sikkert fatter utifra forklaringen min, er jeg helt noob på dette, så en liten gjennomgang hadde vært utrolig kjekt.

Det finnes sikkert andre alternativer enn det innebygde?

 

- Connected Home. Et program som fulgte med telefonen. Hva er det? Jeg forstår at det er WLAN-relatert, men jeg får verken opp min fars eller min egen laptop på nettverksbildet. Lurer kort og godt på hva dette programmets bruksområder er : )

 

- Podcast. Hørt og lest ordet så vanvittig mange ganger, men har aldri gitt det noen oppmerksomhet. Hva er dette? Er det radiosendinger fra diverse folk? Er dette noe som i mange tilfeller koster penger, eller hva er tanken?

 

- Har også funnet et program kalt WLAN Creator. Hva er dette for? Er dette det samme som en oversikt over tilgjengelige nettverk på en datamaskin?

 

Det var det jeg hadde for nå. Dere kan nok regne med flere =)

Håper på gode svar. Dere får lov til å riste på hodet der dere sitter :p

Lenke til kommentar
facebook har no fatt en touch versjon. genialt

 

hvor kan jeg få taki dette?

 

 

Er bare en mer touch vennlig versjon av facebbok. Den finner du inne på standar netleseren din. Der du kan velge "full site" kan du nå velge "touch facebook"

 

Så er frågan, hvordan endrer jeg facebook widgeten til å gå dit isteden for full site?

Lenke til kommentar
facebook har no fatt en touch versjon. genialt

 

hvor kan jeg få taki dette?

 

 

Er bare en mer touch vennlig versjon av facebbok. Den finner du inne på standar netleseren din. Der du kan velge "full site" kan du nå velge "touch facebook"

 

Så er frågan, hvordan endrer jeg facebook widgeten til å gå dit isteden for full site?

 

 

Eg bruker forresten ikke widgets. Har deaktivert den funksjonen. Anbefaler "finger use" Eg bruker kun opera mini 5. Har endret snarveien min inne på opera mini 5 til "touch.touch.facebook.no. Da kommer jeg automatisk inn på touch versjonen. Kun et touch-trykk:)

Endret av Krankenstein
Lenke til kommentar
facebook har no fatt en touch versjon. genialt

 

hvor kan jeg få taki dette?

 

 

Er bare en mer touch vennlig versjon av facebbok. Den finner du inne på standar netleseren din. Der du kan velge "full site" kan du nå velge "touch facebook"

 

Så er frågan, hvordan endrer jeg facebook widgeten til å gå dit isteden for full site?

 

 

Eg bruker forresten ikke widgets. Har deaktivert den funksjonen. Anbefaler "finger use" Eg bruker kun opera mini 5. Har endret snarveien min inne på opera mini 5 til "touch.touch.facebook.no. Da kommer jeg automatisk inn på touch versjonen. Kun et touch-trykk:)

 

 

Jeg har laget en widget shortcut til den nye Facebook touch-siden. Dersom noen er interessert så ligger den vedlagt. Brukes på eget ansvar. Den er testet, og fungerer. Den er lagd etter denne oppskriften. For å installere filen må det settes ett nytt navn på den. Kall den for facetouch.wgt i stedet for facetouch.zip.

 

EDIT: Vedlegget er fjernet. Du finner den nye versjonen lenger nede.

Endret av iamgod
Lenke til kommentar
Jeg har samlet opp noen spørsmål som jeg håper folk her kan svare på en god og forståelig måte.

Uten noe mer babbel, ramser jeg opp spørsmål.

 

- Jeg ønsker en praktisk løsning for e-post på mobiltelefonen min. E-post er en av flere ting jeg egentlig aldri satte meg ordentlig inn i, så jeg kjenner ikke til uttrykkene som brukes og den slags.

Altså, jeg ønsker å opprette en E-postkasse på mobiltelefonen min. Hva kan denne synkroniseres med?

Er vant til å bruke Live (Hotmail). Vet ikke hva som er ulempene ved dette kontra andre, så om dere ønsker kan dere også forklare dèt :tease: uansett, hva er forskjellen på IMAP4 og POP3? I veiviseren får jeg beskjed om å velge mellom disse to, og synkronisering. Denne synkroniseringen, hvordan fungerer denne? Vil e-post synkroniseres med en gang jeg tilkobles til nett, eller hva? Jeg ønsker rett og slett en løsning hvor jeg enkelt kan synkronisere e-post når jeg kjeder meg på bussen o.l, og gjerne også automatisk ved tilkobling til WLAN. Som dere sikkert fatter utifra forklaringen min, er jeg helt noob på dette, så en liten gjennomgang hadde vært utrolig kjekt.

Det finnes sikkert andre alternativer enn det innebygde?

 

- Connected Home. Et program som fulgte med telefonen. Hva er det? Jeg forstår at det er WLAN-relatert, men jeg får verken opp min fars eller min egen laptop på nettverksbildet. Lurer kort og godt på hva dette programmets bruksområder er : )

 

- Podcast. Hørt og lest ordet så vanvittig mange ganger, men har aldri gitt det noen oppmerksomhet. Hva er dette? Er det radiosendinger fra diverse folk? Er dette noe som i mange tilfeller koster penger, eller hva er tanken?

 

- Har også funnet et program kalt WLAN Creator. Hva er dette for? Er dette det samme som en oversikt over tilgjengelige nettverk på en datamaskin?

 

Det var det jeg hadde for nå. Dere kan nok regne med flere =)

Håper på gode svar. Dere får lov til å riste på hodet der dere sitter :p

 

 

Eg klarer å synkronisere min mail adresse på mobben, men klarer ikke å sende epost ut. Eg skulle gjerne hatt hjelp til den biten sjøl....

Lenke til kommentar
facebook har no fatt en touch versjon. genialt

 

hvor kan jeg få taki dette?

 

 

Er bare en mer touch vennlig versjon av facebbok. Den finner du inne på standar netleseren din. Der du kan velge "full site" kan du nå velge "touch facebook"

 

Så er frågan, hvordan endrer jeg facebook widgeten til å gå dit isteden for full site?

 

 

Eg bruker forresten ikke widgets. Har deaktivert den funksjonen. Anbefaler "finger use" Eg bruker kun opera mini 5. Har endret snarveien min inne på opera mini 5 til "touch.touch.facebook.no. Da kommer jeg automatisk inn på touch versjonen. Kun et touch-trykk:)

 

 

Jeg har laget en widget shortcut til den nye Facebook touch-siden. Dersom noen er interessert så ligger den vedlagt. Brukes på eget ansvar. Den er testet, og fungerer. Den er lagd etter denne oppskriften. For å installere filen må det settes ett nytt navn på den. Kall den for facetouch.wgt i stedet for facetouch.zip.

 

jeg skiftet navn på den og la den inn på telefonen, men hvordan får jeg installert den? Har alltid fungert fint med andre widgets, men denne fikk jeg ikke til..

kan du forklare hvordan man gjør det? skal man skifte navn på .zip fila?

 

liten guide takk :)

Lenke til kommentar
facebook har no fatt en touch versjon. genialt

 

hvor kan jeg få taki dette?

 

 

Er bare en mer touch vennlig versjon av facebbok. Den finner du inne på standar netleseren din. Der du kan velge "full site" kan du nå velge "touch facebook"

 

Så er frågan, hvordan endrer jeg facebook widgeten til å gå dit isteden for full site?

 

 

Eg bruker forresten ikke widgets. Har deaktivert den funksjonen. Anbefaler "finger use" Eg bruker kun opera mini 5. Har endret snarveien min inne på opera mini 5 til "touch.touch.facebook.no. Da kommer jeg automatisk inn på touch versjonen. Kun et touch-trykk:)

 

 

Jeg har laget en widget shortcut til den nye Facebook touch-siden. Dersom noen er interessert så ligger den vedlagt. Brukes på eget ansvar. Den er testet, og fungerer. Den er lagd etter denne oppskriften. For å installere filen må det settes ett nytt navn på den. Kall den for facetouch.wgt i stedet for facetouch.zip.

 

jeg skiftet navn på den og la den inn på telefonen, men hvordan får jeg installert den? Har alltid fungert fint med andre widgets, men denne fikk jeg ikke til..

kan du forklare hvordan man gjør det? skal man skifte navn på .zip fila?

 

liten guide takk :)

 

Bare hiv zip filen inn på mobben. Endre navn til facetouch.wgt. Thats it.

 

Greit å kunne lage slike widget snarveier til netsider, men samsung widgets gidd eg ikke bruke før eg kan lage snarveier til mine mest brukte programmer. Det er min mening ihvertfall:)

Lenke til kommentar
Bare hiv zip filen inn på mobben. Endre navn til facetouch.wgt. Thats it.

 

Greit å kunne lage slike widget snarveier til netsider, men samsung widgets gidd eg ikke bruke før eg kan lage snarveier til mine mest brukte programmer. Det er min mening ihvertfall:)

 

Sweet :)

Lenke til kommentar

Etter å ha lagt inn Route 66 etter oppdatering har jeg kun skandinaviske kart. Jeg innbiller meg jeg hadde Europa/Vest-Europa før oppgradering. Blingser jeg, eller kan det stemme, og om det stemmer, hva gjør jeg da?

 

Prøvde legge inn hotellet mitt i london på gps, men det funka ei.

Lenke til kommentar
Jeg har laget en widget shortcut til den nye Facebook touch-siden. Dersom noen er interessert så ligger den vedlagt. Brukes på eget ansvar. Den er testet, og fungerer. Den er lagd etter denne oppskriften. For å installere filen må det settes ett nytt navn på den. Kall den for facetouch.wgt i stedet for facetouch.zip.

 

Fin den. Eneste med den er at bakgrunnen til selve ikonet har hvit bakgrunn, ikke transparent. :)

Lenke til kommentar
Da var innkjøpet gjort, og dette ser veldig bra ut.

Litt skuffet over at samsung pc suite ikke ville inn på mitt 64 bit OS, og at det ikke ser ut til at samsung kan skaffe dette, men ellers bra..

 

Gleder meg til å se hvordan kameraet er i dagslys..

 

Har ikke prøvd denne på 64-bit,men du kan jo sjekke :-)

Funker fint på min XP-maskin hvertfall. Bare denne jeg klarer å oppdatere telefonen med faktisk!

 

http://www.mediafire.com/?i4g2udknzwd

 

http://dl.getdropbox.com/u/1830380/samsung%20pc%20studio.exe

Lenke til kommentar
Da var innkjøpet gjort, og dette ser veldig bra ut.

Litt skuffet over at samsung pc suite ikke ville inn på mitt 64 bit OS, og at det ikke ser ut til at samsung kan skaffe dette, men ellers bra..

 

Gleder meg til å se hvordan kameraet er i dagslys..

 

Har ikke prøvd denne på 64-bit,men du kan jo sjekke :-)

Funker fint på min XP-maskin hvertfall. Bare denne jeg klarer å oppdatere telefonen med faktisk!

 

http://www.mediafire.com/?i4g2udknzwd

 

http://dl.getdropbox.com/u/1830380/samsung%20pc%20studio.exe

 

samme greia her.. starter å installere, så kommer feilmelding 1 "operative system not supported" trykker ok, så kommer feilmeld 2 "fatal error"

Lenke til kommentar
Jeg har laget en widget shortcut til den nye Facebook touch-siden. Dersom noen er interessert så ligger den vedlagt. Brukes på eget ansvar. Den er testet, og fungerer. Den er lagd etter denne oppskriften. For å installere filen må det settes ett nytt navn på den. Kall den for facetouch.wgt i stedet for facetouch.zip.

 

Fin den. Eneste med den er at bakgrunnen til selve ikonet har hvit bakgrunn, ikke transparent. :)

 

Enig i det. Ny versjon er lagt opp. Nå er ikonene transparente.

Samme instruksjoner som tidligere. Rename til facetouch.wgt

 

EDIT: Vedlegger er fjernet. Ny versjon kommer i løpet av få minutter.

Endret av iamgod
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...