Gå til innhold

noen som hvet hvordan jeg kan kjippe wien min?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det bare usb loader?

Det har jo jeg...så viss jeg bruker denne, så må jeg installere alle spillene jeg har installert på den usb loader jeg bruker nå?

 

 

Nei, spillene legger du på harddisken med WBFS Manager 3.0, om du har installert Usb loader som en egen kanal kobler du bare til harddisken og starter opp usb loader, da dukker alle spillene opp.

Lenke til kommentar
er det bare usb loader?

Det har jo jeg...så viss jeg bruker denne, så må jeg installere alle spillene jeg har installert på den usb loader jeg bruker nå?

 

 

Nei, spillene legger du på harddisken med WBFS Manager 3.0, om du har installert Usb loader som en egen kanal kobler du bare til harddisken og starter opp usb loader, da dukker alle spillene opp.

 

Spillene legger du såvisst ikke på harddisken med WBFS Manager 3.0, med mindre du er en forpesta pirat. Originalspillene installeres direkte i USB loader.

Lenke til kommentar
er det bare usb loader?

Det har jo jeg...så viss jeg bruker denne, så må jeg installere alle spillene jeg har installert på den usb loader jeg bruker nå?

 

 

Nei, spillene legger du på harddisken med WBFS Manager 3.0, om du har installert Usb loader som en egen kanal kobler du bare til harddisken og starter opp usb loader, da dukker alle spillene opp.

 

Spillene legger du såvisst ikke på harddisken med WBFS Manager 3.0, med mindre du er en forpesta pirat. Originalspillene installeres direkte i USB loader.

 

 

Ja stemmer det, var visst litt for kjapp med svaret der, for å ta backup av platene så bruker man Usb loader.

 

Nei, man trenger ikke være Pirat for å bruke WBFS manager, kan jo være greitt å lage backup av spillene på en annen harddisk også da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...