Gå til innhold

noen som hvet hvordan jeg kan kjippe wien min?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå bør du kansje sjekke ut DriveKey, Det er en ny Chip som ikke trenger noe lodding.. Du bare fester den mellom DVD-driven å Wii-en med noen klips. Koster 495,- for en modchip hos modnet.no... Sjekk ut linken

 

Drivekey Modnet :thumbup:

 

Har bestilt En selv, Der kan du til og med få med en triwing Skrujern for 20 kroner :D

så det er bare å sette denne inn i wiien, så er jeg klart til å spille brente spill?

 

Jupp :)

Lenke til kommentar
Nå bør du kansje sjekke ut DriveKey, Det er en ny Chip som ikke trenger noe lodding.. Du bare fester den mellom DVD-driven å Wii-en med noen klips. Koster 495,- for en modchip hos modnet.no... Sjekk ut linken

 

Drivekey Modnet :thumbup:

 

Har bestilt En selv, Der kan du til og med få med en triwing Skrujern for 20 kroner :D

så det er bare å sette denne inn i wiien, så er jeg klart til å spille brente spill?

 

Jupp :)

 

 

Nei, ikke om du har en ganske ny Wii, da er det noe sort gugg som er på Chippen din, som må fjernes, i tilegg kan må denne versjonen ha chip som loddes, been there done that.

Lenke til kommentar

Følg denne Guiden her du:

 

 

http://www.mikeandheth.com/games/109-store...tem-menu-4.html

 

Jeg også slet med å få til ting å tang.

 

Det som er viktig er at kun de filene du skal bruke der og da ligger på minnekortet.

 

For eksempel, du skal bruke CMDVDX34 la bare filene som følger med det ligge på minnekortet.

 

Deretter når du har kjørt det, sletter du minnekortet og legger WAD Manager 1.4 filene på det.

 

Osv...

 

 

Grunnen til at du må gjøre dette er at noen av de programmene sniffer etter Pirat programvare som ligger på minnekortet og du får ikke installert ting skikkelig.

 

 

 

 

Sakset fra ett annet forum:

 

 

Why you must delete everything from the SD card:

 

Comex's DVDx installer- CMDVDX34- has a built in "piracy check". It scans the SD card for things like pirated wads and backup loaders. If it finds them, the installer fails with the message It seems to me you are a pirate (press the home key to exit). The installer stores a record of the failure in the Wii's NAND. There is (EDIT) now a way to erase this record, so if you fail the check the first time then you aren't totally screwed. But unless the tag is removed CMDVDX34 will not run; it will only display the piracy message and then exit.

 

CMDVDX34 isn't likely to scan already installed channels/wads. Just use a clean SD card and you should be fine. If you still have problems, even after using a Clean SD, you may need to uninstall your pirated games - this has yet to be confirmed.

 

 

 

 

 

Så nå har jeg Homebrew Channel, Usb loader osv installert, har installert alle spillene mine på Harddisk.

 

PS!

 

Hos meg funker kun harddisken om den er koplet til nederste USB tilkopling.

Lenke til kommentar
Følg denne Guiden her du:

 

 

http://www.mikeandheth.com/games/109-store...tem-menu-4.html

 

Jeg også slet med å få til ting å tang.

 

Det som er viktig er at kun de filene du skal bruke der og da ligger på minnekortet.

 

For eksempel, du skal bruke CMDVDX34 la bare filene som følger med det ligge på minnekortet.

 

Deretter når du har kjørt det, sletter du minnekortet og legger WAD Manager 1.4 filene på det.

 

 

Osv...

 

 

Grunnen til at du må gjøre dette er at noen av de programmene sniffer etter Pirat programvare som ligger på minnekortet og du får ikke installert ting skikkelig.

 

 

 

 

Sakset fra ett annet forum:

 

 

Why you must delete everything from the SD card:

 

Comex's DVDx installer- CMDVDX34- has a built in "piracy check". It scans the SD card for things like pirated wads and backup loaders. If it finds them, the installer fails with the message It seems to me you are a pirate (press the home key to exit). The installer stores a record of the failure in the Wii's NAND. There is (EDIT) now a way to erase this record, so if you fail the check the first time then you aren't totally screwed. But unless the tag is removed CMDVDX34 will not run; it will only display the piracy message and then exit.

 

CMDVDX34 isn't likely to scan already installed channels/wads. Just use a clean SD card and you should be fine. If you still have problems, even after using a Clean SD, you may need to uninstall your pirated games - this has yet to be confirmed.

 

 

 

 

 

Så nå har jeg Homebrew Channel, Usb loader osv installert, har installert alle spillene mine på Harddisk.

 

PS!

 

Hos meg funker kun harddisken om den er koplet til nederste USB tilkopling.

takk... Men linken virker ikke?

Lenke til kommentar
Følg denne Guiden her du:

 

 

http://www.mikeandheth.com/games/109-store...tem-menu-4.html

 

Jeg også slet med å få til ting å tang.

 

Det som er viktig er at kun de filene du skal bruke der og da ligger på minnekortet.

 

For eksempel, du skal bruke CMDVDX34 la bare filene som følger med det ligge på minnekortet.

 

Deretter når du har kjørt det, sletter du minnekortet og legger WAD Manager 1.4 filene på det.

 

Osv...

 

 

Grunnen til at du må gjøre dette er at noen av de programmene sniffer etter Pirat programvare som ligger på minnekortet og du får ikke installert ting skikkelig.

 

 

 

 

Sakset fra ett annet forum:

 

 

Why you must delete everything from the SD card:

 

Comex's DVDx installer- CMDVDX34- has a built in "piracy check". It scans the SD card for things like pirated wads and backup loaders. If it finds them, the installer fails with the message It seems to me you are a pirate (press the home key to exit). The installer stores a record of the failure in the Wii's NAND. There is (EDIT) now a way to erase this record, so if you fail the check the first time then you aren't totally screwed. But unless the tag is removed CMDVDX34 will not run; it will only display the piracy message and then exit.

 

CMDVDX34 isn't likely to scan already installed channels/wads. Just use a clean SD card and you should be fine. If you still have problems, even after using a Clean SD, you may need to uninstall your pirated games - this has yet to be confirmed.

 

 

 

 

 

Så nå har jeg Homebrew Channel, Usb loader osv installert, har installert alle spillene mine på Harddisk.

 

PS!

 

Hos meg funker kun harddisken om den er koplet til nederste USB tilkopling.

Tusen takk! Nå har jeg alle spillene mine på hardisken! TUSEN TAKK! :D <3<3<3<3<3

Lenke til kommentar
Bare hyggelig, ja det er supert å slippe å skifte plate hver gang man vil bytte ett spill :yes:

mhm :)

Men har du noen ide om hvordan man får usb loader på wii menyen? Så jeg slipper å kjøre det via homebrew browser

 

 

 

* Unzip the USB Loader GX V 1.0.rar file. If you don't know how to extract a .rar file, go install 7-Zip, right click on the file and click 'extract to here'. You will now have a folder called apps. Inside the apps folder you will find a folder called usbloader_gx.

* Plug in the SD Card that you typically use for Homebrew on the Wii and go into the apps folder. Copy the usbloader_gx folder (and all of its contents) into the apps folder.

 

(If you downloaded the latest build)

* Unzip the USB Loader GX[version].rar file. If you don't know how to extract a .rar file, go install 7-Zip, right click on the file and click 'extract to here'. You will now have a file called USB Loader GX[version].wad.

* To install a .wad file, you must have Waninkoko's WAD Manager installed in your Homebrew Channel. To install WAD Manager, first go here and download WAD-Manager_v1.4.zip.

* Unzip the WAD-Manager_v1.4.zip file. You will have a file called WAD-Manager_v1.4.dol. Rename WAD-Manager_v1.4.dol to boot.dol.

* Plug in the SD Card that you typically use for Homebrew on the Wii (the SD Card that is used by the Homebrew Channel to load applications) and go into the apps folder

* Create a new folder called WAD Manager on your SD Card and copy the boot.dol file from above into it. You should now have the WAD Manager boot.dol inside apps\WAD Manager

* If you don't already have one, create a new folder in the root of your SD Card called WAD. Place the USB Loader GX[version].wad into that folder. You should now have WAD\USB Loader GX[version].wad on the card.

* Plug the SD Card back into your Wii and go to the Homebrew Channel. You should now see a WAD Manager application in there. Open the WAD Manager.

* Use the WAD Manager to install (from the SD Card) the USB Loader GX[version].wad file.

 

If all has gone according to plan, you have now installed the USB Loader GX. It will show up as a channel in your Wii menu and as an application in your Homebrew Channel. I would suggest watching at least the first two videos below to learn how to use the application (the third video just shows how to customize the

Lenke til kommentar

men jeg skjønner ikke helt...

* Unzip the USB Loader GX V 1.0.rar file. If you don't know how to extract a .rar file, go install 7-Zip, right click on the file and click 'extract to here'. You will now have a folder called apps. Inside the apps folder you will find a folder called usbloader_gx.

* Plug in the SD Card that you typically use for Homebrew on the Wii and go into the apps folder. Copy the usbloader_gx folder (and all of its contents) into the apps folder.

Ved å gjøre dette så får jeg jo ikke den inn på wii menyen...gjør jeg det da?

 

og med det andre der...så er jo det bare for de som lastet ned den nyeste versonen

Lenke til kommentar

enkelt forklart trenger du WAD-Manager eller noe annet som instalerer WAD filer

 

så lager du en mappe på SD kortet som heter /wad (du kan egentlig kalle den hva du vil,men enkelt å huske hvor du legger .wad filer da)

 

så trenger du USB Loader GX[version].wad , den legger du i wad mappen på sd kortet

 

da starter du wad manager via homebrew channel og instalerer .wad filen som da blir en USB Loader GX kanal på din wii

 

 

edit: siden jeg er så j**** snill legger jeg med en link til nyeste USB loader gx

 

http://www.4shared.com/file/130758284/9170...721_-_ULNR.html

 

 

jeg bruker Wad.Manager.1.5.wiiNinja.Mod3 , google it!

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...